konto usunięte

Temat: Potencjał komunikacji marketingowej - F1 kontra futbol

no ale teraz opakować bolid w reklamy ING i nie po torze - po Warszawie jak w tym filmie głupim ze Sly'em ;)
Dorian P.

Dorian P. PR & marketing
sportowy

Temat: Potencjał komunikacji marketingowej - F1 kontra futbol

hehe... dobre dobre :-)

a w drugi bolid wpakować zakościelnego, ponoć to teraz idol nastolatek ;-P
Łukasz Maciej K.

Łukasz Maciej K. Loopa MS -
właściciel,
marketingowy PM na
zlecenie

Temat: Potencjał komunikacji marketingowej - F1 kontra futbol

To nie był tor w Poznaniu tylko stworzony na lotnisku w Modlinie, gdzie przez jakiś czas odbywały się również eliminacje WSMP. Swoją drogą jak na ówczesną wiedzę na temat organizacji eventów i możliwości techniczne, bardzo fajna impreza.

Wracając do tematu komunikacji w oparciu o F1 to dla mnie temat jest trochę nietrafiony ze względu na syndrom lizania loda przez szybę. Dopóki nie mamy GP F1 u siebie, kibice poza naturalnym zaangażowaniem emcjonalnym w sukcesy Roberta na tle międzynarodowym, nie ulegają zaangażowaniu w sam sport, ponieważ go nie czują.

Półśrodkiem w tej sytuacji mogłyby być fajne działania BTLowe, angażujące potencjalnych konsumentów i dające im szansę znalezienia się w tym świecie. I nie mówię tu o sprowadzeniu gwiazdki na konferencję w Złotych Tarasach, bo to dobre dla małolatów, a nie potencjalnych konsumentów, którzy mają czuć zaangażowanie będące preludium do sympatii i lojalności wobec marki.

Tu pytanie do Radka czy fajny event z prawdziwymi emocjami motoryzacyjnymi wykracza poza wasze możliwości budżetowe?

Czy nie uważasz, że za bardzo skupiliście się na ATLu i poza przekazem reklamowym zgubiliście bezpośredni kontakt z konsumentem?

Dla mnie to trochę wygląda jak piękne pudełko z obietnicami na wierzchu, ale bez zawartości.
Dorian P.

Dorian P. PR & marketing
sportowy

Temat: Potencjał komunikacji marketingowej - F1 kontra futbol

McLaren Adrenaline były dwie edycje... Jedna w Modlinie, gdzie był tylko Coulthard w 1999 a druga w Poznaniu z Miką rok później - to tak w gwoli wyjaśnienia :-)
Łukasz Maciej K.

Łukasz Maciej K. Loopa MS -
właściciel,
marketingowy PM na
zlecenie

Temat: Potencjał komunikacji marketingowej - F1 kontra futbol

Oczywiście, że były 2 edycje, natomiast Kondrat jechał w Modlinie i do tego się odniosłem :)
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Potencjał komunikacji marketingowej - F1 kontra futbol

ING wycofuje się ze sponsorowania teamu Renault: po zakończeniu sezonu 2009 Grupa ING wycofa się z Formuły 1, bo musi ostro ciąć koszty.



Wyślij zaproszenie do