Dorota B. Add value, Partner
Temat: pierwsze w Polsce badanie wykorzystania narzędzi...
Badanie wykorzystania narzędzi referencyjnych w komunikacji marketingowejSzanowni Państwo,
INK Communication wspólnie z Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych LEWIATAN, magazynem ThinkTank oraz BRIEF ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w pierwszym na polskim rynku badaniu, które poświęcone jest wykorzystaniu narzędzi referencyjnych (ang. reference marketing) w komunikacji marketingowej.
Respondenci niniejszej ankiety jako pierwsi otrzymają opracowane wyniki. W zamian za udział w badaniu otrzymają Państwo również dostęp do materiałów merytorycznych dotyczących profesjonalnego przygotowywania materiałów referencyjnych i tworzenia programów referencyjnych.
Szacowny czas wypełnienia ankiety: 5 minut
Dziękujemy za współpracę i poświęcony czas!
LINK DO BADANIA:
http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dFRhdW...