konto usunięte
Temat: Rozkład modułów promocyjnych w gazetce/katalogu?
Witam,zawodowo spotykam się z różnymi opiniami dotyczącymi kwestii lokowania towaru w gazetce/katalogu tak, aby był przez klienta najlepiej dostrzegany.
Wyobraźmy sobie, że cyferki oznaczają moduły (strona A4):
I strona (okładka I lub lewa strona):
1 2
3 4
5 6
Najważniejsze moduły: 1 i 2
rozkładówka (strona L i P):
1 2 7 8
3 4 9 10
5 6 11 12
Najważniejsze moduły: 1, 2, 8
Prawa strona (np. katalog):
1 2
3 4
5 6
Najważniejsze moduły: 2 i 1.
Niedawno dowiedziałem się, że jest to podejście europejskie, albowiem w USA, gdzie większość ludzi jest leworęczna, panuje teoria o lustrzanym odbiciu (wertowanie katalogu odbywa się lewą, a nie prawą ręką).
Z przyjemnością zapoznam się z Waszymi uwagami/doświadczeniami w tym zakresie.