Marcin Z.

Marcin Z. Życie to codzienie
nowe wyzwania

Temat: Karty Do Bankomatów z Logiem Klubu

Co o tym mysliście? Jakie jeszcze produkty mogłyby waszym zdaniem reklamować sie z logiem klubów?
Arkadiusz Ż.

Arkadiusz Ż. Ekspert ds.
komunikacji i
marketingu, project
manager pro...

Temat: Karty Do Bankomatów z Logiem Klubu

Odpowiem dość przewrotnie - nie "co" jest tu najważniejszym pytaniem...

Bazując na doświadczeniach Bayernu Monachium, bo te znam najlepiej, nie ma w zasadzie granicy tego, na czym można nadrukować znak klubowy: oprócz całej gamy ubiorów (zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet i dzieci) są więc zabawki (jeździki, ciuszki, akcesoria do gry w piłkę w rozmaity sposób (bramki ogrodowe, piłkarzyki, misie w klubowych koszulkach, poduszki, kubki, całe zestawy szkolne), kosmetyki (ręczniki, szlafroki, szampony, pianki do golenia, płyny po goleniu), pościele i piżamy, portfele, torby na laptopa, okulary przeciwsłoneczne, zegarki na rękę, akcesoria na plażę (materace dmuchane, parasole, latawce itd.), kufle do piwa, książki kucharskie, słodycze, herbaty, puzzle itd. - żeby wymienić tylko najważniejsze. Wszystko jest czerwone, z logiem klubu, bardzo dobrej jakości.

Moim zdaniem ważniejszym pytaniem jest - jak to sprzedać, a więc - jak na tym zarobić. W samym Monachium sposobności do kupienia tych akcesoriów jest mnóstwo. W mieście jest kilka, jak nie kilkanaście punktów sprzedaży, mających formę zarówno sklepików firmowych, jak i stoisk klubowych w większych sklepach. Na Allianz Arena jest przynajmniej kilka "Fan-Shop", gdzie można kupić takie pamiątki przed lub po meczu. To jednak nie wszystko - w okolicznych miasteczkach są sklepy, które część swojej powierzchni mają przeznaczoną na stoisko klubowe. Oprócz tego funkcjonuje oczywiście sklep internetowy: http://fcbayern.de/shop.

I to bardziej jest kluczem do sukcesu komercyjnego. Nie wszystko da się tak prosto zaadaptować do polskich warunków, bo tu jednak siła nabywcza kibiców jest nieporównywalnie mniejsza, jednak sądzę, że trzeba w tym kierunku zmierzać. Kreować potrzeby, by je potem umiejętnie zaspokoić :)
Kazimierz M.

Kazimierz M. współpracownik,
MarketingSportowy.pl

Temat: Karty Do Bankomatów z Logiem Klubu

a to ad vocem:
Pierwsze sportowe karty bankowe w Polsce



Wyślij zaproszenie do