J C.

J C. Niedawna katastrofa
budowlana mostu
autostradowego w
Genu...

Temat: Wizerunek kobiety w reklamie -czyli o tym jak...

Czy pamiętacie Państwo reklamę EB : "kobiety chodzące po ulicach z jelenimi rogami i hasło reklmowe wymyślone przez kreatywnych reklmotwórców EB: "EB -tak dobre ,że mężczyćni zdradzają dla niego swoje kobiety !"

http://wyborcza.pl/zdjeciazhistoria/51,135836,15852509...
"Produkowany w Elblągu lager 20 lat temu zalał polski rynek. Tak naprawdę EB zrobiło karierę na tym, że Polacy poczuli znad kufli ze złocistym piwem powiew Zachodu. Reklamy były jak nie nasze, puszczane w kinach, telewizji, a nawet w MTV. Do tego firmowe szklanice, nalewaki, parasole i przystępna cena - EB było tańsze od większości piw. Produkcja szła w miliony hektolitrów, EB było wszędzie. I trwało to przez dziesięć lat. Potem okazało się, że Polacy już mają dość EB. Marce zaszkodził też niespójny wizerunek kreowany przez reklamy"

Na skutek "pseudo-kreatywnej" reklamie nagle zamiast wzrastać drastycznie zaczeła spadać sprzedaż tego wówczas ulubionego piwa wielu Polaków...

Jak Państwo myślicie dlaczego?
Jaki błąd popełnili twórcy tej reklamy?

Jedno jest pewne : wyemitowano ją bez zbadania czy z takim wzorcem kobiet i meżczyzn jaki pokazała ta reklama ktokolwiek chciłby się identyfikować?!

Takie badanie natomiast natychmiast zamówiono gdy spostrzeżono drastyczny spadek sprzedaży po wyemitownaiu tej reklamy.
W badaniu zadawano mężczyznom pytanie jaki współczesny znany aktor filmowy mogłby być dla repondenta wzorem męskości.

W badani najwięcej głosów padło na aktora francuskiego Jean Renoi natychmiast zatrudjiono go do nagrania bardzo dobrej koncepcyjnie i realizacyjnie reklamy:


Obrazek


Niestey była to już musztarda po obiedzie dla tej marki....

http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/572491.html?print=ta...Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.12.14 o godzinie 21:05