Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Jeżeli zależy ci na profesjonalnym przygotowaniu do funkcjonowania w obszarze szeroko pojętego marketingu Uczelnia Łazarskiego proponuje 5 kierunków studiów podyplomowych w ramach

AKADEMII MARKETERA

• Architekt marek
• E- marketing
• Marketing miejsc
• Marketing i zarządzanie marką w branży spożywczej
• Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach

Zajęcia prowadzą najlepsi eksperci– praktycy rynku. Zdobytą wiedzę studenci konfrontują z praktyką na licznych zajęciach o charakterze warsztatowym. Programy są realizowane w partnerstwie z uznanymi partnerami instytucjonalnymi (Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, BRIEF, Atmedia, Meidarun, Universal Mccann, Instytut Branży Spożywczej oraz BBDO Warszawa.)

Rekrutacja trwa do 30 września!

Więcej informacji: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...

Serdecznie zapraszamy!
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - WARSZTATY KREATYWNE (Corel + Photoshop)

Warsztaty 29-30 października, KATOWICE.

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów („przed”/”po”), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, błędy i wpadki…

Przesłanie tego szkolenia: NIE MA GŁUPICH PYTAŃ!
______________________________________

CZĘŚĆ 1 – PODSTAWY


• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa. Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Logo (logotyp, sygnet, logo)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi „spadami”?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Nie rób tego ! Logo w Wordzie, „trzcionki” i inne kwiatki

CZĘŚĆ 2 - PRAKTYKA!

Praca w programie Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
Praca w programie Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Inspiracje, pomysły, podpowiedzi, linki.
______________________________________
INFO
Termin: 29-30 października 2012
Miejsce: 40-013 Katowice, ul. Staromiejska 2/7 (Ośrodek "Business Center 1").
Cena: 1220 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, przykładów, ćwiczeń.
Po szkoleniu: miesiąc konsultacji gratis.


SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/grafika-i-dtp.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek


COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 15-16 listopada, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

KORZYŚCI
- po szkoleniu będziesz potrafić:

dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

UWAGA 2: szkolenie ma formę warsztatową. Wszystkie tematy przećwiczymy i omówimy. Porównasz różne warianty tekstów oraz określisz – który i dlaczego będzie skuteczniejszy w konkretnym kontekście. [/b]

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 15-16 listopada 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________
Magdalena Czekała

Magdalena Czekała Agencja interaktywna
Webest.pl, Platforma
konkursowa Comp...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Raport "Efektywność Konkursów Internetowych w Polsce"

Jeżeli jesteś Organizatorem Konkursów Internetowych (własnych lub na zlecenie Twojego klienta) oraz interesuje Cię co można zrobić lepiej aby efektywność tego typu akcji marketingowych była jeszcze większa - weź udział w anonimowej ankiecie. Jej wyniki zostaną opracowane w postaci Raportu i przesłane wszystkim uczestnikom ankiety, którzy wyrażą taką wolę.


Raport odpowie między innymi na takie pytania jak:
1. Ile pracy należy włożyć w organizację konkursu, aby osiągnąć założony cel marketingowy.
2. Ile kosztuje zorganizowanie konkursu?
3. Jakie są dostępne narzędzia do organizowania konkursów?
4. Jakie formy promocji konkursu najczęściej wybierają Organizatorzy i jakie są tego skutki?
5. Jakie są efekty marketingowe/sprzedażowe/finansowe/statystyki w zależności od wybranej opcji organizowania konkursów internetowych.

LINK do ankiety: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dD...

Organizatorem ankiety jest Agencja Interaktywna http://webest.pl
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: info@webest.plMagdalena Czekała edytował(a) ten post dnia 05.11.12 o godzinie 12:04

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Poszukuję do stałej współpracy osoby z doświadczeniem w agencji reklamowej (full service). Praca dynamiczna (wiele młodych firm, wiele wyzwań, ciekawe doświadczenia). Oferty proszę przesyłać wyłacznie na adres: agencja@brandiva.pl

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
Pierwsza noworoczna grupa programu Professional Diploma in Marketing wystartuje 22 lutego w Krakowie. To już 28 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek
Beata K. edytował(a) ten post dnia 13.12.12 o godzinie 15:34
Ewelina Janiak

Ewelina Janiak Public Relations &
Social Media
Manager, Questus

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Zapraszam do udziału w krótkim badaniu dotyczącym najbardziej znaczących wydarzeń 2012 roku.
https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cTKrrvXBV6zp6Hr

Konkurs odbywa się pod patronatem questus - Akredytowanego Centrum
Szkoleniowo-Egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing w Londynie przy współpracy z
http://biznes.pl

Dziękuję!
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 17.01.13 o godzinie 11:26
Błażej Biskupski

Błażej Biskupski "Nie musisz patrzeć
z zazdrością na
własność innych;
nikt...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Wyświetlacze ledowe. Krzyże apteczne, Ząb dla stomatologa. Zapraszam agencje reklamowe do owocnej współpracy

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

4 kroki do marketingu spersonalizowanego

Największą szkodę marketingowi relacji z klientem przyniósł skrót CRM. Większość odbiorców rozszyfruje ten skrót jako Customer Relationship Management i kojarzy go (prawie) automatycznie z programem do zarządzania relacjami z klientami. Co gorsza program ten często nie służy do zarządzania relacjami z klientami, ale do zarządzania kontaktami z klientami (Contact Management).

http://121marketing.pl/2012/10/marketing-spersonalizow...

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Efektywne różnicowanie klientów pod względem wartości dla firmy

Porangowanie klientów jest wstępem do ich podziału na kategorie pod względem wartości. Nie ma jednego, przyjętego podziału na kategorie. Firmy zazwyczaj dzielą swoich klientów na trzy do dziesięciu kategorii. Ważne jest, aby wydzielenie przedziałów miało sens marketingowy, a cały podział był „zarządzalny”. Poniżej prezentuję przykładowy podział klientów na cztery kategorie:

http://121marketing.pl/2013/02/kazdemu-wedlug-jego-war...

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

4 skuteczne taktyki generujące nawet milion odsłon na You Tube

Video marketing staje się szybkim, efektywnym i „SEO-friendly” narzędziem pozyskiwania klientów. Może on być przydatnym narzędziem dla firm sektora MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw), nawet tych, które nie posiadają jeszcze gotowych do zamieszczenia filmów.

Poznajcie cztery przydatne taktyki postępowania:
http://121marketing.pl/2013/02/video-marketing-4-skute...

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Jak unikać złych zysków w marketingu

Osiąganie zysków kosztem relacji z klientami, to wciąż dla niektórych pokusa nie do odparcia. Oto historia klienta jednego z banków...
http://121marketing.pl/2013/02/zle-zyski-to-silna-pokusa/

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Najlepsza książka o marketingu w 2012 roku

Jak co roku AMAF (The American Marketing Association Foundation) przyznała nagrodę Berry-AMA Book Prize dla najlepszej książki w obszarze marketingu. W 2012 roku nagrodzona została książka, która doczekała się już polskiego wydania.
http://121marketing.pl/2013/02/nagroda-amaf-dla-najlep...

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

3 mity o lojalności klientów

Mity dotyczące lojalności klientów mają znaczący wpływ na poziom zyskowności. Praktyka pokazuje, że niektórzy lojalni klienci przynoszą zyski, inni lojalni - nie. Kwestią krytyczną jest obalenie mitów dotyczących lojalności klientów.

http://121marketing.pl/2013/02/3-mity-o-lojalnosci-kli...

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Skąd się biorą złe zyski w marketingu

Kolejna firma pokazuje, że jej pracownicy być może nie wczytali się w książkę Freda Reichhelda „Decydujące pytanie”, a nawet jeśli ją studiowali, to nie wyciągają z niej wniosków.

http://121marketing.pl/2013/02/efl-nie-czytaja-reichhe...

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Marketing relacji kontra zyski

Obrazek

W dzisiejszych czasach zbyt wiele firm nie potrafi powiedzieć, jaka jest różnica między dobrymi i złymi zyskami. I dlatego dają się złapać w pułapkę złych zysków.
http://121marketing.pl/2013/03/relacje-kontra-zyski-kt...

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Marketing relacji kontra zyski

Obrazek

W dzisiejszych czasach zbyt wiele firm nie potrafi powiedzieć, jaka jest różnica między dobrymi i złymi zyskami. I dlatego dają się złapać w pułapkę złych zysków.
http://121marketing.pl/2013/03/relacje-kontra-zyski-kt...

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Personalizacja newslettera się opłaca

Dzięki personalizacji tygodniowego newslettera i zastosowaniu nowego systemu alertów, „klikalność” wzrosła o 97% a wzrost reaktywacji nieaktywnych subskrybentów newslettera o 400%. http://121marketing.pl/2013/03/personalizacja-newslett...

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Personalizacja ukierunkowana na generację Y

Generacja Y to smakowita grupa docelowa. Jak nie połamać sobie na niej zębów? http://121marketing.pl/2013/03/kontakcie-generacja/


Obrazek

Foto: binababy12, SXC.hu

Następna dyskusja:

Ankieta na temat: Jaki jest...




Wyślij zaproszenie do