konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Dom Szkoleń i Doradztwa zaprasza pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału w dofinansowanym z EFS projekcie szkoleniowym "Kluczowe kompetencje w biznesie".

Szkolenia będą miały charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych.

Pierwsze szkolenia już w lutym!

Kurs „Marketing” – 4 dni

Program i terminy:
• Marketing strategiczny: 2 dni, 11.02 i 12 .02
• Marketing operacyjny: 1 dzień, 11.03
• Współczesne trendy w marketingu i e-marketingu: 1 dzień, 12.03

Podczas szkolenia prezentowane będą najnowsze trendy marketingu, w tym również e-marketingu. Uczestnicy poznają zasady budowania strategii marketingowej oraz planowania opartych na niej działań operacyjnych. Będzie możliwość omówienia praktycznych zagadnień marketingowych, które mają rzeczywisty wpływ na osiąganie efektów również w e-biznesie.


Obrazek


W ramach projektu obędą się również szkolenia „Skuteczna sprzedaż”, „Kluczowe kompetencje menedżerskie” i „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”.

Informacje o programach wszystkich modułów szkoleniowych oraz pełne zestawienie terminów można znaleźć na stronie http://domszkolen.com/kkb.

Zapraszamy!
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* emocje czy rozum?
* poszczególne media - zalety i wady,
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...
* słowo - copywriting,
* obraz - fotografia, ilustracja,
* kompozycja całości.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Dlaczego miałbym to kupić?
Percepcja komunikatu – co działa, na co uważać? Porcja psychologii, estetyki i designu;
Co i jak obiecywać w reklamie?
Emocje czy rozum?
Argumenty: "za i przeciw" vs. "za"
Niech cię zobaczą!
Niech cię zrozumieją!
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Różnice między briefem „marketingowym”, a briefem kreatywnym

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Kreatywność - mity, techniki, ćwiczenia
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
Dopracowanie szczegołów
Efekt zaskoczenia
Jak bronić swoich pomysłów?
Słowo - copywriting
Obraz - fotografia, ilustracja
Kompozycja całości

MEDIA - ZALETY I WADY
Reklama telewizyjna – obraz i dźwięk
Reklama prasowa – zdjęcia, ilustracje, tekst i... coś jeszcze
Reklama radiowa – potęga dźwięku
Reklama zewnętrzna – na pierwszy rzut oka...
Małe jest skuteczne: plakat, folder, ulotka
Media niestandardowe

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
-------------------------
PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
-------------------------
INFO
Termin: 17-18.03.2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1290 zł netto (+23%VAT).

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SPRAWDŹ więcej na
http://szkoleniapraktyczne.pl/kreacja_skutecznej_rekla...
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 15.02.11 o godzinie 10:04
Bartosz Wanot

Bartosz Wanot "Pozytywne zmiany w
życiu zawsze
wymagają osobistego
wzro...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Darmowy kurs podstaw eBiznesu, czyli jak zacząć

http://ebiznes.wanotbartosz.pl/


Obrazek


Jeśli chcesz dowiedzieć się:

- O co chodzi w tym e-biznesie.
- Jak zacząć?
- Jakie zalety ma e biznes?
- Jaka strategie przyjąć na początek?
- Na co zwrócić szczególną uwagę?

To ten kurs jest właśnie dla Ciebie
W Internecie jest mnóstwo przypadkowych informacji na temat ebiznesu, wśród których ciężko jest znaleźć informacje, od czego zacząć.
Dlatego na tym kursie dostaniesz wiedzę jak krok po kroku uruchomić swój ebiznes.
Nie znajdziesz tu długich opisów działania Internetu. Tylko najpotrzebniejsze informacje żebyś wystartował w sieci.

Ile Cię to będzie kosztowało?
Nic! Ten kurs jest całkowicie darmowy!

Jedyne, co musisz zrobić to poświecić kilka- kilkanaście minut dziennie, dokładnie wtedy, kiedy będzie Ci to najbardziej pasować!

Zacznij już dziś zmieniać swoje jutro.

http://ebiznes.wanotbartosz.pl/

Pozdrawiam i zapraszam do lektury
Bartosz Wanot

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam,

Reprezentuję agencję marketing services Pro Duct By Business Friends specjalizującą się m.in. w prowadzeniu działań marketingowych dla firm z sektora informatycznego. Tworzymy również rozwiązania IT dla marketingu, jesteśmy autorem narzędzia informatycznego Web Loyalty System - wspierającego procesy sprzedaży i marketingu.

Zapraszam do kontaktu
mobile: + 48 785 868 000
e-mail: edyta.pluciennik@product.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Jak pisać:

- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:


* jak napisać efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

__

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

__

W CZYM CI TO POMOŻE JUŻ NASTĘPNEGO DNIA PO SZKOLENIU?

W Twojej codziennej pracy:

* Znacznie poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność - teraz możesz samodzielnie przygotować efektywny komunikat marketingowy.

______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów? Konkretnie: które słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• Jak opisać ten produkt? Język korzyści.
• Dialog z czytelnikiem: jak zaangażować odbiorcę?
• Język marki.
• Wewnętrzny PR: teksty na eventy, teksty... o nas samych, Z humorem, ale... bez idiotyzmów! Artykuły: tytuł, lead, nagłówki, wstęp, podsumowanie.
• Tekst wizerunkowy. Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie.
• List biznesowy.
• Jak skuteczniej komunikować liczby? Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne? Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez umiejętne stosowanie liczb i liczebników.
• Jak stworzyć skuteczny nagłówek? Porównanie: który nagłówek skuteczniejszy i dlaczego?
• Jak stworzyć slogan marketingowy.
• Jak stworzyć tekst e-maila (temat, pole "od", treść, porady, kiedy wysyłać?).
• Jak stworzyć tekst strony www (frazy kluczowe, umiejscowienie tekstu).


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 18-19 kwietnia 2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1290 zł + VAT.
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na http://www.szkoleniapraktyczne.pl/copywriting_-_warszt...

______________________________________

Chcesz tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe?

Chcesz komunikować się efektywnie?

Decyzja należy do Ciebie. Teraz "piłka" po Twojej stronie
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 18.03.11 o godzinie 11:17
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Trade Marketing w branży farmaceutycznej (metody aktywacji sprzedaży, ceny marże, kalkulacje rabatów i upustów, ograniczenia prawne)

Obrazek

PROGRAM:
1) Przepływ towaru w łańcuchu dystrybucji :
- rola hurtowni i apteki
- model dystrybucji farmaceutycznej w Polsce
- grupy i sieci aptek
- odczytywanie trendów w łańcuchu dystrybucji w oparciu o dane z różnych źródeł.
2) Podstawy biznesowe działania aptek:
- otoczenie biznesowe apteki
- szanse i zagrożenia
- rachunek wyników
- kto jest kim w aptece – obszary odpowiedzialności.
3) Metody aktywacji sprzedaży:
- podział projektów sprzedażowych w oparciu o koszty i zyski z planowanych działań,
- obliczanie efektów finansowych działań promocyjnych.
4) Ceny i marże:
- zasady kalkulacji cen i marż
- kalkulacje poziomów rabatów i upustów.
5) Ograniczenia prawne w sprzedaży i promocji.
Termin:
20 MAJ 2011

Miejsce:
OINPHARMA Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/305 - Róg Jana Pawła i Anielewicza, Warszawa

Koszt:
1000 PLN netto


obejmuje: udział w szkoleniu, materiały, przerwy kawowe lunch i napoje.
Czas trwania: 9:00-16:00
Prowadzący:
Krzysztof Bielski - lekarz medycyny, internista. Trener o ponad szesnastoletnim lat doświadczeniu w pracy na rynku farmaceutycznym, w tym na wysokich stanowiskach menedżerskich w marketingu i sprzedaży, w dziale medycznym (produkty oryginalne i generyczne, leki specjalistyczne, w tym szpitalne) oraz jako niezależny ekspert. Posiada duże praktyczne doświadczenie w: prowadzeniu działu marketingu i sprzedaży (działania strategiczne i operacyjne, zarządzanie budżetem), zarządzaniu zespołem ludzkim (organizacja pracy, rekrutacja, szkolenia, itp.) oraz w prowadzeniu działu medycznego (międzynarodowe badania kliniczne, monitorowanie działań niepożądanych, rejestracja leków, szkolenia medyczne, serwis literaturowy). Obecnie prowadzi konferencje, szkolenia oraz projekty w branży farmaceutycznej, w tym w zakresie działań marketingowych i promocyjnych oraz badań klinicznych.

Formularz zgłoszeniowy:
pobierz plik http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Zdrowie i Sukces!!!

Obrazek

Pozdrawiam serdecznie . Sylwester Stodolski
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

"Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

16-17 czerwca 2011, Warszawa


Obrazek


Co?

W dniach 16-17 czerwca 2011 r. w Warszawie organizujemy Konferencję Marketingową pod hasłem "Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

Gdzie?

Spotkamy się w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin,
Aleja Jana Pawła II 22 w Warszawie,
w godzinach 9:30-16:45


Obrazek


Dlaczego?

Czy kiedykolwiek miałeś problemy, żeby wytłumaczyć grafikowi jak ma wyglądać Twoja ulotka?
Czy kontakty z działem IT w Twojej firmie to przysłowiowe „darcie kotów"?
Czy masz wrażenie, że ludzie z agencji reklamowej mówią do Ciebie obcym językiem?

Tak?

My też uważamy, że podstawą pracy w marketingu i public relations jest sprawna komunikacja.

Zauważ, że wszyscy koncentrują się na rozwijaniu umiejętności komunikacji z klientem zapominając o tym, jak ważne jest skuteczne porozumienie się przy tworzeniu przekazu. Nawet genialne pomysły mogą "nie wypalić", jeśli w trakcie pracy nie będziesz potrafił „dogadać się" z ludźmi, z którymi współpracujesz. Dlatego postanowiliśmy zebrać grupę niezależnych ekspertów, którzy bazując na własnym doświadczeniu objaśnią Ci, jak zwiększyć wydajność i poprawić skuteczność Twojej pracy w kontaktach z innymi grupami zawodowymi.

Po co?

* Będziesz wiedział jakie bariery komunikacyjne możesz napotkać w pracy i jak je minimalizować
* Poznasz słownictwo branżowe grup, z którymi najczęściej masz do czynienia
* Nabędziesz praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów komunikacyjnych
* Zobaczysz jak z problemami podobnymi do Twoich radzą sobie eksperci wynajmowani przez renomowane firmy
* Otrzymasz leksykony branżowe, z których będziesz mógł korzystać na co dzień


Obrazek


Dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich pracujących na co dzień w obszarze marketingu i public relations, czyli:

* dyrektorów
* kierowników
* specjalistów
* niezależnych konsultantów
* rzeczników prasowych
* pracowników biur promocji
* menagerów projektu/produktu

Jak?

Nasi eksperci przekażą Ci swoją wiedzę poprzez:

* wykłady z elementami warsztatowymi
* case studies
* sesje pytań i odpowiedzi
* materiały dydaktyczne

Kto?

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z Warszawy, działamy na rynku już od 10 lat. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte z wielu różnych obszarów tematycznych m.in. marketingu i public relations, organizujemy również konferencje, kongresy, targi i projekty EFS.

Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie www.kdkinfo.pl

Dowiedz się więcej

Koszt uczestnictwa:

Cena udziału jednej osoby w Konferencji wynosi:

1777 zł + 23% VAT*

Wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations obowiązuje 20% rabat.

*Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, dodatkowe materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, lunch.

Serdecznie zapraszamy.

Obrazek

Zespół KDK Sp. z o.o.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

[img]
Obrazek

GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - WARSZTATY KREATYWNE cz. 1. (Corel + Photoshop)

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów („przed”/”po”), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, błędy i wpadki…

Przesłanie tego szkolenia: NIE MA GŁUPICH PYTAŃ!
______________________________________

CZĘŚĆ 1 – PODSTAWY

• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa. Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Logo (logotyp, sygnet, logo)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi „spadami”?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Nie rób tego ! Logo w Wordzie, „trzcionki” i inne kwiatki

CZĘŚĆ 2 - PRAKTYKA!
Praca w programie Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
Praca w programie Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Inspiracje, pomysły, podpowiedzi, linki.
______________________________________
INFO
Termin: 9-10 maja 2011 (pn.-wt.)
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1350 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń.

Sprawdź na:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/grafika_i_dtp_w_mark...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Jak pisać:

- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na venty. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Dokładne liczby - kiedy i dlaczego?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.
• Slogan reklamowy

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 19-20 maja 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1250 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/copywriting_-_warszt...

______________________________________

Chcesz tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe?

Chcesz komunikować się efektywnie?

Decyzja należy do Ciebie. Teraz "piłka" po Twojej stronie
Olga Barej

Olga Barej Marketing Specialist
/ Event Manager

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Wielokrotnie zastanawiałeś się jaki budżet Twoja firma powinna przeznaczyć na organizację konferencji, cyklu szkoleń czy integracji pracowników w leśnej chacie na Mazurach? Teraz nie musisz się o to martwić - dzięki Kalkulatorowi Imprez masz dostęp do dokładnej kalkulacji kosztów spotkania. Zobacz jak poradzili sobie z tym nasi Klienci!

http://www.youtube.com/watch?v=PnXjs4Hhwvo&feature=cha...

Wystarczy wybrać z dostępnej listy miejsce, wpisać ilość osób, które wezmą udział w evencie i wprowadzić preferencje dotyczące logistyki imprezy, a po chwili system automatycznie wygeneruje szczegółową kalkulację kosztów. Kalkulator Imprez został stworzony, by umożliwić event plannerom, project managerom - i innym osobom odpowiedzialnym za organizację firmowych spotkań - policzenie i zaplanowanie kosztów imprezy, od transportu i zakwaterowania po atrakcje wieczorne.

Ceny wygenerowane w Kalkulatorze Imprez są orientacyjne, zapewniam jednak, że rzeczywisty koszt kompleksowej organizacji eventu z taką agencją jak GPTeam będzie dla firmy miłym zaskoczeniem!

http://www.KalkulatorImprez.pl
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych na facebooku na szkolenie prowadzone przez osoby, które na ten temat wiedzą najwięcej.

Paweł Karaś - Head of Facebook Sale, ARBOinteractive Polska
Michał Wiśniewski Account Executive, ARBOinteractive Polska

Opis Szkolenia
Facebook - dlaczego dominuje w rzeczywistości Social Media?

Połączenie teorii z praktyką - indywidualne ćwiczenia

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści wynikających z prowadzenia działań marketingowych na portalach społecznościowych. Prowadzący głównie skupią się na facebooku, gdzie pokażą całą gamę narzędzi, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w przyszłości do planowania kampanii, prowadzenia funpage'a, a także analizować statystyki.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Jak prowadzić udane działania w najpopularniejszych społecznościach?
Jak projektować strategię obecności marki w Social Media?
Jak założyć fanpage i korzystać z Facebooka jako marka?
W jaki sposób założyć kanał marki na YouTube?
Jak działają aplikacje na Facebooku?
Jak budować zasięg działań w mediach społecznościowych?
Jak mierzyć działania w społecznościach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?


Program/zakres szkolenia

Media społecznościowe,
Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii.
Co wolno a czego nie wolno w social mediach?
Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach.
Reklama w serwisach społecznościowych.
Aplikacje i gry społecznościowe.
Kryzysy w social mediach.
Jak napisać bref na social media?
Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach.
Pomiar efektywności działań w social media,
Indywidualne ćwiczenia przy komputerach.

Adresaci

Specjaliści ds. marketingu i PR,
Specjaliści od e-marketingu,
Brand managerowie,
Managerowie ds. komunikacji,
Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami,
Sympatycy social media,

Koszty/promocje

Cena: 1 600 pln + VAT UWAGA!!!
* dodatkowo dajemy Państwu możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy

Dodatkowe informacje

Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/25-26-05-201...

Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych w mediach społecznościowych na szkolenie Facebook od teorii do strategii.

Facebook od teorii do strategii
28-29 czerwca, Warszawa


Udana kampania marketingowa, odpowiednia strategia i profesjonalnie dobrane narzędzia marketingowe przekładają się na zwiększenie lojalności Klienów, a tym samym na rozpoznawalność marki. Dowiedz się jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych dla Twojej marki/ biznesu…

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które odpowie na pytania:

Jak tworzyć kampanie w najpopularniejszych mediach społecznościowych?
Jak budować komunikację z Użytkownikami?
Jak tworzyć copy w reklamach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co warto wprowadzić? Czego użyć?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?
Jak mierzyć działania w społecznościach?


Teoria zostanie poparta praktycznymi ćwiczeniami. Uczestnikom zostanie przekazana wiedza, dzięki której będą mogli samodzielnie działać w mediach społecznościowych.

Szkolenie kierowanie jest do: Osób, które na co dzień zajmują się marketingiem i promocją chcących rozwijać zwoje umiejętności, a zdobytą wiedzę przekładać na sukces firmy.

Dodatkowe informacje

Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/social-media...

Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.pl
Agnieszka Szymanska

Agnieszka Szymanska Senior Global Trail
Manager at Novartis

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Jeśli jesteś zainteresowany(a) pogłębieniem swojej wiedzy w zakresie marketingu oraz podwyższeniem kompetencji zawodowych to zapraszam do wzięcia udziału w prestiżowym programie Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Program ten adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Rekrutacja na program właśnie się rozpoczęła - oficjalna inauguracja
23 września 2011 w Warszawie, 30 września w Krakowie. Więcej informacji na naszej stronie http://questus.pl.

Zagadnienia i tematyka poszczególnych bloków w ramach programu:

Planowanie Marketingowe– blok ten omawia proces planowania działań marketingowych od fazy poszukiwania możliwości rozwoju i analizy środowiska biznesowego, poprzez wyznaczenie celów, formułowanie strategii po budowanie programów działań marketingowych.

Marketing Wartości- Psychologia klienta i zrozumienie uwarunkowań decyzji klienta, tworzenie nowych produktów, branding, komunikacja marketingowa, marketing usług - to główne tematy poruszane w trakcie drugiego bloku.

Zarządzanie Marketingiem - Sprawne zaplanowanie strategii i działań rynkowych nie gwarantuje sukcesu. Sukces jest bowiem także efektem ich skutecznego wdrożenia. Marketer przestaje być jedynie wykonawcą, musi być liderem. Musi odznaczać się także umiejętnością budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów
– oto tematyka bloku trzeciego.

Zarządzanie Projektami Marketingowymi- Blok ostatni koncentruje się na zdolności marketera do zarządzania projektami marketingowymi. W trakcie zajęć uczestnicy poznają metody i narzędzia realizacji projektów marketingowych, ale także nabywają umiejętności zarządzania ryzykiem – identyfikacji źródeł, sposobów przewidywania i przeciwdziałania.

Program ten jest alternatywą dla studiów podyplomowych, z tą różnicą, że kończy się uzyskaniem certyfikatu uznawanego na całym świecie, przyznawanego przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing.

Zainteresowanych udziałem w programie prosimy o kontakt:

Martyna Świetlik
Project Manager
mswietlik@questus.pl
(42) 662 00 07
603 480 155
http://questus.pl

lub

Agnieszka Szymańska
Koordynator Projektu
aszymanska@questus.pl
+48669288444
http://questus.plAgnieszka Szymanska edytował(a) ten post dnia 17.07.11 o godzinie 11:13
Maciej Dembski

Maciej Dembski PRODUCENT ROLET
SCREEN ZIP,
REFLEKSOLI -
www.reflexsun.eu

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Zwiekszaj zyski swojej firmy !!!!

W czasach, gdy wiele rzeczy odciąga naszą uwagę w sklepie.
Możemy tutaj wymienić nie tylko telefony komórkowe, dzieci ale też myśli „co jeszcze miałem kupić?”.
Atakujące nas z każdej strony różne formy reklamy tj. plakaty, ulotki oraz wiele innych przestają być zauważalne.
Jednak w momencie płacenia za zakupy i odbierania reszty, zawsze spojrzymy na bilownicę, przeczytamy informację na niej zawartą i zastanowimy się przy okazji, czy przypadkiem nie potrzebujemy tego produktu.

Jestesmy producentem Bilownici zapraszamy do współpracy zainteresowane firmy - obsługujemy :
- agencje reklamowe
- agencje PR
- dystrybutorów
- producentów

Dzieki naszym produktom zwiekszysz swoje zyski....

Zapraszamy do naszego serwisu Bilownice.pl
do zapoznania się z naszą ofertą.

http://www.bilownice.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

COPYWRITING – WARSZTATY W KATOWICACH

Warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Jak pisać:

- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 października 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8.
Cena: 1270 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/reklama-i-...

______________________________________

Jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe? Przyjdź na to szkolenie
Gerard Szymański

Gerard Szymański Szef Platformy
Reklamowej
Idealiści. Niewierny
ogrodnik.W...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Chciałbym zaprezentować usługi naszej firmy Idealiści.

Jesteśmy grupą ludzi z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży reklamowej. Proponujemy współpracę w zakresie marketingu i reklamy. Współpracujemy zarówno z wielkimi firmami jak i przy małych projektach i wszystkie są dla nas tak samo ważne. Zbudowanie zespołu z samych specjalistów i brak rozbudowanych struktur wpływa bardzo korzystnie na nasze ceny.

Wszystkie osoby zainteresowane stworzeniem strategii, kompleksową obsługą bądź wykonaniem poszczególnych działań zapraszam do zobaczenia naszego portfolio na stronie http://www.idealisci.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Szymanska

Agnieszka Szymanska Senior Global Trail
Manager at Novartis

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Jeśli jesteś zainteresowany(a) pogłębieniem swojej wiedzy w zakresie marketingu oraz podwyższeniem kompetencji zawodowych to zapraszam do wzięcia udziału w prestiżowym programie Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Program ten adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Nie przegap okazji!!! Rekrutacja na program właśnie się rozpoczęła - oficjalna inauguracja programu Professional Diploma in Marketing w województwie małopolskim odbędzie się 25 listopada w Krakowie. Więcej informacji na naszej stronie http://questus.pl.

Zagadnienia i tematyka poszczególnych bloków w ramach programu:

Planowanie Marketingowe– blok ten omawia proces planowania działań marketingowych od fazy poszukiwania możliwości rozwoju i analizy środowiska biznesowego, poprzez wyznaczenie celów, formułowanie strategii po budowanie programów działań marketingowych.

Marketing Wartości- Psychologia klienta i zrozumienie uwarunkowań decyzji klienta, tworzenie nowych produktów, branding, komunikacja marketingowa, marketing usług - to główne tematy poruszane w trakcie drugiego bloku.

Zarządzanie Marketingiem - Sprawne zaplanowanie strategii i działań rynkowych nie gwarantuje sukcesu. Sukces jest bowiem także efektem ich skutecznego wdrożenia. Marketer przestaje być jedynie wykonawcą, musi być liderem. Musi odznaczać się także umiejętnością budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów
– oto tematyka bloku trzeciego.

Zarządzanie Projektami Marketingowymi- Blok ostatni koncentruje się na zdolności marketera do zarządzania projektami marketingowymi. W trakcie zajęć uczestnicy poznają metody i narzędzia realizacji projektów marketingowych, ale także nabywają umiejętności zarządzania ryzykiem – identyfikacji źródeł, sposobów przewidywania i przeciwdziałania.

Zainteresowanych udziałem w programie prosimy o kontakt:

Martyna Świetlik
Project Manager
mswietlik@questus.pl
(42) 662 00 07
603 480 155
http://questus.pl
Nadia Szypilow

Nadia Szypilow zdjęcia sprzedają

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

Dobre zdjęcie sprzeda każdy produkt.
Oferujemy najtańsze zdjęcia Royalty Free do zastosowania w reklamie, komunikacji marketingowej, poligrafii, internecie etc. Ceny od 47 gr za zdjęcie.

Kilka słów o agencji:
Photogenica - to bank zdjęć typu microstock z bazą ponad 15 mln utworów - zdjęć, grafik oraz wektorów do wykorzystania w prasie, reklamie, marketingu, grafice użytkowej, na stronach WWW itd. Bank zdjęć Photogenica działa na zasadzie sklepu internetowego, w którym można samodzielnie wyszukać, kupić (licencjonować) i natychmiast pobrać zdjęcia i grafiki. Utwory można nabywać pojedynczo, w systemie kredytów lub w subskrypcji.

Jeżeli właśnie wybieracie agencję microstockową, aby zakupić pakiet zdjęć/subskrybcję - proszę zwrócić uwagę na promocję w Photogenice, rozdajemy tablety i smartfony:
Akcja „zakup = nagroda”
Ta promocja to przysłowiowe "przyjemne z pożytecznym" - z jednej strony: wybierasz dobrego dostawcę (najniższe ceny, duża baza, FV), a z drugiej: otrzymujesz prezent.

Zapraszamy również po mniejsze zakupy: jeżeli potrzeba jednego/kilku zdjęć - sprawdź na Photogenica.pl. "Nagrodą" będzie szybkie i tanie załatwienie sprawy.

Dla niezorientowanych o czym mowa:
Co to jest microstock?
Po co to wszytko?

Następna dyskusja:

Ankieta na temat: Jaki jest...




Wyślij zaproszenie do