konto usunięte
Temat: VII Dni Marketingu Sportowego, czyli budowy rynku ciąg...
Dni Marketingu Sportowego. Organizowane po raz siódmy. Po raz trzeci w Warszawie. Po raz pierwszy iście międzynarodowe. W imieniu Sport & Business Foundation zapraszam społeczność Goldenline na doroczne, największe w Polsce spotkanie branży biznesu sportowego.Ponieważ Goldenline jest partnerem konferencji, przygotowaliśmy promocję dla tutejszej społeczności, ale o tym nieco dalej... :)
Dla porządku:
Termin: 6-7 listopada 2008 r.
Miejsce: Centrum Olimpijskie PKOl, Warszawa.
http://www.dms.sbf.pl
Ponad 40 prelegentów, w tym kilkunastu z zagranicy, możni partnerzy krajowi oraz międzynarodowi... Tradycyjnie do organizacji konferencji podchodzimy z rozmachem, który - mamy nadzieję - będzie także towarzyszyć rozwojowi rynku biznesu sportowego w Polsce.
FC Barcelona, Chelsea FC, Nike, Formuła 1, Ateny 2004, Coca-Cola, IMG, Havas Sports, Unilever - to tylko kilka firm, klubów oraz wydarzeń sportowych, które można łączyć z zaproszonymi przez nas prelegentami. Trudno o lepszą rekomendację dla wydarzenia.
Słówko o promocji:
Dla członków Goldenline przygotowaliśmy 10% rabatu na uczestnictwo w konferencji. Chętnych zapraszam na PW, gdzie podam szczegóły co do możliwości skorzystania z rabatu.
Liczba miejsc w promocji ograniczona.
Gdy startowaliśmy z konferencją w Poznaniu w 2002 roku, mówiono o tym, że rynek marketingu sportowego w Polsce dopiero raczkuje. Gdy przenosiliśmy się do Warszawy w roku 2006, podobnych głosów nie brakowało. Minęły kolejne dwa lata, a sytuacja zmieniła się na lepsze, ale jakby nie w spodziewanym stopniu. Jak to jest z tym marketingiem sportowym w Polsce? Czego nam brakuje, by wykonać nie jeden, a kilka kroków do przodu?Krzysztof K. edytował(a) ten post dnia 23.09.08 o godzinie 14:17