konto usunięte
Temat: VII Dni Marketingu Sportowego, czyli budowy rynku ciąg...
@ Lukasz Maciej KJa podobnie jak Stanisław uważam, że nawet tekst o niskiej zawartości merytorycznej i dużej zawartości emocjonalnej zasługuję na odpowiedź, choć czasem warto byłoby spuścić zasłonę milczenia.
Akurat w wypadku sponsoring.pl tak nie jest (nie warto spuszczać zasłony i zdecydowanie warto odpowiedzieć). Niezależnie od branżowych niesnasek to ciągle merytorycznie jeden z niewielu serwisów trzymających pion.
Tekst wydaje mi się dziwny, ale na pewno nie jest pozbawiony sensu. Dyskusje na temat kształtu DMS toczą się w kuluarach tej imprezy od samego początku. Osobiście uważam, że nie ma nic zdrożnego w publikowaniu krytycznych tekstów o istotnych dla branży wydarzeniach. Przypominam wszystkim nie tak dawno opublikowany na stronach http://marketingsportowy.com tekst o antynagrodach w branży.
Raz młodzi kąsną starszych, raz starsi kąsną młodych.
W polityce jeśli stary lis zabiera się za publiczne łajanie młodego, to znaczy że stary lis uznał, że dłużej już nie można ignorować młodego, bo stał się realną konkurencją. Jak to ostatnio powiedział ktoś mądry "gdzie dwóch się bije, tam obu korzysta".