Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty biznesowe 8-9 marca, KATOWICE.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas spotkania, prezentacji, rozmowy telefonicznej;
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi;

______________________________________

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy.
• Teksty... o nas samych.
• Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Dokładne liczby - kiedy i dlaczego?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 8-9 marca 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8 (sale ośrodka Training Spot).
Cena promocyjna: 1180 zł NETTO (+ 23% VAT) – przy zapisach do 20 lutego.
Cena standard: 1250 zł NETTO (+23% VAT) – przy zapisach po 20 lutego.
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

W ramach porządków bibliotecznych, sporządziłam listę książek (głównie marketing i zarządzanie), które wymienię na inne lub sprzedam.
Lista tutaj:
https://sites.google.com/site/mamdosprzedania/

Będę aktualizować;)
opisy wzięte ze stron księgarń - starałam się linkować źródła, jeśli gdzieś brakuję, proszę o uwagi na priv - dziękiKinga Nurska edytował(a) ten post dnia 05.02.12 o godzinie 16:59
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 19 marca, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 19 marca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 790 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia (http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html )

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Alina Nowaczyk

Alina Nowaczyk edukacja ekonomiczna

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Obóz letni SMART&RICH KID
Mądre Bogate Dziecko

Boszkowo, 01-11. 08. 2012


Obrazek


Jak pomóc dziecku, by było nie tylko mądre, ale i bogate?
Jak zmotywować je do nauki języka angielskiego?
Dlaczego język angielski jest tak bardzo potrzebny w biznesie?
Możesz zacząć od obozu letniego, który dla Was przygotowaliśmy.

Dla kogo:
Dla dzieci w wieku 8-14 lat (po I klasie gimnazjum)
Dla tych, którzy mają poczucie humoru, otwartą głowę, zapał i chęci, by się dobrze bawić, a także zdobywać nowe doświadczenia.
Dla młodych zdobywców, odkrywców i szczęśliwych ludzi, którzy kreują swą przyszłość i potrafią brać z życia, to co najlepsze.

Cele obozu:
 Wypoczynek w aktywnym kontakcie z przyrodą
 Przyswajanie języka angielskiego podczas zabawy
 Poznanie nowych zabaw i gier edukacyjnych
 Kształcenie podstaw inteligencji finansowej

ZOBACZ SZCZEGÓŁY: http://alinanowaczyk.com/oboz_2012/richkid.htm
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Professional Diploma in Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji The Chartered Institute of Marketing

Program DM składa się z 4 bloków tematycznych:
1. Planowanie marketingowe
2. Marketing wartości
3. Zarządzanie marketingiem
4. Zarządzanie projektami marketingowymi

To ponad 200h szkoleniowych oraz dodatkowe korzyści!

Zapraszamy na kolejne edycje prestiżowego programu DM - inauguracje:
Warszawa - 30 marca
Łódź - 27 kwietnia
Trójmiasto - 25 maja


Więcej informacji na stronie:
http://www.questus.pl/pl/page/162

Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 662 00 07
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 12-13 kwietnia, WARSZAWA.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 12-13 kwietnia 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!
Sylwia B.

Sylwia B. Trade marketing

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Koniec z kupowaniem nośników reklamowych na jeden raz!

Organizujesz event, kampanię, promocję wypożycz sprzęt z WYPOŻYCZALNI REKLAM !!!
U nas znajdziesz m.in :
- riksze
- chodzące billboardy , airwalle
- wózki na prasę i sample , stroje kostiumy
- maszyna do piany reklamowej
- wytwornica do baniek
- przyczepy reklamowe

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


wiele innych dostępnych na stronie http://wypozyczalniareklam.pl

PRACUJEMY NA TERNIE CAŁEJ POLSKI
Zapraszam :
Sylwia Bielawska
account manager
http://wypozyczalniareklam.pl
tel.535 988 635
sylwia@rekmedia.pl
Michal Mazik

Michal Mazik Dziennikarz branżowy
- ogrodnictwo,
leśnictwo, przyroda

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Reklama całościowa - full service - strony internetowe, teksty reklamowe, plakaty, billboardy, ulotki, scenariusze, artykuły sponsorowane, wizytówki, foldery.

Jestem freelancerem - rozliczam się na umowę o dzieło lub zlecenie.
Korzystam z pomocy specjalistów z podobnych branż, np.: programistów, fotografów, speców od flasha.

Jak to wygląda technicznie?

1. Kontaktujesz się ze mną.
2. Podajesz cele, jakie chcesz osiągnąć i omawiamy sprawy produktu lub usługi, którą chcesz zareklamować.
3. Przeprowadzam krótki wywiad na temat mocnych i słabych stron Twojej firmy oraz Twoich potencjalnych Klientów i ich oczekiwań;
4. Proponuję formę reklamy lub jeśli masz już pomysł, wykonuję twoją.
5.Wyceniam pracę
6. Przedstawiam konkretny projekt (grafika + tekst, slogany).
7. Przygotowuje projekt do druku (o ile chodzi o marketing tradycyjny).

Zainteresowane osoby proszę o kontakt.
Mogę przesłać przykładowe projekty i CV.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek




Obrazek


JAK PRZYGOTOWAĆ BRIEF KREATYWNY – całodniowe warsztaty

30 maja (środa), Warszawa, ul. Wilcza 9.
------------------------------
Chcesz przygotować skuteczną reklamę? Potrzebujesz briefu kreatywnego. Skuteczna reklama powstaje w oparciu o:
- dobre rozpoznanie odbiorcy i rynku,
- przemyślaną strategię,
- a dopiero później - w oparciu o świetne pomysły.

Dobrze napisany brief kreatywny to kwintesencja dwóch pierwszych z powyższych podpunktów i inspirujący punkt wyjścia do trzeciego - tworzenia pomysłów.
Dlatego praca bez briefu jest, jak jazda bez świateł w gęstej mgle. To proszenie się o kłopoty.

Brief kreatywny pomoże Ci stworzyć skuteczną reklamę

Podczas tego szkolenia przećwiczysz cały proces - samodzielnie, krok po kroku przygotujesz brief kreatywny: 

- przeprowadzisz analizę komunikatów reklamowych konkurencji,
- zdefiniujesz i przedstawisz odbiorcę docelowego za pomocą narzędzia "moodboard",
- poszukasz insightów i określisz, czy mają one potencjał marketingowy,
- zbudujesz obietnicę i określisz jej uzasadnienie,
- podejmiesz decyzję dotyczącą tonu komunikacji,
- ustalisz, jakimi narzędziami i instrumentami promocji dotrzeć do odbiorcy.


______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

- Pracownik działu marketingu, promocji, reklamy odpowiedzialny za planowanie i tworzenie komunikatów reklamowych w firmie.
- Pracownik agencji reklamowej, piszący briefy kreatywne.
- Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji reklamowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

OPOWIEDZ O SWOIM PRODUKCIE

JAKI JEST TWÓJ PROBLEM MARKETINGOWY

TWOI KONKURENCI - KIM SĄ, JAK SIĘ REKLAMUJĄ, CO MÓWIĄ, CZYM TO UZASADNIAJĄ?

ODBIORCA DOCELOWY - KIM JEST, CO O TOBIE WIE, CO O TOBIE MYŚLI, CZEGO O NIM NIE WIESZ?

Skąd czerpać informacje?

Wykorzystanie moodboardu

CONSUMER INSIGHT - CO SIEDZI W GŁOWIE (I W SERCU) KONSUMENTA?

Co to jest insight?

3 główne źródła insightów - jak z nich korzystać?

Jak sprawdzić, czy insight "jest dobry" (czyli czy ma potencjał marketingowy)?

CELE: KOMUNIKACYJNE I MARKETINGOWE

OBIETNICA

Jak sformułować obietnicę?

Co obiecywać?

Co może być punktem wyjścia do zbudowania obietnicy?

Źródła atrakcyjności

Co zrobić, jeśli chcesz obiecać więcej, niż jedną rzecz?

UZASADNIENIE OBIETNICY (REASON TO BELIEVE)

TON KOMUNIKACJI

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 30 maja 2012 (środa)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 825 zł NETTO (+23% VAT).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/jak_przygo...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek




Obrazek


KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

 UWAGA: wprowadzamy możliwość dostosowania programu w pewnym zakresie do zgłaszanych potrzeb uczestników (nawet w szkolaniu otwartym!). Chcesz przećwiczyć i poznać konkretne, interesujące Cię zagadnienia? Podaj je na formularzu zgłoszenia na to szkolenie. 


Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...

________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Co i jak obiecywać w reklamie?

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.).

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
_____________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

_____________________________________

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
_____________________________________

INFO
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.)
Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html


Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa)
* Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

Zakładasz w 2012 roku wzrost sprzedaży o 10%? A może należy pomyśleć o wzroście 30-40%?

Pora na ZARZĄDZANIE ZYSKOWNOŚCIĄ KLIENTÓW

* Jakie mity narosły wokół lojalności klientów?
* Czym wyróżniają się klienci wartościowi dla firmy?
* W jaki sposób można oszacować wartość klienta?
* Kiedy przestać inwestować w klienta?
* Jak podzielić budżet między działania nastawione na * pozyskiwanie i utrzymywanie klientów?
* Jakiej strategii użyć, aby zbudować rentowne relacje z klientami?

Odpowiedź także i na te pytania - pojawi się w czasie warsztatów szkoleniowych „Zarządzanie Zyskownością Klientów”

Zapraszamy na szkolenie we Wrocławiu – 31 maja 2012 roku od 9.00 do 17.00
Cena 590 zł.

Więcej szczegółów na stronie www
Jakub Perkowski

Jakub Perkowski Właściciel,
crmspin.pl

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

KRYZYS SZANSĄ NA SUKCES

Cele:
- Zyskanie wiedzy na temat sposobów minimalizowania wpływu kryzysu na firmę.
- Przedstawienie możliwości wykorzystania kryzysu, jako szansy rynkowej.
- Lider, jako osoba, która przewodzi zmianom.
- Zmiana, jako naturalny wymiar funkcjonowania rynku i Organizacji.

szczegóły:
http://doradcypr.pl/?strona=terminy_szkolen
Jakub Perkowski

Jakub Perkowski Właściciel,
crmspin.pl

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Szukasz pracy?
Doradcy Public Relations oferują współpracę przy rekrutacji klientów na szkolenia otwarte oraz szkolenia zamknięte (dedykowane dla firm i organizacji). W pierwszym, próbnym okresie (3 miesiące) wynagrodzenie prowizyjne od każdego pozyskanego uczestnika szkolenia. Po okresie próbnym dla najlepszych rekruterów przewidujemy stałą współpracę/pracę na wspólnie określonych zasadach uzależnionych od osiąganych wyników.
Proszę przysłać swoje zgłoszenie na adres e-mail: biuro@doradcypr.pl
Więcej informacji telefonicznie: 22 692 43 04 lub 602 120 467.

Odwiedź nas na:
http://doradcypr.pl
http://facebook.com/DoradcyPublicRelations

Pozdrawiam
Jakub Perkowski
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek




Obrazek


COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

SZKOLENIE LAST MINUTE – NAJBLIŻSZY PONIEDZIAŁEK I WTOREK


Warsztaty 23-24 lipca, WARSZAWA.

Podczas szkolenia - samodzielnie i w małych kameralnych grupach:

- określisz korzyści wynikające z danego produktu,
- porównasz i dobierzesz najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy,
- zaplanujesz i stworzysz komunikat skierowany do konkretnego odbiorcy,
- dowiesz się, jak tworzyć skuteczniejsze nagłówki do Twoich ofert,
- dowiesz się jak komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym,
- dowiesz się, jak napisać list biznesowy – zapoznasz się z konkretnymi przykładami,
- dowiesz się, jak opowiedzieć ciekawą historię o marce,
- dowiesz się, jak pisać treści do publikacji w internecie.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Słowa-klucze: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
4 elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Rodzaje nagłówków
Przykłady (nagłówki skuteczne i nieskuteczne)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 23-24 lipca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek


Jestem niezależnym marketingowcem i trenerem (marketing, reklama).

Zajmuję się tworzeniem strategii komunikacji oraz kreacją reklamy (copywriting; identyfikacja wizualna i grafika; serwisy www).

Organizuję i prowadzę również szkolenia warsztatowe dla specjalistów marketingu, reklamy i PR (otwarte i zamknięte). Miałem przyjemność osobiście pozyskać jako klientów szkoleń oraz prowadzić szkolenia m.in. dla Philips Polska, BRE Bank (mBank), Intermarche, P4 (Play Mobile), Makita Polska, Amplico TFI, Linde Gas Polska, Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. i in.

Oferuję kompleksową obsługę w zakresie strategii i kreacji reklamy oraz praktyczne szkolenia marketingowe (także w siedzibie klienta). Jestem konkurencyjny w stosunku do dużych agencji reklamowych - zarówno czasowo, jak i cenowo. Jednocześnie oferuję know-how stosowane w sieciowych agencjach - gdyż tam zdobywałem moje doświadczenie (Ogilvy, Young & Rubicam Poland, Wunderman i in.).

Zapraszam do zapoznania się z referencjami i portfolio (wraz z opisami projektów i grup docelowych) na mojej stronie http://AdrianTomaszewski.com

Preferuję marketingowe, sprzedażowe podejście. Stawiam na skuteczność, a NIE nagrody na festiwalach reklamy, czy "wyrabianie portfolio". Prowadzę działalność gospodarczą, mieszkam w Bielsku-Białej, jestem mobilny - współpracuję z klientami z całego kraju.

Adrian Tomaszewski
tel.: 504 179 065
http://AdrianTomaszewski.com
Rachela D.

Rachela D. Sursum corda!

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Oto kultowe już szkolenie. Ponad 45 edycji szkolenia, 5 prowadzących, 4 dni od rana do wieczora. Trening idealny dla zaczynających swoją przygodę z inwestowaniem. Uczymy jak zarabiać zarówno na spadkach jak i wzrostach indeksów.


Obrazek


Dowiedz się więcej
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek




Obrazek


COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 20-21 sierpnia, WARSZAWA.

Podczas szkolenia - samodzielnie i w małych kameralnych grupach:

- określisz korzyści wynikające z danego produktu,
- porównasz i dobierzesz najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy,
- zaplanujesz i stworzysz komunikat skierowany do konkretnego odbiorcy,
- dowiesz się, jak tworzyć skuteczniejsze nagłówki do Twoich ofert,
- dowiesz się jak komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym,
- dowiesz się, jak napisać list biznesowy – zapoznasz się z konkretnymi przykładami,
- dowiesz się, jak opowiedzieć ciekawą historię o marce,
- dowiesz się, jak pisać treści do publikacji w internecie.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Słowa-klucze: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
4 elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Rodzaje nagłówków
Przykłady (nagłówki skuteczne i nieskuteczne)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 sierpnia 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: letnia obniżka – wakacyjna cena: 1190 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek


Zaproszenie dla osób poszukujących praktycznych rozwiązań i możliwości rozwoju osobistego

Zapraszamy na szkolenia otwarte organizowane przez Value Creation w 2012 roku:
PAŹDZIERNIK 2012
16.10.2012 Kluczowe zagadnienia marketingu spersonalizowanego Wrocław

LISTOPAD 2012
21.11.2012 Kluczowe zagadnienia marketingu spersonalizowanego Kraków


Więcej szkoleń otwartych na stronie www
Ewelina Janiak

Ewelina Janiak Public Relations &
Social Media
Manager, Questus

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

Nowy klient - Od relacji do wartości, pod takim tytułem wystartują najbliższe warsztaty strategiczne Akademii questusa. Spotykamy się w pałacu w Łochowie między 15 – 17 listopada 2012. Między innymi poruszymy takie tematy jak: trendy konsumenckie, design thinking, zmieniający się klient naszych czasów, konsument przyszłości.
Można już rezerwować miejsca – zapraszamy!

Na uczestników czekać będą:
• prof. Dariusz Doliński (SWPS) [Konsument nieracjonalny w świecie częściowo wirtualnym]
• Janusz Kamieński (Executive-Conversation) [Customer Experience Management jako odpowiedź na ekonomię nowej wartości]
• Bartłomiej Serafiński (Touch Ideas) [Design thinking w procesie tworzenia wartości]
• Szymon Kukanow (Cha Cha Communications) [Konsument przyszłości]
• Agnieszka Kwaśniewska i Robert Zydel (Saatchi & Saatchi) [Od placu zabaw do miejsca kultu czyli w co wierzą marki?
• Kuba Antoszewski (Millward Brown SMG/KRC) [Trendy konsumenckie]
• Sergiusz Sawin (Innovatika) [Case competition – Blue ocean strategy]
• Rafał Janek (Universal McCann) [Zmieniający się klient naszych czasów]

Co więcej, przygotowaliśmy dla wszystkich uczestników również:
•Warsztat: Blue ocean strategy
•Projekt – Idee, Innowacje, Inspiracje
•Materiały merytoryczne i pozycje książkowe
•Niepowtarzalną atmosferę i wiele niespodzianek...

Spotykamy się między 15 – 17 listopada w Pałacu w Łochowie.
Pełny materiał informacyjny znajduje się tutaj.

Partner strategiczny wydarzenia:

Obrazek

Partnerzy:

Obrazek


Obrazek


Obrazek
Ewelina Janiak

Ewelina Janiak Public Relations &
Social Media
Manager, Questus

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

Nowy klient - Od relacji do wartości, pod takim tytułem wystartują najbliższe warsztaty strategiczne Akademii questusa. Spotykamy się w pałacu w Łochowie między 15 – 17 listopada 2012. Między innymi poruszymy takie tematy jak: trendy konsumenckie, design thinking, zmieniający się klient naszych czasów, konsument przyszłości.
Można już rezerwować miejsca – zapraszamy!

Na uczestników czekać będą:
• prof. Dariusz Doliński (SWPS) [Konsument nieracjonalny w świecie częściowo wirtualnym]
• Janusz Kamieński (Executive-Conversation) [Customer Experience Management jako odpowiedź na ekonomię nowej wartości]
• Bartłomiej Serafiński (Touch Ideas) [Design thinking w procesie tworzenia wartości]
• Szymon Kukanow (Cha Cha Communications) [Konsument przyszłości]
• Agnieszka Kwaśniewska i Robert Zydel (Saatchi & Saatchi) [Od placu zabaw do miejsca kultu czyli w co wierzą marki?
• Kuba Antoszewski (Millward Brown SMG/KRC) [Trendy konsumenckie]
• Sergiusz Sawin (Innovatika) [Case competition – Blue ocean strategy]
• Rafał Janek (Universal McCann) [Zmieniający się klient naszych czasów]

Co więcej, przygotowaliśmy dla wszystkich uczestników również:
•Warsztat: Blue ocean strategy
•Projekt – Idee, Innowacje, Inspiracje
•Materiały merytoryczne i pozycje książkowe
•Niepowtarzalną atmosferę i wiele niespodzianek...

Spotykamy się między 15 – 17 listopada w Pałacu w Łochowie.
Pełny materiał informacyjny znajduje się tutaj.

Partner strategiczny wydarzenia:

Obrazek

Partnerzy:

Obrazek


Obrazek


Obrazek

Następna dyskusja:

Ankieta na temat: Jaki jest...




Wyślij zaproszenie do