konto usunięte

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Informacyjnie: http://probasket.pl/news/efektywny-marketing-sportowy-...

Mnie proszę o nic nie pytać. Tylko zamieściłem tę informację. Nie jestem organizatorem.
Jakub Kacprzak

Jakub Kacprzak marketing
interaktywny i
sportowy

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

czy za to, ze na Probaskecie jest cena 200 PLN netto, a na DGP 400 pln netto tez nie bierzesz odpowiedzialnosci?? ;)jakub kacprzak edytował(a) ten post dnia 25.10.10 o godzinie 16:46
Izabela Iwaniak

Izabela Iwaniak eSales manager

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Do 5. listopada cena za udział wynosi 244zł (później 488zł)
chociaż na stronie organizatora nie widać obniżki.. strange :)Izabela Iwaniak edytował(a) ten post dnia 25.10.10 o godzinie 17:22

konto usunięte

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

:)

tak mi powiedzieli, taką mam od nich informację, że do 5.11. cena jest 244zł
Piotr Należyty

Piotr Należyty Manager ds.
Marketingu i
Sprzedaży

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Ja generalnie b. się cieszę, że jest co raz więcej takich konferencji ale, no właśnie, jest jedno ale. Niestety robi się ich:
a) Za dużo
b) Powoli moim zdaniem przestają wnosić coś nowego do tematu. Na wszystkich konferencjach występuje podobna ogólna tematyka
c) Są płatne.

Oczywiście punkt b z punktem c wzajemnie się wykluczają. Problem tylko, że pewnie wielu zapłaciłoby chętnie sporo by wysłuchać ciekawych i głęboko merytorycznych tematów, podobnie jak wielu chętnie by wysłuchało tego co jest ale nie za tą cenę.

Co sądzicie? Moim zdaniem powoli zaczynamy się kąpać w sosie konferencji, które są wartościowe dla osób, które wkraczają na rynek ale niewiele wnoszą do tematu dla osób mających styczność z branżą od pewnego czasu.

konto usunięte

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Problemem konferencji jest to, że rzadko ktoś chce się podzielić swoim "know-how", no bo z jakiej okazji miałby zdradzać swoje tajemnice?

z drugiej strony jak przyjeżdża ktoś z "Zachodu", to on chce się podzielić swoją wiedzą, tyle,że to co mówi ma się nijak do naszych realiów.
Piotr Należyty

Piotr Należyty Manager ds.
Marketingu i
Sprzedaży

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Co do 1 części wypowiedzi - to prawda.

Co do drugiej - z tym nie do końca się zgadzam. Według mnie za krótkie są prelekcje i zbyt ogólne. Brakuje długiego, np. 2-3 godzinnego panelu, na którym prelegent omówiłby w szczegółach dany problem - i to tylko jeden, z jednego zakresu. Inaczej to dalej będziemy kręcić się wokół prelekcji ogólnych.

konto usunięte

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

taka jest chyba specyfika konferencji, nie wiem, na paru w życiu byłem, ale nie na kilkudziesięciu w innych branżach, żeby móc to ocenić.

to czego oczekujesz można by uzyskać gdyby ktoś zorganizował "warsztaty", a nie tylko konferencję.
Magdalena W

Magdalena W szukam nowej pracy

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

A czy w tym roku będzie podobna konferencja, pomijając Dni Marketingu na stadionie narodowym ??
Arkadiusz Ż.

Arkadiusz Ż. Ekspert ds.
komunikacji i
marketingu, project
manager pro...

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

DMS przesunięty został z grudnia tego roku na marzec 2012, więc w tym roku pewnie nic się już nie wydarzy w tym temacie. Za to pierwsza połowa 2012 będzie obfita w wydarzenia: oprócz przesuniętego DMS-a (marzec), kolejna edycja Sport Marketing Promotion w Toruniu, kolejna edycja Football Business Conference (kwiecień), a to podobno jeszcze nie wszystko :)
Łukasz Nowak

Łukasz Nowak Marketing sportowy

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Ja również nie byłem na wielu konferencjach ale w mojej opinii te wydarzenia zaczynają zatracać jakąś swoją tożsamość. Tak jak było już wspomniane, na większości poruszane są te same tematy a często poziom wystąpień (nawet dla osób z branżą nie związanych długo bądź tylko teoretyków) jest po prostu słaby. Oczywiście nie oczekuję, że np nagle prezesi powiedzmy Lecha zaczną zdradzać krok po kroku jak prowadzić marketing klubowy itd. ale takie panele powinny się skupiać na konkretnym problemie i być zwieńczone konkretną diagnozą. Nie chcę tutaj personalnie wskazywać bardzo słabych wystąpień ale chyba każdy wie, że mamy w Polsce Mistrzostwa Europy i w jakich miastach się one odbędą...kto był na ostatniej FCB wie o czym mówię. Druga sprawa to taka żeby jednak ceny były nieco niższe w stosunku do oferowanej treści. Ja osobiście uważam, że prawie 1000zł za konferencję w trakcie, której mogę uczestniczyć w 3 panelach to troszkę za dużo...
Jednak tak jak pisałem bardziej niż cena przeszkadza mi ogólność (o ile jest takie słowo:) tych wydarzeń a chyba warto skupić się na bardziej specjalistycznym podejściu do tematu bo jak mawiają jak coś jest do wszystkiego to...wiadomo jakie jest ;)
Arkadiusz Ż.

Arkadiusz Ż. Ekspert ds.
komunikacji i
marketingu, project
manager pro...

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Łukasz - prawda stara jak świat - mało kto dzieli się wiedzą za darmo, a organizatorzy wielu konferencji włączają przedstawicieli różnych organizacji do grona prelegentów często po tym, jak ich firmy zapłacą za taką możliwość. Stąd często wystąpienia wybitnie autopromocyjne.

Druga prawda - innym prelegentom się za wystąpienia nie płaci, więc i trudno od nich wymagać wybitnego poziomu merytorycznego.

Trzecia prawda - nieopłaceni prelegenci często nie przestrzegają terminów nadsyłania prezentacji, często z finalnym materiałem pojawiają się na własnym laptopie dopiero pół godziny przed wejściem na scenę, więc kontrola materiału jest tak naprawdę żadna. Jeżeli połączyć to z brakiem "planu B" większości organizatorów i liczeniem na to, że prelegent z-byle-czym-byle-jednak-był, to jest jak jest :)

Zmiana musiałaby być organiczna - od podstaw...
Może kiedyś ktoś się na taką skusi.
Łukasz Nowak

Łukasz Nowak Marketing sportowy

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Ja te prawdy rozumiem ale niestety/stety jestem trochę idealistą i dla mnie robienie czegoś w co sam nie do końca wierzę nie miało by sensu a w przypadku takich imprez tak właśnie jest.

Ja musiał bym widzieć sens tego działania i nawet jeśli wymagało by to więcej pracy to chciałbym słyszeć głosy zadowolenie uczestników. Być może to nie jest kapitalistyczne myślenie ale cóż :) pozostaje zatem czekać na takie zmiany.

W sumie to może o tych zmianach uda się coś porozmawiać? :) proszę podzielić się opiniami jakie zmiany powinny nastąpić w organizowaniu takich konferencji aby były one atrakcyjniejsze? Myślę, że poruszyć tu możemy każdy aspekt.

konto usunięte

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Myślę, że dla dobra tych konferencji można by bardziej skupiać się na jakimś konkretnym zagadnieniu, bo ich dzisiejszy wymiar podobny jest nieco do rodzimych prac zbiorowych poruszających tą tematykę - jeśli nawet każdy z osobna artykuł jest ciekawy, to razem nie wnoszą czegoś nowego. Może powinny odpowiadać na jakieś nierozwiązane jeszcze na danym terenie pytanie? Dla mnie ciekawym byłoby zestawienie ludzi stojących należących do różnych grup całego otoczenia sportu jak i branż konkurujących z nim w tych czasach (szeroko rozumiana rozrywka). W ten sposób wnioski płynące z tych konferencji i być może zderzenia różnych, ciekawych wizji, wnosiłyby nowe przemyślenia. Takie oto mam luźne przemyślenia na ten temat.

Co do wypowiedzi, mówiącej iż mało kto chce dzielić się swoją wiedzą i tajemnicami - myślę, że prawdziwi "wielcy gracze" tej branży mogą widzieć w tym wręcz swój interes. Ich kontaktów i doświadczenia i tak nie zdobędzie się podczas wysłuchania jednego ich wystąpienia, a rozwój całego sektora sportu stoi w interesie tych "największych".
Arkadiusz Ż.

Arkadiusz Ż. Ekspert ds.
komunikacji i
marketingu, project
manager pro...

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Przegapiłbym, a to już za kilka dni:
http://www.mmcpolska.pl/index.php?view=details&id=183

Wrzucam jako informację, że coś takiego się odbywa. Nic więcej :)

konto usunięte

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Arkadiusz Żmudziński:
Za to
pierwsza połowa 2012 będzie obfita w wydarzenia: oprócz przesuniętego DMS-a (marzec), kolejna edycja Sport Marketing Promotion w Toruniu,

Mam informacje z pierwszej ręki ;), iż z wiele przyczyn, kolejna edycja SMP nie odbędzie się przed Euro 2012. Druga kwestia to fakt obecności konferencji w Toruniu - to raczej rozdział zamknięty.

More info to follow, ale jeszcze na pewno nie teraz... :)
Arkadiusz Ż.

Arkadiusz Ż. Ekspert ds.
komunikacji i
marketingu, project
manager pro...

Temat: Konferencja "Efektywny Marketing Sportowy" 8.11.2010...

Jan Konikiewicz:
Druga kwestia to fakt obecności konferencji w Toruniu - to raczej rozdział zamknięty.

Znoooowu Warszaaaaawa... :)
A tak było fajnie w Toruniu, z piernikami :D

Następna dyskusja:

konferencja marketing sportowy




Wyślij zaproszenie do