Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek
COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ!
Warsztaty 25-26 września 2014, Warszawa.
Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe?
Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www?
Jak sprzedawać... słowem?
KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:
* dobierać
najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać
korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć
skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć
skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć
perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować
liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.
Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.
UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.
ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!
_____________________________________
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________
PROGRAM
Warsztaty DZIEŃ 1.
1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach
2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach
3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne
Warsztaty DZIEŃ 2.
4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!
5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?
6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna
______________________________________
PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.
______________________________________
INFO
Termin: 25-26 września 2014
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1090 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni
ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
INFORMACJE, OPINIE i ZAPISY:
http://www.grupaautor.pl/copywriting.html
______________________________________