konto usunięte
Dorian
P.
PR & marketing
sportowy
Temat: Potencjał komunikacji marketingowej - F1 kontra futbol
hehe... dobre dobre :-)a w drugi bolid wpakować zakościelnego, ponoć to teraz idol nastolatek ;-P
Łukasz Maciej
K.
Loopa MS -
właściciel,
marketingowy PM na
zlecenie
Temat: Potencjał komunikacji marketingowej - F1 kontra futbol
To nie był tor w Poznaniu tylko stworzony na lotnisku w Modlinie, gdzie przez jakiś czas odbywały się również eliminacje WSMP. Swoją drogą jak na ówczesną wiedzę na temat organizacji eventów i możliwości techniczne, bardzo fajna impreza.Wracając do tematu komunikacji w oparciu o F1 to dla mnie temat jest trochę nietrafiony ze względu na syndrom lizania loda przez szybę. Dopóki nie mamy GP F1 u siebie, kibice poza naturalnym zaangażowaniem emcjonalnym w sukcesy Roberta na tle międzynarodowym, nie ulegają zaangażowaniu w sam sport, ponieważ go nie czują.
Półśrodkiem w tej sytuacji mogłyby być fajne działania BTLowe, angażujące potencjalnych konsumentów i dające im szansę znalezienia się w tym świecie. I nie mówię tu o sprowadzeniu gwiazdki na konferencję w Złotych Tarasach, bo to dobre dla małolatów, a nie potencjalnych konsumentów, którzy mają czuć zaangażowanie będące preludium do sympatii i lojalności wobec marki.
Tu pytanie do Radka czy fajny event z prawdziwymi emocjami motoryzacyjnymi wykracza poza wasze możliwości budżetowe?
Czy nie uważasz, że za bardzo skupiliście się na ATLu i poza przekazem reklamowym zgubiliście bezpośredni kontakt z konsumentem?
Dla mnie to trochę wygląda jak piękne pudełko z obietnicami na wierzchu, ale bez zawartości.
Dorian
P.
PR & marketing
sportowy
Temat: Potencjał komunikacji marketingowej - F1 kontra futbol
McLaren Adrenaline były dwie edycje... Jedna w Modlinie, gdzie był tylko Coulthard w 1999 a druga w Poznaniu z Miką rok później - to tak w gwoli wyjaśnienia :-)
Łukasz Maciej
K.
Loopa MS -
właściciel,
marketingowy PM na
zlecenie
Temat: Potencjał komunikacji marketingowej - F1 kontra futbol
Oczywiście, że były 2 edycje, natomiast Kondrat jechał w Modlinie i do tego się odniosłem :)
Dariusz
Dąbrowski
Szukasz inwestora?
Zadzwoń.
Temat: Potencjał komunikacji marketingowej - F1 kontra futbol
ING wycofuje się ze sponsorowania teamu Renault: po zakończeniu sezonu 2009 Grupa ING wycofa się z Formuły 1, bo musi ostro ciąć koszty.Podobne tematy
-
GL - Po godzinach » Nowa grupa: futbol amerykański!:) -
-
HR Management » OSTATNIE DNI! Zgłoś swój Intranet oraz Strategię i... -
-
Java » Metody komunikacji w aplikacji klient-serwer -
-
Interaktywny marketing » trendy w komunikacji -
-
Odpowiedzi ekspertów » Poprawa komunikacji z klientem -
-
SUPER TATA » Bezpłatne warsztaty z asertywności i komunikacji w związku. -
-
Agencja Autorska AJAK » Zlecę do napisania artykuły z zakresu pedagoiki,... -
-
Grupa Mowy Ciała » Słowa to tylko 7 procent komunikacji... -
-
Marketing dla NGO » 10 nowych praw komunikacji marketingowej w NGO -
-
Nietypowych pasażerów... » Czytacze w środkach komunikacji miejskiej -
Następna dyskusja: