konto usunięte

Temat: Jak PZLA zmienił zakres przetargu na miesięcznik o...

Temat raczej do grupy o PR Sportowym, ale wrzucę tutaj jako ciekawostkę:

Miesiąc temu pojawiła się informacja na PZLA.pl, że Związek szuka firmy, która zostanie wydawcą miesięcznika o lekkiej atletyce. Do końca marca należy przesłać swoją ofertę - wiadomo, propozycje, kosztorys, pomysły, wygląd, policzyć kilka rzeczy itd

Wniosek jaki można było wyciągnąć z krótkiego ogłoszenia był taki: kto wygra przetarg, ten za pieniądze PZLA będzie wydawał miesięcznik o lekkiej atletyce przez 3 lata! Oczywiście oprócz kosztów obsługi zapewne do ustalenia pozostawała część podziału z zysków itd

dziś na pzla.pl czytamy:

Informujemy, że zaangażowanie ze strony PZLA w wydawanie ww pisma będzie polegać na:

1. Dofinansowaniu wkładki szkoleniowej w każdym numerze.
2. Udostępnieniu do publikacji informacji i statystyk, które znajdują się na stronie internetowej PZLA
3. Objęciu patronatem PZLA ww pisma (udostępnienie logo związku)
4. Pomoc w nawiązaniu kontaktu ze sponsorami współpracującymi z PZLA w celu ew. wspierania ww projektu wydawniczego

Koszty wydawania (w tym druk, kolportaż, wynagrodzenie dla dziennikarzy) i jednocześnie zyski, jakie pojawią się w ramach sprzedaży pisma zostają w gestii osoby/firmy, która zostanie wyłoniona w ramach konkursu i której zostanie powierzone wydawanie pisma.


Albo pierwsze ogłoszenie napisała niekompetentna osoba, albo po przyjściu pierwszej oferty "działacze" zorientowali się, że wydawanie gazety to "troszkę" większy koszt, niż zrobienie serwisu internetowego... i postanowili sprytnie się ze wszystkiego wycofać. Ciekawe?
Arkadiusz Ż.

Arkadiusz Ż. Ekspert ds.
komunikacji i
marketingu, project
manager pro...

Temat: Jak PZLA zmienił zakres przetargu na miesięcznik o...

Michał Pacuda:
Ciekawe?

polskie... :/
Dominika Stelmach

Dominika Stelmach Marketingowiec o
zacięciu sportowym

Temat: Jak PZLA zmienił zakres przetargu na miesięcznik o...

Ciekaw dlaczego PZLA nie skierowało swojej oferty bezpośrednio do jednego z wydawców zajmujących się lekką atletyką?
Przemysław Kaliski

Przemysław Kaliski Właściciel/ Art Max
Agencja Reklamowa

Temat: Jak PZLA zmienił zakres przetargu na miesięcznik o...

Bo to jest Polska! Zapytanie to czysta formalność. Wykonawca zapewne został już wybrany znacznie wcześniej. :-/
Tadeusz Huskowski

Tadeusz Huskowski Senior Associate,
The Boston
Consulting Group

Temat: Jak PZLA zmienił zakres przetargu na miesięcznik o...

Przemysław Kaliski:
Bo to jest Polska! Zapytanie to czysta formalność. Wykonawca zapewne został już wybrany znacznie wcześniej. :-/

? Ale jesli wykonawca ponosi wszystkie koszty we wlasnym zakresie, to dlaczego mialby dazyc do ustawiania konkursu? No chyba ze ta "wkladka szkoleniowa" bedzie tak doskonale dofinansowana.

Ale szczerze mowiac to nie wydaje mi sie zeby wydawanie magazynu o LA bylo w Polsce dobrym biznesem. I zeby wydawcy sie o to bili.

konto usunięte

Temat: Jak PZLA zmienił zakres przetargu na miesięcznik o...

Tadeusz Huskowski:
Ale szczerze mowiac to nie wydaje mi sie zeby wydawanie magazynu o LA bylo w Polsce dobrym biznesem. I zeby wydawcy sie o to bili.


Dokładnie. Dlatego wiele osób, które z resztą słyszały już miesiąc temu, że "przetarg ma być uczciwy", zainteresowały się tematem.

Samemu wydawać taką gazetę? Oj chyba nie...



Wyślij zaproszenie do