Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Zaproszenie na Szkolenie UMAWIANIE SPOTKAŃ ważne do 22 marca 2013

=> Jeśli umawiasz spotkania dla siebie lub dla handlowca
=> Jeśli kierujesz pracą telemarketerów lub handlowców
=> Jeśli prowadzisz szkolenia z tematyki telemarketingu

to zapraszam Cię na SPOTKANIE: Szkolenie UMAWIANIE SPOTKAŃ

Zgłoszenia przesłane do 22 marca 2013 roku premiuję 20% zniżką.

Na stronie spotkania, po lewej stronie jest opcja: Wybieram się!
Kliknij ją, aby dołączyć -:)

Link do strony SPOTKANIA
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-umawianie...

Zapraszam
Dariusz Skraskowski
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek


COPYWRITING DAY SESJA WARSZTATOWA!


Warsztaty 27 maja 2013, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

Ćwiczenia przez cały dzień! Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. NIE pokażemy Ci "magicznych sztuczek" (nie wierz w Św. Mikołaja). NIE pokażemy Ci "hipnotycznych słów", które działają zawsze (polski rynek jest inny od amerykańskiego). Za to dowiesz się jak dotrzeć do klienta przez dobrze zaplanowany i napisany komunikat. Dowiesz się, jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby po prostu skuteczniej sprzedawać.
Przygotuj się: podczas tych warsztatów będzie się dymić z głów!

KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Marketingowiec, menedżer, PR-owiec, sprzedawca, przedsiębiorca.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.)
______________________________________

PROGRAM

JAK NAPISAĆ SKUTECZNIEJSZĄ OFERTĘ?

Konkretnie: to, to i to - co zawiera skuteczna oferta?
Krok po kroku - jak zaplanować pracę i po prostu napisać dobrą ofertę?
Od tego zacznij: do kogo piszesz?
Ustal korzyści - ważne, ważniejsze i najważniejsze
Nagłówek jak magnes - jak pisać skuteczniejsze nagłówki?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne
Wstęp, rozwinięcie i zakończenie - oferta w komplecie
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?

TREŚĆ NA STRONIE WWW

"Panie Premierze - jak pisać?" Jak pisać do WWW?
Skróć to! Wydobądź esencję z tekstu
Treść przyjazna wyszukiwarkom i odbiorcom

TREŚĆ TO NIE WSZYSTKO - ZADBAJ O WYGLĄD
Czyli: Jak "się piszesz", tak Cię postrzegają

Akapity i "światło" - daj odbiorcy "odetchnąć"
Śródtytuły - jeden akapit = jedna myśl
Formatowanie - wyróżniki tekstu, kroje pisma
Ramki, kontry - tak, ale z umiarem - jaki i kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali.

______________________________________

INFO
Termin: 27 maja 2013
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Zapisy do 20 maja: 599 zł netto (+23% VAT) od osoby.
Po 20 maja: 690 zł netto.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE, ZAPISY i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://szkoleniapraktyczne.pl/copywriting-day.html
______________________________________
Magdalena Czekała

Magdalena Czekała Agencja interaktywna
Webest.pl, Platforma
konkursowa Comp...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Marketingowe porady dla organizatorów konkursów - nowa strona na Facebooku: https://www.facebook.com/OrganizujeKonkurs

Naszym celem jest dzielenie się informacjami dotyczącymi organizacji konkursów internetowych.

Pod lupę bierzemy kwestię planowania, promowania i prowadzenia akcji. Interesująca jest też analiza tych już zakończonych, szczególnie pod kątem realizacji celów.

Podpowiadamy mądre i efektywne rozwiązania, dzielimy się doświadczeniem i wiedzą.

Wyłapujemy z sieci konkursy, które mogą stać się inspiracją dla innych organizatorów.

Otwarci jesteśmy na dyskusję i współpracę.
Zapraszamy!
Robert Smyka

Robert Smyka Uniwersytet im. Jana
Długosza w
Częstochowie

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Uwaga przedsiebiorcy! Okazja do darmowej reklamy waszej firmy. Wystarczy wypełnić ankietę pod adresem : https://fwpiro.wufoo.com/forms/wywiad/
Katarzyna Renn

Katarzyna Renn PMP, TSPM, Trener,
Kierownik Projektów

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Nadzorowanie wdrożeń wszelakich* jest jednocześnie sztuką i rzemiosłem.
Nie wystarczy przecież wydanie polecenia służbowego „o wdrożeniu” ale o sprawienie, żeby nowy system przynosił wymierne rezultaty.

Jak wybrać kierownika projektu wdrożeniowego, by projekt radził sobie z problemami, zamiast je generować?
Jak formułować i przekazać wytyczne, by kierownik projektu, wdrażając, realizował projekt zgodnie z intencją, a nie tylko zapisami dokumentów?
Jak radzić sobie z historią nieudanych wdrożeń, które wpływają na postrzeganie nowych inicjatyw?
Jak monitorować projekt podczas jego realizacji oraz oceniać jego rezultaty?

Na te i podobne pytania, które stawia sobie nadzorca projektu – Sponsor (prezes, członek zarządu, dyrektor pionu), odpowiemy w najbliższym webinarium.

JAK NIE BYĆ W MNIEJSZOŚCI - czyli skuteczny sponsor wdrożenia

W webinarium 18 sierpnia (poniedziałek, godz. 13.00) można uczestniczyć online (Pmpodcast.pl) lub w biurze przy ul. Beskidzkiej 23A w Warszawie. (webinarium jest bezpłatne)

Istnieje także możliwość wdzwonienia się na każde z naszych webinariów i słuchania wydarzenia tak, jak audycji w radiu.
Po zarejestrowaniu (Pmpodcast.pl) szczegóły połączenia (numer telefonu oraz kod dostępu pin) zostaną wysłane na adres mailowy podany podczas rejestracji.

*Wdrażanie, czyli projekt wdrożeniowy. Podczas webinarium skupimy się na projektach polegających na uruchomieniu nowego systemu pracy (np. zarządzanie przez cele (MBO), zarządzanie projektami, system ocen)


Zachęcam także do przeglądania materiałów oraz nagrań z poprzednich webinariów.
Wystarczy przejść do działu "Biblioteka materiałów" na naszej stronie Pmpodcast.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek


COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ!


Warsztaty 25-26 września 2014, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe?
Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www?
Jak sprzedawać... słowem?


KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

_____________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 25-26 września 2014
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1090 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE, OPINIE i ZAPISY:
http://www.grupaautor.pl/copywriting.html

______________________________________

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam!
Mam prośbę o wypełnienie krótkiej, anonimowej ankiety do mojej pracy magisterskiej o Crowdsourcingu.
Z góry dziękuję!
http://ebadania.pl/e9b14dd9945d6978
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Zapraszam na warsztaty:

KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - 1 dzień
Jak tworzyć lepsze reklamy. Jak przełożyć korzyści na wyrazisty pomysł. Jak przekuć pomysł w skuteczną reklamę.

27.11.2015 Warszawa, ul. Wilcza 9
oraz 7.12.2015, Warszawa, ul. Wilcza 9

Więcej informacji: http://www.autor.biz/kreacja.html

-------------------------------------------------------------------------------
COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ - 1 dzień
Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. Jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego
- tak, aby skuteczniej sprzedawać. Jak pisać lepsze oferty, dobre i celne hasła
oraz skuteczniejsze komunikaty marketingowe.

8.12.2015, Warszawa, ul. Wilcza 9

Więcej informacji: http://www.autor.biz/copywriting.html

Zapraszam
Adrian Tomaszewski
tel.: 504 179 065
http://autor.biz
Paweł Wrona

Paweł Wrona Człowiek renesansu

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Pomagamy przedsiębiorcom lepiej prezentować swoje usługi w Sieci. Zwiększamy widoczność w Google, pomagamy budować społeczności i dotrzeć bezpośrednio do klienta.
Masz problem? Z chęcią się z nim zmierzymy. INB Marketing

Następna dyskusja:

Ankieta na temat: Jaki jest...




Wyślij zaproszenie do