konto usunięte
Temat: PKO BP - Spójna strategia?
Dostałem maila z nową ofertą banku PKO BP, gdzie Szymon Majewski jest przebrany za koszykarza. Potem widziałem w telewizji reklamę, jak on niby gra w kosza itp (kręcona w hali w Warszawie, ul. Obozowa).Bardzo fajnie, że kolejna duża firma sięga po sport, jako element mający spełnić różne zadania przekazu i sport staje się niejako motywem przewodnim reklamy banku.
Pytanie moje jednak brzmi, czy fakt, że Szymon Majewski jest tym kim jest, to w ogóle nie należy zwracać uwagi na to co jest wykorzystywane w reklamie?
Czy może powinno się jednak zadać pytanie: dlaczego koszykówka?
tzn czy tak duża firma nie powinna jednak trzymać się pewnej spójnej strategii? (mają w ogóle taką?)
O ile się nie mylę, to PKO BP było sponsorem koszykarek Lotosu Gdynia jeszcze rok temu, ale już nie jest.
Gdyby byli sponsorem, to ciekawym motywem byłoby gdyby w reklamówce wystąpiły koszykarki i właśnie Szymon Majewski, który zagrałby w takiej reklamie siebie, a przy okazji podkreślony by został fakt sponsoringu.
Natomiast fakty: wyjście ze sponsoringu koszykówki i postawienie na "komika" i wykorzystanie koszykówki nie jest dla mnie do końca zrozumiałe.
EDYCJA: link do reklamy: http://www.youtube.com/v/VlZ7IztiM3M&hlMichał Pacuda edytował(a) ten post dnia 21.03.11 o godzinie 00:04