Temat: wywiad z dyrektorem marketingu Lecha Poznań

Od kilku lat w polskiej piłce nożnej panuje dezorganizacja i chaos. Afery korupcyjne, kwestia bezpieczeństwa i niski standard obiektów sportowych, to tylko czubek góry lodowej problemów. Powoli jednak do klubów wkraczają profesjonaliści, którzy przekształcają je w sprawnie działające firmy.


W imieniu zespołu Sponsoring Expert zapraszam do serwisu http://sponsoring.pl gdzie o specyfice marketingu klubu piłkarskiego, budowaniu porozumienia z kibicami i planach na przyszłość opowiada Michał Lipczyński, dyrektor marketingu Lecha Poznań, określanego „Manchesterem United Europy Wschodniej”.

:)

konto usunięte

Temat: wywiad z dyrektorem marketingu Lecha Poznań

Oprócz piłki nożnej istnieją jeszcze inne dyscypliny w których pracują profesjonaliści w marketingu :) np SKRA Bełchatów w siatkówce :))

Temat: wywiad z dyrektorem marketingu Lecha Poznań

Nikt nie twierdzi, że tak nie jest :)

konto usunięte

Temat: wywiad z dyrektorem marketingu Lecha Poznań

No oczywiście :)

Następna dyskusja:

Knferencja Naukowa "VI Dni ...




Wyślij zaproszenie do