Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
23-24 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Dzień I - 23 września

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 24 września

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internatów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Sztuka Komunikacji z Brianem Tracy


Obrazek


Czy wiesz, jak skutecznie się komunikować?

=> Jakie czynniki są kluczowe w procesie komunikacji?
=> Co zrobić, aby wzbudzić zaufanie w rozmówcy?
=> Jak skutecznie negocjować z ludźmi?
=> Jak zadawać odpowiednie pytania?
=> Jak budować relacje?
Odpowiedzi na te i inne pytania, poznasz w
darmowym kursie internetowym Briana Tracy
, dostępnym na stronie:

http://briantracy.pl/site/sztuka-komunikacji/

Zapisz się już teraz i stań się mistrzem komunikacji!
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach internetowych (SEM, SEO, PPC)
27-28 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Rozwój umiejętności:

• Optymalizacji serwisów www pod kątem wyszukiwarek internetowych z naciskiem na Google
• Pisanie i redakcji treści przyjaznych wyszukiwarkom
• Tworzenie prostych i zaawansowanych kampanii linków sponsorowanych (AdWords)
• Analizy skuteczności i efektywności SEM
• Oceny ofert agencji zajmujące się SEM (SEO i PPC)

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

• Ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl
• Ćwiczenie – zaprojektowania świątecznej kampanii reklamowej dla sklepu internetowego

Program

Dzień I - temat przewodni SEO

1. Marketing w wyszukiwarkach – kurs na efektywność
• rynek reklamy online w Polsce i za granicą
• SEO i PPC wśród narzędzi marketingu online
• najświeższe dane i trendy z rynku marketingu w wyszukiwarkach

2. Czym są i jak działają wyszukiwarki
• co widzą, a czego nie widza wyszukiwarki
• jakie elementu stron biorą pod uwagę wyszukiwarki
• czym jest Page Rank

3. Optymalizacja stron od A do Z
• adresy stron - URLs
• znaczniki title oraz nagłówki
• meta tags
• mapy witryn
• optymalizacja landing pages
• nazewnictwo obrazków
• szybkość ładowania stron
• Flash
• AJAX/Javascript
• optymalizacja serwowania treści dla robotów (robots.txt, wykluczanie, widoczność treści dla robotów)
• Google Webmasters Tools

4. Content is the king- copywriting na usługach SEO
• analiza słów kluczowych
• optymalizacja istniejących treści
• user generated content
• specyfika języka Internetu

5. Strategie linkowania
• budowanie linków w oparciu o wartościowe treści
• rejestracja w katalogach
• wymiana i kupowanie linków
• zaawansowane strategie linkowania

6. Techniki nieetyczne (Black Hat) w SEO
• omówienie głównych technik nieetycznych
• jak rozpoznać techniki które mogą zaszkodzić
• czy warto myśleć o Black Hat

7. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• Analiza pozycji słów kluczowych
• Pomiar konwersji
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

Dzień II - temat przewodni PPC

1. Google AdWords od podstaw
• zakładanie i konfiguracja konta AdWords
• struktura konta AdWords
• podstawowe terminy i pojęcia

2. Pierwsza kampania w Google – szybki start
• definiowanie słów kluczowych
• teksty reklam
• kierowanie (targetowanie) reklam
• strona docelowa
• dopasowanie słów
• Keyword Tool

3. Typy kampanii reklamowych
• budowanie ruchu
• generowanie leadów (zapytań ofertowych)
• sprzedaż branding

4. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• klasyczne oraz szybkie raporty w AdWords
• pomiar konwersji
• optymalizacja kampanii
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

5. Zaawansowane dla zaawansowanych
• reklamy graficzne
• generator reklam graficznych
• edytor AdWords
• Integracja z Google Analytics
• Retargetowanie
• AdPlaner

6. Jak oceniać agencję SEM i jakość jej oferty
• kluczowi gracze
• standardy branżowe
• pułapki i nieetyczne zachowania
• modele rozliczeń

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/form_z_p_w_f...
Jedyny na rynku program autorski cyklu warsztatów w pełni dostosowany do potrzeb branży farmaceutycznej i kategorii projektów kluczowych dla tego biznesu (np. launch nowego produktu innowacyjnego / generycznego)

▪ Uczestnicy zajęć wezmą aktywny udział w kompleksowej symulacji zarządzania projektem w firmie farmaceutycznej

▪ Zajęcia prowadzone przez najlepszych specjalistów z zakresu zarządzani projektami z certyfikatami PMP® (Master’s Certificate In Project Management University).

▪ Ciekawe przykłady z rynku leków (Case studies / Best & worst practices)

▪ Program obejmujący 3 szkolenia i w pełni przygotowujący do zarządzania projektami we wszystkich możliwych aspektach:

PLIK ZE SZCZEGÓŁOWYM PROGRAMEM DO POBRANIA TUTAJ:
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/project_mana...

PROGRAM CYKLU SZKOLEŃ:

Zarządzanie Projektami w Organizacjach (Firma farmaceutyczna)
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU - 9-10 X 2010

Cele:
• Wprowadzenie kierowników projektów w standardy zarządzania projektami PMI®
• Przygotowanie do profesjonalnego zarządzania projektami
• Szczegółowe zaprezentowanie uczestnikom pełnego cyklu życia zarządzania projektami
• Przeprowadzenia symulacji projektu w środowisku firmy farmaceutycznej przy wykorzystaniu standardów PMI®
• Standaryzacja terminologii zarządzania projektami (wersja polskojęzyczna i angielskojęzyczna)

Opis: Uczestnicy podzieleni na zespoły projektowe biorą udział w dwudniowej, interaktywnej symulacji prowadzenia projektu w środowisku firmy farmaceutycznej przy wykorzystaniu standardów PMI®. Szkolenie rozpoczyna się od prezentacji głównych pojęć i ról związanych z zarządzaniem projektami, a następnie przechodzi w symulację poszczególnych procesów zarządzania projektem, przy projekcie wdrożenia nowego produktu farmaceutycznego na rynek. Połączenie teorii z praktyką. Każdy z uczestników przez część szkolenia jest kierownikiem symulowanego projektu.

Zarządzanie Zakresem, Czasem i Kosztami Projektu w firmie farmaceutycznej
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU 16-17 X 2010

Cele:
• Przedstawienie procesu zbierania i analizy wymagań klienta projektu
• Prezentacja procesów zarządzania zakresem projektu
• Prezentacja procesów zarządzania czasem w projekcie
• Prezentacja procesów zarządzania kosztami projektu
• Przedstawienie zależności pomiędzy 3 głównymi ograniczeniami projektu
• Przećwiczenie zastosowania techniki Earned Value do śledzenia statusu projektu

Opis: Uczestnicy zgłębiają tajniki zarządzania 3 głównymi ograniczeniami projektu: zakresem, czasem i kosztami. Umiejętne powiązanie zarządzania tymi 3 obszarami wiedzy jest warunkiem krytycznym powodzenia każdego projektu. W trakcie szkolenia uczestnicy bazując na przykładowym projekcie tworzą: Listę Wymagań Projektu, WBS (struktura podziału pracy), Harmonogram oraz Budżet Projektu. Prezentujemy także podstawy analizy biznesowej i zarządzania wymaganiami, jako element wprowadzający do zarządzania zakresem projektu.

Zarządzanie Zespołem i Komunikacją w Projekcie w firmie farmaceutycznej
Czas trwania: 2 dni (14 godzin) – 14 PDU - 6-7 XI 2010

Cele:
• Prezentacja kluczowych kwestii dotyczących tworzenia, budowania i motywowania zespołu projektowego
• Przedstawienie technik skutecznej komunikacji projektowej
• Zastosowanie w ćwiczeniach technik rozwiązywania problemów projektowych

Opis: Projekty realizowane są przez zespoły ludzkie. Podstawową rolą każdego kierownika projektu jest integracja pracy swojego zespołu, która wymaga skutecznego zarządzania oraz efektywnej komunikacji. Komunikacja według badań PMI® zajmuje aż 90% czasu pracy skutecznego kierownika projektu. Jej efektywność jest też warunkiem koniecznym sukcesu każdego projektu. Zarządzanie projektem to także radzenie sobie z problemami, które pojawiają się, gdy ryzyka projektu się materializują. W trakcie tego warsztatu uczestnicy poznają bardziej „miękką”, ludzką stronę prowadzenia każdego projektu. Dodatkowym elementem zakresu jest omówienie procesów związanych z zarządzaniem dostawcami projektu.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

ZGŁOSZENIA PROSZĘ WYSYŁAĆ NA ADRES:

[email]: lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl [/email]
TEL. 022 578 00 09

[email]: szkolenia@oinpharma.pl [/email]

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/form_z_p_w_f...
Grzegorz Leszczyński

Grzegorz Leszczyński adiunkt, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek


STUDIA PODYPLOMOWE ZARZĄDZANIE NA MARKETINGOWE NA RYNKU BUSINESS TO BUSINESS

APLIKUJ TERAZ!
http://podyplomowe.ue.poznan.pl/studia.49.html - Rekrutacja trwa do: 30.09.2010

Strona internetowa:
http://www.marketingb2b.ue.poznan.pl

Cele i zadania studium:
Przygotowanie wykwalifikowanych kadr do pełnienia funkcji menedżerskich w działach marketingu i sprzedaży firm obsługujących klientów biznesowych.
Studium ukierunkowane jest przekazanie nowoczesnej i zarazem praktycznej wiedzy z zakresu marketingu na rynku business to business oraz doskonalenie umiejętności słuchaczy w zakresie zarządzania marketingowego na tym rynku. Szczególne znaczenie w ramach kształcenia na studium mają działania, umożliwiające budowanie i analizowanie długotrwałych relacji z klientami, bazujące na koncepcji marketingu partnerskiego.
Studium ma przygotować kadry menedżerskie do samodzielnego podejmowania decyzji w tak istotnych dla przedsiębiorstwa obszarach, jak: badania rynku i potrzeb klientów, kreatywne budowanie strategii, tworzenie oferty, zarządzanie kluczowymi klientami, planowanie komunikacji marketingowej, zarządzanie sprzedażą oraz kierowanie zespołem pracowników.

Ramowy program przedmiotowy:
- Kształtowanie strategii marketingowej
- Zarządzanie relacjami z klientami
- Komunikacja marketingowa
- Kształtowanie oferty firmy
- Zarządzanie cenami i sprzedażą
- Umiejętności menedżerskie: lider, kreatywność, negocjacje, zarządzanie zespołem
- Zarządzanie projektami marketingowymi
- Seminarium podyplomowe

Zajęcia na Studium są realizowane w formie wykładów, ćwiczeń warsztatowych i seminariów.
100% zajęć prowadzą wykładowcy z doświadczeniem praktycznym - pracownicy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz menedżerowie przedsiębiorstw.

Czas trwania studium:
dwa semestry, dwudniowe zjazdy raz w miesiącu w soboty i niedziele.
Terminy zjazdów na http://marketingb2b.ue.poznan.pl

Koszt uczestnictwa:
4500.00 zł
Możliwość opłaty w 2 ratach

Adres do korespondencji:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Sekretariat Studium Podyplomowego
Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B
al. Niepodległości 10, p. 826
61-875 Poznań

Kierownik:
dr Grzegorz Leszczyński, e-mail: g.leszczynski@ue.poznan.pl

Informacje kontaktowe:
Katedra Strategii Marketingowych
ul. Powstańców Wlkp. 16 , pok. 826
Poznań
tel. 61-854-37-97


Obrazek
Marek Zieliński

Marek Zieliński adiunkt, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek


STUDIA PODYPLOMOWE KOMUNIKACJA I PROMOCJA W BIZNESIE




APLIKUJ TERAZ!
http://www.podyplomowe.ue.poznan.pl/aplikuj-online.htm... - Rekrutacja trwa do: 8.10.2010

Strona internetowa:
http://www.kip.ue.poznan.pl
http://www.facebook.pl/komunikacja

Cele i zadania studium:
Promocja, reklama, public relations, sztuka negocjacji, arkana komunikacji werbalnej i niewerbalnej, kultura języka, kreatywność, etykieta menedżera - to tylko wybrane przykłady zagadnień istotnych dla profesjonalistów. Celem studium jest przekazanie nowoczesnej i zarazem praktycznej wiedzy z zakresu szeroko rozumianej komunikacji. Głównym zadaniem studium jest poszerzenie wiedzy oraz doskonalenie umiejętności menedżerów w dziedzinie komunikacji.

Ramowy program przedmiotowy:
- Komunikacja marketingowa i badania marketingowe
- Strategia promocji i jej uwarunkowania
- Public relations
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Psychologia komunikacji
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
- Negocjacje (w tym międzykulturowe)
- Promocja bezpośrednia
- Protokół dyplomatyczny i etykieta w biznesie
- Kreatywność w biznesie
- Seminarium podyplomowe
Zajęcia na studium prowadzone są w formie wykładów, seminariów i ćwiczeń warsztatowych, które obejmują treningi z aktorami i psychologami oraz pracownikami agencji reklamowych.

Czas trwania studium:
dwa semestry

Koszt uczestnictwa:
4400.00 zł
Możliwość opłaty w dwóch ratach.

Zgłoszenia:
Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe obowiązuje aplikacja online. Dokumenty dostarczyć można osobiście bądź listownie. Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie o terminie rozpoczęcia zajęć. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność złożonych podań. O terminie rozpoczęcia zajęć kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem. Szczegółowe informacje o studium:
e-mail: e.budniak@ue.poznan.pl

Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie obejmuje następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie,
- kwestionariusz osobowy,
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) wniesienia opłaty za studium,
- dwa zdjęcia legitymacyjne (podpisane na odwrocie),
- dwie koperty ze znaczkami, zaadresowane do siebie.
Kwestionariusz, podanie oraz zobowiązanie po aplikacji na studia należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w teczce wiązanej podpisanej nazwą studiów podyplomowych oraz imieniem i nazwiskiem.

Miejsce złożenia dokumentów:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Studium Podyplomowe Komunikacji i Promocji w Biznesie
ul. Powstańców Wielkopolskich 16, pok. 826
Poznań

Adres do korespondencji:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Sekretariat Studium Podyplomowego
Komunikacji i Promocji w Biznesie
al. Niepodległości 10, p. 826
61-875 Poznań

Prezentacja Studiów Podyplomowych Komunikacji i Promocji w Biznesie:
http://www.podyplomowe.ue.poznan.pl/uploads/SP/WT/Stud......

Kierownik:
dr Marek Zieliński, e-mail: m.zielinski@ue.poznan.pl
więcej informacji: http://www.kip.ue.poznan.pl/ http://www.facebook.pl/komunikacja

Organizator studiów:
Katedra Strategii Marketingowych
ul. Powstańców Wielkopolskich 16
Sekretariat Studium: p. Ewa Budniak,
ul. Powstańców Wielkopolskich 16, Collegium Altum, pokój 826
tel. 61-854-37-97


Obrazek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

LAST MINUTE: 7-8.10.2010 - są jeszcze wolne miejsca 
- Wyjątkowo TREŚCIWE 2 dni szkoleniowe


Obrazek

Szkolenie:
COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów

- WARSZTATY

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Co zrobić, by dodać im mocy i zwiększyć skuteczność Twojego przekazu?

Dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak stworzyć skuteczną ideę kreatywną,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, reklamy prasowej, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE SZKOLENIA
Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy. Dlatego to szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku).

Jeśli uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 7-8.10.2010 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).
ZAPISY: tylko do 3 października!

Sprawdź więcej na http://autor.net.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Media Relations, czyli jak profesjonalnie współpracować z mediami
14-15 października, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Cele szkolenia:

nabycie umiejętności tworzenia i podtrzymywania relacji z mediami różnymi technikami i narzędziami, dobranymi odpowiednio do sytuacji.

Metody:

aktywne – nagrywanie, ćwiczenia, symulacje, dyskusja, case study, mini wykłady

Program

1. Kroków kilka w ramach budowania relacji z mediami

• Z czego składa się twoje otoczenie medialne, a z czego chcesz żeby się składało?
• Sposoby działania zmierzające do współpracy z mediami
• Etyka w relacjach z mediami

2. Efektywna współpraca z mediami

• Media – narzędzie do budowania wizerunku firmy
• System informacji bieżącej dla prasy – co nam gwarantuje
• Zasady współpracy z radiem i telewizją – przegląd technik
• Jak informować o swoich przedsięwzięciach - przygotowywanie wiadomości adresowanych do konkretnych środowisk – czyli do adresata docelowego poprzez dziennikarza;
• Formy dialogu z mediami (rozmowa telefoniczna, briefing prasowy, konferencja prasowa, oświadczenia) - ich skuteczność i koszt.
• Specyfika kontaktów z poszczególnymi mediami, ich przydatność w określonych sytuacjach.

3. Informacje prasowe w proaktywnych i trudnych sytuacjach

• Metody pracy z prasą – tekst i jego części. Techniki „mniej i więcej niż wyraz”.
• Wiadomości, artykuły i informacje dla prasy
• Jedyna w swoim rodzaju: zawartość „teczki informacyjnej” firmy
• Czarny PR - jak chronić się przed oszustami, czyli brudne techniki pracy „dziennikarskiej” podczas nagrywania TV, radiowego, dla prasy. Elementy prawa prasowego, a realia życia.
• Prawo jest po stronie firmy - czyli jak dochodzić prawdy w sytuacji, gdy kłamstwo już się ukazało - sąd i ugoda
• Kreowanie faktów medialnych – jak się bronić, techniki współpracy z mediami

4. Wywiad prasowy – przygotowanie i przeprowadzenie

• Jak przygotować się do wywiadu?
o rozeznanie co do osoby z którą ma nastąpić spotkanie, niezbędnych materiałów, przypuszczalnych pytań – własny bank informacji. Rola przygotowania merytorycznego i psychicznego do rozmowy.
• Rodzaje wywiadu – na żywo, nagrywany, z zaskoczenia, panel ekspertów
• Jakie są psychologiczne uwarunkowania udzielania wywiadu?

5. Osobiste wystąpienie przed mediami – konferencja prasowa- wypowiedź, odpowiadanie na pytania, oświadczenie, dementi, wywiad przed kamerą, wywiad w radio, debata.

• Konferencja prasowa w dobrym stylu: cel, planowanie, etapy, zaproszenie gości i dziennikarzy, prowadzenie, radzenie sobie z trudnymi pytaniami
• Oświadczenie i dementi – elementy niezbędne w przygotowaniu i przekazaniu informacji
• Struktura krótkiej („gorąca setka”) i dłuższej wypowiedzi – zasady ich budowy i podawania.
• Zachowania przed kamerą – co wolno a czego nie w rozmowie z agresywnym dziennikarzem
• Zasady udzielania wywiadu w radio – panowanie nad głosem, rozkład argumentów, zakończenie wypowiedzi.
• Niebezpieczeństwa przemilczania i zaprzeczania niewygodnym faktom
• Jak powinny wyglądać wystąpienia w sytuacjach problemowych?

6. Podsumowanie szkolenia

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek


Obrazek


http://www.biznesnafali.pl/component/content/article/1...

Branża motoryzacyjna spotyka się podczas najbliższego Salonu marketingu i reklamy w Sopocie

Firma bez wizerunku jest jak człowiek bez charakteru. Działania marketingowe w połączeniu z odpowiednim wykorzystaniem mediów do działań komunikacyjnych to współczesny wyznacznik sukcesu firmy i jego wizerunku. O tym, jak zachowują się media a jak biznes, czyli spojrzenie z bliska na relacje firm wobec dziennikarzy? Dlaczego jest tak źle, skoro jest tak dobrze, jeśli chodzi o aktywność medialną biznesu? Rola branżowych i opiniotwórczych mediów we wzmacnianiu wspólnego wizerunku w regionie? Jak budować skuteczne relacje z mediami na Pomorzu?


To główne z tematów, które poruszone zostaną podczas kameralnej debaty kolejnego spotkania w ramach „Salonu Marketingu i Reklamy”, w Hotelu Sofitel Grand Sopot, już 28 października. Pretekstem do rozmowy niech będzie felieton „Pomarzyć, dobra rzecz…” do motoryzacji na Pomorzu, który przeczytać można pod adresem http://auto-news.pl/magazyn/moto_trendy_09_2010_pomorz... strona 9.

Wśród głównych gości udział wezmą m.in.:
Jarosław Waśkiewicz, red. nacz. Biznesnafali.pl
Michał Jaczewski, dyr. regionalny Moto Trendy – wydanie Pomorze
Paweł Pusz – red. nacz. Moto Trendy – wydanie Mazowsze
Wojciech Drzewiecki – Prezes IBRM Samar

Impreza skierowana jest do kadry zarządzającej. Więcej informacji o spotkaniach w ramach "Salonu Marketingu i Reklamy" znajdą Państwo na
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol...

Wszelkie zapytania prosimy kierować na: redakcja@biznesnafali.pl
Grupa Marketing Pomorze http://www.goldenline.pl/grupa/marketing-pomorze/
Grupa Salon Marketingu i Reklamy http://www.goldenline.pl/grupa/salon-marketingu-i-rekl...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Dwa powiązane szkolenia:

1) COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (Warszawa, 4-5.11.2010)

2) KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - najpierw MYŚLENIE, później "wymyślanie (Warszawa, 8-9.11.2010)


Obrazek


- WARSZTATY
Zero głupot, zero "fantastycznych, hipnotycznych teorii". PRAKTYCZNIE, przykłady z rynku (pozytywne i negatywne) i przede wszystkim ĆWICZENIA praktyczne

TEMATY

COPYWRITING w biznesie - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (4-5.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, reklamy prasowej, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

KREACJA skutecznej reklamy (8-9.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* magic is in the product...
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
* co i jak obiecywać w reklamie?
* emocje czy rozum?
* argumenty: "za i przeciw" vs. "za",
* poszczególne media - zalety i wady,
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...
* słowo - copywriting,
* obraz - fotografia, ilustracja,
* kompozycja całości.

DLA KOGO TE SZKOLENIA?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE TYCH SZKOLEŃ
Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy. Dlatego te szkolenia NIE są ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku).

Jeśli uważasz, że nacisk na skuteczność reklamy jest poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tych szkoleniach.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)

INFO
Terminy:
-------------------------
COPYWRITING: 4-5.11.2010.
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1290 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1390 zł)
--------------------------
KREACJA: 8-9.11.2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1390 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1490 zł).

RABAT: Uwaga, w pakiecie taniej. Przy jednoczesnym zgłoszeniu na dwa szkolenia łączna cena za dwa dwudniowe szkolenia = 2400 zł/os. brutto.
Więcej o zniżkach na stronie http://autor.net.pl

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SPRAWDŹ więcej na http://autor.net.pl
--------------------------------------------

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam serdecznie!
Chciałabym zaprezentować Państwu naszą firmę i zaprosić do współpracy.
Drukarnia i studio reklamy HAKUS już od wielu lat jest partnerem w współtworzeniu efektywnego dialogu z klientem. Jesteśmy przygotowani do świadczenia kompleksowych usług poligraficznych i reklamowych – od momentu projektu, poprzez komputerową realizację graficzną, CTP, druk, introligatornię, aż po dostarczenie gotowego produktu. Specjalizujemy się w najwyższej jakości druku czasopism, ulotek, plakatów, kalendarzy, folderów i katalogów. Oferujemy szeroki zakres możliwości uszlachetniania druku – lakier UV, folię, tłoczenia, złocenia oraz lakierowanie w technologii Drip-off.

Tworzymy profesjonalny zespół zaangażowanych ludzi - poligrafia to nasza pasja. Bogaty park maszynowy umożliwia nam pracę w najwyższych standardach. Drukujemy na maszynach Heidelberg kontrolowanych przez system Image Controll. Jest to najnowocześniejsza obecnie technologia kontroli jakości druku. Nasza introligatornia wyposażona jest w linie do oprawy zeszytowej i klejonej marki Miller Martini.

Potwierdzeniem naszej niezawodności jest zaufanie, jakim obdarzyli nas Klienci, wśród których są m. in.: Kamis-Przyprawy S.A., Kimberly-Clark, Grupa Anders, Edytor Sp. z o.o., ZMP OLEWNIK-BIS. Gwarancja wysokiej jakości naszych usług, to wdrożony system jakości wg normy PN-EN ISO 9001 : 2001. Jesteśmy laureatami prestiżowych nagród – Złotego Grosza i Złotego Gryfa 2010, które wyróżniają naszą jakość i doświadczenie.

HAKUS zawsze indywidualnie dostosowuje ofertę do Państwa potrzeb. Jesteśmy otwarci na nietypowe rozwiązania. Ponad wszystko dbamy o terminowość i wysoką jakość świadczonych usług, pozostając z Państwem w stałym kontakcie.
Zapraszamy do współpracy (http://hakus.pl)

Z poważaniem - Otylia FreitagOtylia Freitag edytował(a) ten post dnia 12.11.10 o godzinie 11:36
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!


Obrazek


Obrazek

Szkolenie:
GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne

Warsztaty komputerowe
Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów - jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Co i jak? Proof, cromalin
• Logo (logotyp a sygnet)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• O co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie rób tego! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki

ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.
• Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki, banki fontów, zdjęć, znaków itp.).

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Właściciel firmy reklamowej.

INFO
Termin: 13-14 grudnia 2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł od osoby.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://www.autor.net.pl/grafika_i_dtp_w_marketingu.html
Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Coraz bliżej do powstania "PRzebudzenia" Biznesnafali.pl

Tak jak zapowiadaliśmy razem z kolegami i koleżankami innych redakcji,
http://biznesnafali.pl/component/content/article/1-pol... przechodzimy do kolejnego kroku w temacie "PRzebudzenia": od publikacji materiału - do spotkania się z samymi zainteresowanym i stronami (dalej - wydania e-poradnika "PRzebudzenie").


Obrazek


Zapraszamy więc wszystkie zainteresowane strony
- dziennikarzy, redakcje oraz biznes (osoby zajmujące się marketingiem/PR, relacjami z mediami) i agencje PR/reklamowe/full service) na debatę - spotkanie, na którym porozmawiamy o tych właśnie co dziennych relacjach, zgrzytach i oczekiwaniach wobec siebie. Spróbujemy wspólnie wypracować kierunek, podstawy dla lepszej i skuteczniejszej współpracy między nami.

Spotkanie odbędzie się 23 listopada (wtorek) br. w Hotelu Sofitel Grand Sopot, ul. Powstańców Warszawy 12/14. Zainteresowanych prosimy o zgłoszenia na adres: redakcja@biznesnafali.pl do 22 listopada.

Na spotkanie zapraszają m.in.: Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl, Michał Jaczewski Moto Trendy Pomorze, Maciej Gajewski Axel Springer Polska.
Artur R.

Artur R. rozwijam działy
handlowe

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek


Obrazek


Szkolenie w Szczecinie i Wrocławiu już w styczniu!

Więcej informacji oraz program:
Kliknij

Zostało 5 wolnych miejsc!
Marcin K.

Marcin K. Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Marketing Internetowy w Praktyce!


Obrazek


Czy wiesz:

=> Jak zarabiać w sieci?
=> Jak zwiększyć dochody ze sprzedaży on-line?
=> Jak budować bazy adresowe i prowadzić kampanie marketingowe?

Na te i na inne pytania dowiesz znajdziesz odpowiedzi na darmowym kursie marketingu internetowego!

Zapisz się teraz:
http://praktycznyemarketing.pl


Nie ważne, czy już masz firmę i chcesz poprawić jej wyniki z handlu w sieci, czy dopiero chcesz ją założyć. Zapisz się na ten kurs, aby krok po kroku dowiedzieć się co robią najlepsi w naszej branży!

http://praktycznyemarketing.pl
Andrzej Lityński

Andrzej Lityński SzukajSnu.pl,
ajteam.pl

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

http://ajteam.pl nie wolno wchodzić na tą stronę!!
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Warsztaty - 20 Stycznia 2011 – Warszawa
Proponujemy Państwu udział w jedynych na rynku warsztatach poruszających problematykę zarządzania dojrzałymi produktami leczniczymi.

- Prowadzą eksperci w dziedzinie zarządzania produktami dojrzałymi
- Zaprezentujemy / omówimy unikalne case studies
- Warsztaty prowadzone będą w systemie 300 minut praktyki / 30 minut teorii


Obrazek

W programie m.in:
- komunikacja produktów dojrzałych
- zarządzanie pojedynczymi produktami
- zarządzanie grupami produktów
- zarządzenie portfelowe
- produkty oryginalne, generyczne
- cykl życia produktu w kanale dystrybucji
- najbardziej typowe praktyki dystrybucyjne w zależności od fazy w cyklu życia produktu
- dojrzałość produktu w kanale dystrybucji - jak rozpoznać?
- różnice w dojrzałości OTC i RX w kanale dystrybucji
- najbardziej typowe mechanizmy promocyjne stosowane dla produktów dojrzałych
- narzędzia marketingowe dopasowane dla produktów dojrzałych
Prowadzący
1. Rafał Prażanowski (Head of Marketing Communication Unit Polpharma / Pharma Club)
2. Marta Świerżewska (Kierownik ds. Marketingu i PR kliniki Novum wieloletni pracownik firm farmaceutycznych osoba obecnie zajmująca się także szkoleniami w marketingu i sprzedaży)
3.Jarosław Głażewski (Group Product Manager Polpharma).
4. Artur Schab (Trade Marketing Manager Vichy / USP)

CENA: 2500 PLN netto
- cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały, luch, certyfikację, bufet kawowy

Zgłoszenia:
tel. 22 578 00 09,
fax. 22 632 25 82
lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl lub szkolenia@oinpharma.pl
Formularz zgłoszeniowy do pobrania
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/formularz_sz...
Miejsce: Warszawa – Al. Jana Pawła II 61 / 305 – Sala konferencyjna OINpharma

Organizator:

Obrazek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów
Jak pisać krótko, treściwie i efektywnie. Bez wydumanych "hipnotycznych teorii".


Obrazek

* jak napisać dobry list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, brand story,
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

PROGRAM

• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów? Konkretnie: które słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• Jak opisać ten produkt? Język korzyści
• Dialog z czytelnikiem: jak zaangażować odbiorcę?
• Język marki
• Wewnętrzny PR: teksty na eventy, teksty... o nas samych, Z humorem, ale... bez idiotyzmów! Artykuły: tytuł, lead, nagłówki, wstęp, podsumowanie.
• Tekst wizerunkowy. Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy
• Jak skuteczniej komunikować liczby? Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne? Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby
• Jak stworzyć skuteczny nagłówek? Porównanie: który nagłówek skuteczniejszy i dlaczego?
• Jak stworzyć slogan marketingowy.
• Tekst e-maila (temat, pole "od", treść, porady)
• Tekst strony www (frazy kluczowe, umiejscowienie tekstu)

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki).

PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

INFO
Termin: 10-11 lutego 2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1290 zł + VAT.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://autor.net.pl/copywriting_-_warsztaty_biznesowe....
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych, jakie przewidzieliśmy na styczeń 2011 r.

Organizacja i planowanie aktywności promocyjnych - promocje, konkursy, sponsoring
24-25 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

Marketing internetowy dla szkół wyższych
24-25 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

Social media marketing, czyli jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych
24-25 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

Grafika i DTP w marketingu, czyli jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne - warsztaty komputerowe
27-28 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Proponujemy Państwu udział w jedynych na rynku warsztatach poruszających problematykę zarządzania dojrzałymi produktami leczniczymi.
Warsztaty - 29 Marzec 2011 – Warszawa
- Prowadzą eksperci w dziedzinie zarządzania produktami dojrzałymi
- Zaprezentujemy / omówimy unikalne case studies
- Warsztaty prowadzone będą w systemie 300 minut praktyki / 30 minut teorii


Obrazek

W programie m.in:
- komunikacja produktów dojrzałych
- zarządzanie pojedynczymi produktami
- zarządzanie grupami produktów
- zarządzenie portfelowe
- produkty oryginalne, generyczne
- cykl życia produktu w kanale dystrybucji
- najbardziej typowe praktyki dystrybucyjne w zależności od fazy w cyklu życia produktu
- dojrzałość produktu w kanale dystrybucji - jak rozpoznać?
- różnice w dojrzałości OTC i RX w kanale dystrybucji
- najbardziej typowe mechanizmy promocyjne stosowane dla produktów dojrzałych
- narzędzia marketingowe dopasowane dla produktów dojrzałych
Prowadzący
1. Rafał Prażanowski (Head of Marketing Communication Unit Polpharma / Pharma Club)
2. Marta Świerżewska (Kierownik ds. Marketingu i PR kliniki Novum wieloletni pracownik firm farmaceutycznych osoba obecnie zajmująca się także szkoleniami w marketingu i sprzedaży)
3.Jarosław Głażewski (Group Product Manager Polpharma).
4. Artur Schab (Trade Marketing Manager Vichy / USP)

CENA: 2500 PLN netto
- cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały, luch, certyfikację, bufet kawowy

Zgłoszenia:
tel. 22 578 00 09,
fax. 22 632 25 82
lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl lub szkolenia@oinpharma.pl
Formularz zgłoszeniowy do pobrania
http://www.oinpharma.pl/kontakt/zgloszenie-na-warsztaty/
Miejsce: Warszawa – Al. Jana Pawła II 61 / 305 – Sala konferencyjna OINpharma

Organizator:
http://www.oinpharma.pl/warsztaty/zarzadzanie-produkta...

Następna dyskusja:

Ankieta na temat: Jaki jest...




Wyślij zaproszenie do