konto usunięte

Temat: Czasza spadochronu jako nośnik reklamy ?

Spadochroniarstwo jest bardzo widowiskowe. Dzisiaj nie jest problemem wyprodukowanie czaszy typu latające skrzydło z odpowiednią grafiką na dolnej powierzchni czyli tej którą widać z ziemi. Może tam być logo, czy slogan reklamowy. Oczywiście dana grafika jest niezmienna na danej czaszy, czyli reklama żyje tyle co spadochron. Praktycznie koszt takiej reklamy to koszt spadochronu. Rozkłada się na czas użytkowania takiego spadochronu. Wszystko można ustalić. Jedna czasza może pociągnąć nawet 15 lat. Są różne rodzaje czasz. Poniżej krótkie charakterystyki.
CZASZE NIECELNOŚCIOWE - ich żywotność do 1500 skoków, używane przez większość skoczków. Najczęściej skoki na tych spadochronach wykonywane są na lotniskach, czasami używa się ich na pokazach w terenie. Rocznie na takiej czaszy może być wykonane do 400 skoków
CZASZE CELNOŚCIOWE - ich żywotność do 2000 skoków (jako zawodnicze do 1000 skoków). Często używane na pokazach w terenie (poza lotniskiem) oraz na zawodach, które coraz częściej odbywają się poza lotniskami (stadiony, planty, tereny rekreacyjne). Rocznie można na nich wykonać do 500 skoków.
CZASZE TANDEMOWE - ich żywotność to 1000 skoków. Używane do skoków tandemowych (z pasażerem). Skoki tylko na lotniskach. Zwracają szczególną uwagę bo są duże i podwieszone pod nimi są dwie osoby. Dodatkowo ktoś kto przyjeżdża na lotnisko aby skoczyć jako pasażer zabiero ze sobą znajomych.

SŁUŻĘ INFORMACJĄ ORAZ MOGĘ ZREALIZOWAĆ DOWOLNE ZAMÓWIENIE KOMPLEKSOWO I CO DO TYPU SPADOCHRONU I CO DO BARW. A PO ZAKUPIE MOGĘ ZARZĄDZAĆ NIM ABY BYŁ WYKORZYSTYWANY JAK NAJEFEKTYWNIEJ.

Pozdrawiam RE