konto usunięte

Temat: Sportowcy w reklamie - testimonal po polsku

Chciałbym Was zaprosić do dyskusji na temat zestawienia przygotowanego przez naszą firmę dla Metra:
http://www.emetro.pl/emetro/1,85649,7190140,Ile_trzeba...

Analiza wartości, którą przygotowaliśmy została oparta na następujących parametrach
1. rozpoznawalności sportowca/sportsmenki (na podstawie wyników naszego cyklicznego badania Sport Barometr)
2. wizerunku sportowca/sportsmenki (na podstawie wyników naszego cyklicznego badania Sport Barometr)
3. medialności reprezentowanej przez sportowca dyscypliny sportu (na podstawie wyników badania mediów)
4. popularności reprezentowanej przez sportowca dyscypliny sportu (na podstawie wyników naszego cyklicznego badania Sport Barometr)
5. sukcesie sportowym w roku 2009

Zgadzacie się z naszym oszacowaniem?
Czy uważacie, że polscy sportowcy mogą być realną wartością dla marki?Michał Gradzik edytował(a) ten post dnia 27.10.09 o godzinie 11:31