Łukasz Wypych

Łukasz Wypych WYG International,
Departament
Planowania i
Strategii

Temat: Potężny sponsor w Ekstraklasie - największy dobrodziej...

A ja myślę, że Pan Rusko znowu kogoś obleje winem i nie będzie żadnego sponsora dla Ekstraklasy... (taka mała złośliwość off-topic)

Tak jak mówi Kuba - nie ma na rynku innego takiego dostępnego produktu sportowego, przez który T-Mobile mógłby dotrzeć do szerokiej grupy osób. Przez moment przemknęła mi przez myśl reaktywacja koszykarskiego Śląska (jeśli właśnie zimą miałby być rebranding), ma to w sumie swój potencjał medialny.
Jakub Kacprzak

Jakub Kacprzak marketing
interaktywny i
sportowy

Temat: Potężny sponsor w Ekstraklasie - największy dobrodziej...

Łukasz Wypych:
Przez moment przemknęła mi przez myśl reaktywacja koszykarskiego Śląska (jeśli właśnie zimą miałby być rebranding), ma to w sumie swój potencjał medialny.

też o tym w miedzyczasie pomyslalem, obawiam sie jednak, ze T-mobile zalezy na jak najmocniejszym wejsciu, a potencjal Slaska jest mimo wszystko znacznie mniejszy od potencjalu Ekstraklasy
Arkadiusz Czerkies

Arkadiusz Czerkies Launch Engineer

Temat: Potężny sponsor w Ekstraklasie - największy dobrodziej...

Zgadzam się. Tylko Piłkarska Ekstraklasa ma teraz potrzebny T-Mobile power.
A Euro 2012 to właśnie dodatkowy atut. Przecież Euro będzie tylko w 4 miastach i one głównie będą błyszczeć w blasku fleszy. Pozostałe miasta które mają swoich przedstawicieli w Ekstraklasie - dzięki ekspansji T-Mobile nie będą czuły się na marginesie wielkiej piłki. Myślę głównie o Krakowie (na dzień dzisiejszy dwa kluby) i aglomeracji śląskiej (3 kluby).
A co do Orlenu - to chyba wyleczyli się już z inwestowania w polską piłkę na niwie klubowej...
Łukasz Wypych

Łukasz Wypych WYG International,
Departament
Planowania i
Strategii

Temat: Potężny sponsor w Ekstraklasie - największy dobrodziej...

Ruch o kilka lat spóźniony, ale lepiej późno niż wcale:
http://www.sport.pl/pilka/1,65039,11343319,Ekstraklasa...

Rusko jako prezes był dramatycznie słaby, sukcesów nie miał praktycznie żadnych, za to porażek mnóstwo. Z drugiej strony nie jestem przekonany, czy następca będzie lepszy. Mam uprzedzenia wobec widzewskiej szkoły zarządzania i marketingu.

Następna dyskusja:

ITI najwiekszy dobrodziej L...




Wyślij zaproszenie do