Arkadiusz
Ż.
Ekspert ds.
komunikacji i
marketingu, project
manager pro...
Temat: Co jest najbardziej Atrakcyjne w reklamie Sportowej?
Marcin - a po czym wnioskujesz, że jest wspaniały czas na promocję siatkówki i piłki ręcznej w Polsce, skoro nie ma wizji właścicieli klubów, brakuje zaplecza marketingowego itd.? :)Odnoszę wrażenie, że jedyna siła tkwi w kibicach szczelnie wypełniających hale, bo zainteresowanie mediów tymi dyscyplinami jest - w porównaniu z naszą ligową kopaną - nadal niewielkie.
I nie chcę tu dowodzić wyższości sensu angażowania się w piłkę nożną nad celowością sponsorowania np. siatkówki czy piłki ręcznej, bo nie ma to sensu - i z jednego i z drugiego można coś wyciągnąć przy mądrym prowadzeniu takiego projektu. Kwestia samozaparacia, pomysłu, określonych celów do realizacji, wysokości nakładów itd.
Myślę tylko, że kopana - przez swoją popularność - mimo afer, burd i słabego poziomu - jest bardzo atrakcyjna.