Magda Pachulska

Magda Pachulska Marketing/Reklama/PR

Temat: "Transparentność organizacji sportowych" - konferencja 12...

Druga konferencja z cyklu „Rewolucja w Sporcie”
12 maja br. odbędzie się konferencja na temat marketingu sportowego „Transparentność organizacji sportowych”. Jest to drugie spotkanie z cyklu „Rewolucja w Sporcie”, którego organizatorem jest Ciszewski Marketing Sportowy i serwis Sport.pl. Udział w konferencji jest bezpłatny. Partnerem Medialnym przedsięwzięcia jest TV Biznes.
W trakcie konferencji zostaną poruszone kwestie dotyczące transparentności organizacji sportowych. Prelegenci z uczestnikami będą dyskutowali o sposobach przeciwdziałania zdarzeniom korupcyjnym, możliwych do podjęcia krokach prawnych, stratach wizerunkowych i finansowych organizacji sportowych związanych z tym zjawiskiem oraz o roli jaką powinno odgrywać PR w tego typu przypadkach.
Poruszony zostanie również temat działalności sponsoringowej spółek z udziałem Skarbu Państwa, czyli w jaki sposób Państwo, Samorządy, a także przedsiębiorstwa z kapitałem państwowym mogą uczestniczyć we wspieraniu imprez , klubów czy poszczególnych zawodników. Kwestia ta jest szeroko dyskutowana w mediach. Wiadomo również, że Ministerstwo Skarbu Państwo podjęło pierwszy krok, aby usystematyzować tę sferę.
Cykl konferencji „Rewolucja w Sporcie”, organizowany przez Ciszewski Marketing Sportowy i serwis Sport.pl przy współpracy z TV Biznes, ma na celu wyjaśnianie roli sportu w gospodarce kraju, a także rozwój i propagowanie marketingu sportowego. Spotkania, planowane raz na kwartał, skierowane są do działaczy sportowych, urzędników samorządowych i państwowych, przedstawicieli biznesu oraz studentów. W swoim zamyśle mają spełniać rolę forum dyskusji fachowców, zajmujących się sportem oraz marketingiem sportowym i funkcje edukacyjne. Istotnym elementem jest także fakt, że udział w spotkaniach jest dla uczestników całkowicie bezpłatny.
Konferencja "Transparentność organizacji sportowych” – korupcja koszmarem specjalistów marketingu sportowego

TERMIN:
12 maja 2009, godz. 10.00-16.00, wstęp wolny po wcześniejszej rejestracji


MIEJSCE:

siedziba AGORA S.A. ul. Czerska 8/10, Warszawa


WYSTĄPIENIA:

Blok pierwszy:

1) "Działalność sponsoringowa spółek z udziałem Skarbu Państwa w kontekście nowego zarządzenia Ministra Skarbu Państwa” – Adam Giersz, Sekretarz Stanu Ministerstwo Sportu i Turystyki

2) Temat zostanie wkrótce podany – Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazyny marketingu i sprzedaży "Brief"

- Dyskusja dotycząca wystąpień

- Przerwa


Blok drugi:

3) „Przegniły system. Czy w polskiej piłce można było funkcjonować bez korupcji” – Artur Brzozowski, dziennikarz Gazety Wyborczej Wrocław i serwisu Sport.pl
4) „Straty wizerunkowe i finansowe organizacji sportowych w związku ze zdarzeniami korupcyjnymi” –Michał Lipczyński, dyrektor marketingu KKS Lech Poznań S.A.
- Dyskusja dotycząca wystąpień

5) „Jak zabezpieczyć się przed korupcją - sponsor, zawodnik, klub. Zdarzenie korupcyjne - możliwe kroki prawne.” – Jarosław Kowalewski, Radca prawny, Wspólnik Zarządzający Kancelarii Prawnej „C&K Kowalewski i Wspólnicy” Sp. k.
- Dyskusja dotycząca wystąpienia i dyskusja końcowa

PRELEGENCI:
- Adam Giersz, Sekretarz Stanu Ministerstwo Sportu i Turystyki

- Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny magazyny marketingu i sprzedaży "Brief"

- Artur Brzozowski – dziennikarz Gazety Wyborczej Wrocław i serwisu Sport.pl

- Michał Lipczyński – dyrektor marketingu KKS Lech Poznań S.A.

- Jarosław Kowalewski – Radca prawny, Wspólnik Zarządzający Kancelarii Prawnej „C&K Kowalewski i Wspólnicy” Sp. k.


ZGŁOSZENIA

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających imię, nazwisko, nazwę firmy/instytucji/uczelni, stanowisko, numer telefonu i adres mailowy każdej zgłaszanej osoby na adres: konferencja@ciszewskims.pl

Z powodu ograniczonej liczby miejsc zastrzegamy wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.