Temat: Euro 2012

Tak - wspomnialem o tym fakcie - "Dla Wisły miliony, dla nas żetony"
Marcin Z.

Marcin Z. Życie to codzienie
nowe wyzwania

Temat: Euro 2012

a sprzedaż warki sie nie poprawiła ostatniego czasu w poznaniu:)
Bartek Roszyk

Bartek Roszyk Pasja jest moją
pracą, a praca
pasją.

Temat: Euro 2012

Marcin Z.:
a sprzedaż warki sie nie poprawiła ostatniego czasu w poznaniu:)

Tego nie wiem;)
Wiem ,że od jakiegoś czasu Warka jest kojarzona bardzo silnie z LEchem.Akcja promocyjna imponująca, ale tylko dzięki silnej współpracy KP LEch,Stowarzyszeia kibiców i Warki.Efekt synergii w czystej postaci;)
Marcin Z.

Marcin Z. Życie to codzienie
nowe wyzwania

Temat: Euro 2012

Bardzo mi sie podoba to w jaki sposób Lech promuje swoich sponsorów wśród kibiców. Najlepsze z tego wszystkiego są pakiety typu sponsor meczu itp
Bartek Roszyk

Bartek Roszyk Pasja jest moją
pracą, a praca
pasją.

Temat: Euro 2012

Marcin Z.:
Bardzo mi sie podoba to w jaki sposób Lech promuje swoich sponsorów wśród kibiców. Najlepsze z tego wszystkiego są pakiety typu sponsor meczu itp

Warto wspomnieć ,że na Legii chciano zrobić podobnie.Nie wyszło...z tego względu ,że ITI troche niepoważnie podchodzi do kibiców...to tylko taka mała dygresja:)
Marcin Z.

Marcin Z. Życie to codzienie
nowe wyzwania

Temat: Euro 2012

Pod wzgledem marketingu sportowego Poznan jest daleko od innych miast. Są dwa kluby które mają mocno rozbudowaną tą kwestie (Lech i Warta)
Bartek Roszyk

Bartek Roszyk Pasja jest moją
pracą, a praca
pasją.

Temat: Euro 2012

Marcin Z.:
Pod wzgledem marketingu sportowego Poznan jest daleko od innych miast. Są dwa kluby które mają mocno rozbudowaną tą kwestie (Lech i Warta)

Zgadzam się!Zwłszcza Warcinka ,która po długach zostawionych przez pana "K" pozbierała się dzięki racjonalnemu zarządzaniu i efektywnemu pozyskiwaniu funduszy.
Za poznaniem moim zdaniem stoi Korona Kielce, która już od dłuższego czasu korzysta z usług Sport und MArkt.
Kazimierz M.

Kazimierz M. współpracownik,
MarketingSportowy.pl

Temat: Euro 2012

Bartek R.:
Marcin Z.:
Bardzo mi sie podoba to w jaki sposób Lech promuje swoich sponsorów wśród kibiców. Najlepsze z tego wszystkiego są pakiety typu sponsor meczu itp

Warto wspomnieć ,że na Legii chciano zrobić podobnie.Nie wyszło...z tego względu ,że ITI troche niepoważnie podchodzi do kibiców...to tylko taka mała dygresja:)

Mam inne zdanie: ITI chce widzów a nie kIBICÓW to jest według mnie cala sprawa.
Pomysł w firmie jest od kilku lat tyle, że na tamtym stadionie "nie ma widzów, bo są kibice". Trochę to skomplikowane - szczególnie dla właścicieli tego klubu, którzy musieli zweryfikować swoje pomysły na polską piłkę i ... chyba zweryfikowali.
Bartek Roszyk

Bartek Roszyk Pasja jest moją
pracą, a praca
pasją.

Temat: Euro 2012

Kazimierz M.:
Bartek R.:
Marcin Z.:
Bardzo mi sie podoba to w jaki sposób Lech promuje swoich sponsorów wśród kibiców. Najlepsze z tego wszystkiego są pakiety typu sponsor meczu itp

Warto wspomnieć ,że na Legii chciano zrobić podobnie.Nie wyszło...z tego względu ,że ITI troche niepoważnie podchodzi do kibiców...to tylko taka mała dygresja:)

Mam inne zdanie: ITI chce widzów a nie kIBICÓW to jest według mnie cala sprawa.
Pomysł w firmie jest od kilku lat tyle, że na tamtym stadionie "nie ma widzów, bo są kibice". Trochę to skomplikowane - szczególnie dla właścicieli tego klubu, którzy musieli zweryfikować swoje pomysły na polską piłkę i ... chyba zweryfikowali.

Myśle ,że traktowanie ludzi jako widzów a nie kibiców jest beznadziejnym rozwiązaniem i szczerze powątpiewam by taka "firma" nastawiała się na takie podejści.Powodów jest kilka:
1)Wszystkie największe kluby piłkarskie wychowują sobie młodych kibiców już od przedszkoli. np. spotkaniami sławnych piłkarzy z dzieciakami.
2)Weryfikacja...w tym przypadku szok pourazowy.Sport mimo ,że oparty o biznes trzeba traktować z dużą poprawką...Natomiast Kibice przez duże "K" to nie są tylko i wyłącznie konsumenci.Nie można na siebie zwrócić uwagi przez stworzenie jednej reklamy, trzba o niego dbać...a na to ITI chyba nie chce poświęcać czasu.Myślę ,że skupianie sie tylko na podnoszeniu poziomu sportowego nic nie da.Trzeba docierać do kibiców,dbać i pielęgnować.Potrzeba na to kilku lat(tak jak to zrobiono w poznaniu),środków i porozumienia ze stowarzyszniem.Czegoś z tych trzech ITI nie posiada...i na pewno nie są to środki finansowe....ciekawe co to.Bartek Roszyk edytował(a) ten post dnia 09.07.07 o godzinie 11:11
Kazimierz M.

Kazimierz M. współpracownik,
MarketingSportowy.pl

Temat: Euro 2012

Bartek, sporo ciekawych myśli.
Bardzo przepraszam, że nie będę kontynuował tej dyskusji. Dziś życie opisało to co chciałem wyrazić we wcześniejszej wypowiedzi.
To właśnie o takich kIBICÓW mi chodziło :(
http://www.sport.pl/sport/5,68565,4299686.html?i=2

To nawet szkoda komentować.
Bartek Roszyk

Bartek Roszyk Pasja jest moją
pracą, a praca
pasją.

Temat: Euro 2012

Kazimierz M.:
Bartek, sporo ciekawych myśli.
Bardzo przepraszam, że nie będę kontynuował tej dyskusji. Dziś życie opisało to co chciałem wyrazić we wcześniejszej wypowiedzi.
To właśnie o takich kIBICÓW mi chodziło :(
http://www.sport.pl/sport/5,68565,4299686.html?i=2

To nawet szkoda komentować.

Moim zdaniem wszystko da się wyeliminować.Przykładem są np. Kielce gdzie rasisci dostali ostry łomot od kibiców Koronki .Jak widac samooczyszczenie jest mozliwe...jednak tylko dzieki współpracy na linii szefeostwo kibiców-klub.Nic innego nie wchodzi w gre.Wszystkie przykłady dużych klubów piłkarskich to pokazuja.
Musi jednak obu przyswiecac ten sam cel...a to w przypadku Legii nie jest takie oczywiste.
Witold S.

Witold S. Solidny człowiek

Temat: Euro 2012

Marcin Z.:
Czy dzięki tej imprezie w polsce rozwinie sie marketing sportowy. Czy wystarczy tylko duża impreza?

Nieeee, nie wystarczy duża impreza, potrzebne jest jeszcze duuuże wydarzenie albo kilka:

http://video.google.com/videoplay?docid=43385905261341...

W sumie marginalna sprawa, kilka odosobnionych przypadków, słowem - rzadkość. Ale już teraz Anglicy czują się w Krakowie jak u siebie. Nie?

konto usunięte

Temat: Euro 2012

Witold Szwedkowski:
Marcin Z.:
Czy dzięki tej imprezie w polsce rozwinie sie marketing sportowy. Czy wystarczy tylko duża impreza?

Nieeee, nie wystarczy duża impreza, potrzebne jest jeszcze duuuże wydarzenie albo kilka:

http://video.google.com/videoplay?docid=43385905261341...

W sumie marginalna sprawa, kilka odosobnionych przypadków, słowem - rzadkość. Ale już teraz Anglicy czują się w Krakowie jak u siebie. Nie?

Nie widze związku między marketingiem sportowym a przestawionymi zamieszkami pseudo kibiców. Chyba o czymś innym Pan pisze...
Witold S.

Witold S. Solidny człowiek

Temat: Euro 2012

Piszę o cieniach na wizerunku firmy promującej się przez sport. Cień samego sportu przysłania mi niedopowiedzianą resztę. :0)



Wyślij zaproszenie do