konto usunięte

Temat: Konferencja Gadżety i Sport GS09

Konferencja Gadżety i Sport GS09

Zapraszamy Państwa na drugą Ogólnopolską Konferencję Gadżety i Sport '09
która odbędzie się w dniach 25-26 maja br. na terenie Centrum
Olimpijskiego w Warszawie.

Celem konferencji, podobnie jak poprzedniej, jest aktywna promocja sportu,
wydarzeń sportowych, a także sportowców poprzez gadżety. W tym roku
dodaliśmy bardzo istotne zagadnienie, jakim jest zarządzanie marką klubu
sportowego. Na konferencji poruszone zostaną zatem bardzo ważne aspekty tj.
informacje o zasadach wyceny, sprzedaży i merchandisingu. Nie zabraknie także
informacji o uregulowaniach prawnych w tej dziedzinie.
Swoje prelekcje wygłoszą m.in. Prof. dr hab. Andrzej Sznajder - kierownik
Zakładu Strategii Marketingowych w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i
Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Tomasz Zahorski -
Koordynator Krajowy ds. własności intelektualnej, Tomasz Jagodziński - Dyrektor
Muzeum Sportu i Turystyki, John Lynch - Prezes Zarządu Lynka S.A., Artur
Racicki - Prezes Zarządu Sport24.pl oraz przedstawiciele klubów i dużych firm
sponsorskich.

Rok obecny jest niezwykle trudny dla całego świata sportu. Kryzys ekonomiczny
spowodował wycofanie się sponsorów ze sportu nie tylko w Polsce lecz także na
świecie. Zmniejszone budżety w klubach to mniejsze nakłady na treningi
zawodników czy marketing. Także branża artykułów promocyjnych odczuwa
spadek obrotów i ilości zamówień. Dlatego też w tym momencie należy podjąć
działania mogące chociaż częściowo zmniejszyć ekonomiczne skutki kryzysu. Te
działania to wspólna inwestycja w dziedzinę, która w chwili obecnej w Polsce
jeszcze raczkuje - gadżety klubowe i sportowe. Dziedzina ta, potocznie zwana
merchandisingiem, pozwoli zarówno branży "gadżetowej" uzyskać istotnego
odbiorcę, jak i klubom otrzymać zastrzyk niezbędnej teraz gotówki. Oczywiście
nie jest to takie proste. Należy, oprócz optymalnego doboru gadżetów,
zastanowić się nad sposobem ich dystrybucji tak, by docierały one do każdego
przysłowiowego Kowalskiego, a nie tylko do zagorzałych kibiców. Właśnie na
pytania jak to zrobić odpowiedzieć ma nasza konferencja. Będziemy opierać się
na teorii, dowiemy się w jaki sposób radzą sobie kluby i firmy które już doceniły
wartość gadżetów. W tym roku postanowiliśmy także rozszerzyć tematykę
konferencji o eventy przy imprezach sportowych. Jako, że wcześniej pisaliśmy już
o przemyślanej dystrybucji, stąd też eventy przy imprezach sportowych, które to
mogą zgromadzić niewspółmiernie więcej kibiców niż wynosi pojemność hali czy
stadionu. A każdy kibic to większa sprzedaż gadżetów.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ TERAZ

Prosimy o korzystanie z formularza zamieszczonego na stronie internetowej

http://gs09.gadzetyisport.pl/.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji!