Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY - METODY I DOBRE PRAKTYKI

Na szkoleniu poznają Państwo wiele tajników działania firmy w Internecie - marketingu internetowego oraz kampanii internetowych. Warto opanować wiedzę, z których narzędzi naprawdę warto skorzystać i jak poruszać się na rynku usług interaktywnych. W dzisiejszych czasach sukces firmy w dużej mierze zależy od podjętych działań marketingowych. Internet jako technologia narzuca nowe kanały komunikacji. Dlatego też pracownicy marketingu stale muszą poszerzać swoja wiedzę by wyprzedzić konkurencję.

Cele szkolenia

W wyniku szkolenia uczestnicy:

* nabędą / rozszerzą i usystematyzują wiedzę dotyczącą e-marketingu i konsumentów online,
* poznają różne narzędzia marketingu efektywnościowego i metody ich optymalizacji.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

* planować, realizować, optymalizować i rozliczać kampanie sprzedażowe w internecie,
* współpracować z dostawcami marketingu interaktywnego,
* optymalizować wydatki na reklamę internetową,
* komunikować się efektywnie ze swoimi potencjalnymi klientami przy pomocy narzędzi e-marketingowych.

PEŁNY PROGRAM SZKOLENIA E-MARKETING EFEKTYWNOŚCIOWY

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

W czasie, gdy czytasz to zdanie
kolejna osoba zwiększa swoje zyski

http://www.goldenline.pl/grupa/lingwistyka-nlp

stosując nlp, perswazję i hipnozę
Dołącz teraz!
nie daj się wyprzedzić konkurencji

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam,
wkrótce wydam w Polsce książkę opartą na jednym z najpopularniejszych seriali amerykańskich.

Mam do zaoferowania powierzchnie reklamową w książce lub w formie opaski na książce.

Zainteresowanych proszę o kontakt na priv.
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam

Mam przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie informacyjne o programie Professional Diploma in Marketing, które odbędzie się we wtorek 13 kwietnia 2010r. o godzinie 18.00 w centrum konferencyjnym Knowledge Village (Warszawa, ul. Wiertnicza 141).

Poza organizatorami udział w spotkaniu zapowiedzieli także absolwenci programu, a całość poprowadzi dr hab. Robert Kozielski, który posiada tytuł Chartered Marketer wydawany przez CIM w Londynie.

Plan spotkania obejmuje:

* Powitanie:
* The Chartered Institute of Marketing - idea, programy, system certyfikacji;
* Professional Diploma in Marketing - zakres programu, wymagania, wartości;
* System egzaminowania CIM;
* questus - doświadczenie, standardy jakości;
* CIM w Polsce - pozycja, rynek pracy, społeczność;
* Q & A sesja.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w spotkaniu serdecznie zapraszamy i prosimy o potwierdzenie udziału mailowo lub telefonicznie do poniedziałku 12 kwietnia do godziny 12.00.

W razie pytań proszę o kontakt:

Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
mobile: 603 480 155
tel./fax: (48 42) 673 20 77


Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Daj mi kilka dni
a zmienię Twoją

-> stronę www
-> reklamę
-> plakat / ulotkę

w skuteczne narzędzie sprzedaży

http://pencraft.pl

Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

ZAPRASZAM NA SZKOLENIA OTWARTE - MAJ 2010

20% rabatu od ceny szkolenia dla członków grupy "Szkolenia promocje last i first minute" przy przesłaniu zgłoszenia do dnia 30 kwietnia.

Dołącz do naszej grupy i korzystaj z rabatów na szkolenia.

20% rabatem objęliśmy następujące szkolenia:

MOTYWOWANIE HANDLOWCÓW. Systemy Wynagrodzeń i Motywowanie Pozafinansowe.

Motywowanie handlowców, to szkolenie obejmujące wszystkie elementy motywacji finansowej i pozafinansowej, które powinny funkcjonować w sprawnie działającym dziale handlowym. 10% przychodu ze szkolenia zostanie przekazane na cele statutowe Polskiej Akcji Humanitarnej ...
poznaj pełny program szkolenia

COACHING - Warszat Menedżerski

Uczestnicy przećwiczą metody i narzędzia coachingowe w trakcie własnych "sesji" coachingowych, co pozwoli na wypracowanie rozwiązań dylematów z realnych sytuacji ich życia zawodowego oraz będą potrafili wdrożyć wypracowane rozwiązania w swoje zadania menedżerskie.
poznaj pełny program szkolenia

WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)

Szkolenie jest przeznaczone dla product i brand managerów, dyrektorów marketingu, członków zarządu.
poznaj pełny program szkolenia

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA z Elementami Organizacji i Planowania

Na szkolenie zapraszamy każdego, ... komu zależy na zwiększeniu swojej osobistej efektywności.
poznaj pełny program szkolenia

OBSŁUGA KLIENTA - NAJLEPSZE STANDARDY

Standardy obsługi klienta to zbiór zasad i procedur opisujących zachowania, czynności i umiejętności, dzięki którym możemy być pewni, że nasza obsługa klienta jest solidna, uprzejma, profesjonalna, jednym słowem ma wszystkie cechy, których oczekuje klient.
poznaj pełny program szkolenia

ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE

Jak prawidłowo wdrożyć i wykorzystać możliwości Zarządzania Poprzez Cele, o tym powiemy już na szkoleniu.
poznaj pełny program szkolenia

NEGOCJACJE CENOWE DLA HANDLOWCÓW

Nabierzesz pewności siebie w trakcie rozmów o cenie. Przekonasz się, że stoisz na silnej pozycji i dysponujesz wieloma atutami, o których nawet nie pomyślałeś.
poznaj pełny program szkolenia

UWAGA RABAT!
20% rabatu od ceny szkolenia dla członków grupy "Szkolenia promocje last i first minute" przy przesłaniu zgłoszenia do dnia 30 kwietnia.

Dołącz do naszej grupy i korzystaj z rabatów na szkolenia.
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

AKADEMIA PRODUCT MANAGERA - CZERWIEC


Obrazek


ZAPRASZAMY

12-13 CZERWCA 2010r. Warszawa, Prosta 69

ORGANIZATOR: http:/www.oinpharma.pl

PYTANIA - ZGŁOSZENIA lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM MODUŁU: http://www.oinpharma.pl/index/0/pl/0/0/0/17/448

Musicie tam być.
Maciej Dembski

Maciej Dembski PRODUCENT ROLET
SCREEN ZIP,
REFLEKSOLI -
www.reflexsun.eu

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

MediaPharm to WIELOZADANIOWE narzędzie w rękach BRAND MANAGERÓW i włąścicieli(http://mediapharm.pl), która specjalizuje się w KOMPLEKSOWEJ obsłudze rynku FARMACEUTYCZNEGO i branży FMCG.
Szukasz ciekawych pomysłów na reklame swoich produktów, chcesz sprawdzić swoją obecną agencję, z której korzystasz, pod względem ATRAKCYJNOŚCI CENOWEJ, napisz do NAS. To nic nie kosztuje, a zawsze możesz ZAOSZCZĘDZIĆ, tak CENNE PIENIĄDZE swojej firmy.

Do naszych klientów należą :
- Agencje reklamowe,
- KONCERNY FARMACEUTYCZNE,
- KONCERNY FMCG,
- hurtownie,
- DYSTRYBUTORZY,
- SIECI APTEK,
- klienci indywidualni,
- SKLEPY te sieciowe oraz prywatne,
- APTEKI,
- sklepy medyczne,
- GRUPY ZAKUPOWE.

SPECJALIZUJEMY SIE W :
- materiały POS (point of sell),
- BILOWNICE,
- POLIGRAFIA,
- DISPLAYs,
- WOBLERY,
- ROLL UP,
- DRUK ULOTEK - DUŻE NAKŁADY,
- WIELKIFORMAT,
- EKRANY LED,
- KAMPANIE NA NOWOCZESNYCH NOŚNIKACH LED,
- SMYCZE REKLAMOWE,
- ODZIEŻ REKLAMOWA,
- GADŻETY REKLAMOWE,
- NADRUKI,
- CERAMIKA,

Zainteresowanych BRAND MANAGERÓW,właścicieli Aptek, jak i klientów idywidualnych zapraszamy do współpracy.

Jeśli właśnie realizujecie jakiś projekt i szukacie wykonawcy, PROSZĘ pamiętajcie o NAS!!!

Maciej Dembski
mobile 504668722
http://mediapharm.pl

maciej@mediapharm.pl
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

SKUTECZNY E-MARKETING FARMACEUTYCZNY Rx


Obrazek


ORGANIZATOR: http:/www.oinpharma.pl

PYTANIA - ZGŁOSZENIA lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM MODUŁU:
http://www.oinpharma.pl/index/0/pl/0/0/0/17/475

Musicie tam być.

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Micromailing - Promocja Lato 2010

Okres letni to czas odprężenia. W tym czasie znacznie maleje nasilenie reklam. Dzięki temu celowane akcje promocyjne na długo pozostają w pamięci odbiorców. To również okres, który wyjątkowo sprzyja nawiązywaniu dobrych relacji.

Skorzystaj z wyjątkowej okazji wdrożenia micromailingu dzięki specjalnej akcji
Micromailing - Promocja Lato 2010

Obrazek

Będąc organizacją, która jako pierwsza opracowała i wprowadziła na polski rynek farmaceutyczny micromailing, mamy zamiar stać się liderem w dostarczaniu rozwiązań pozwalających naszym Klientom na rozwijanie oczekiwanych, indywidualnych relacji w środowisku medycznym.

Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań zapewniających naszym Klientom skuteczną pomoc na drodze do pozyskania, podtrzymania i rozwijania poprawnych relacji w środowisku medycznym.

Micromailing jest wyjątkowym narzędziem skutecznie stymulującym stosowne relacje, o które zabiegają nasi Klienci w środowisku medycznym. Nasze usługi świadczone są w świetle wartości etycznych wyznaczonych na najwyższym poziomie.

Obrazek

Serdecznie zapraszam
Maciej Jędrzejowski
Emka
Astrów 12, 05-501 Piaseczno
t: 0048 667 78 21 71
t: 0048 606 73 66 77


Obrazek

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Nawiąże współpracę z osobą, która byłaby zainteresowana współpracą polegającą na aktywnym pozyskiwaniu klientów na strony internetowe, usługi hostingowe, adwords, aplikacje desktopowe(szczegóły u mnie) dla mojej firmy.

Oferuje 30% zysku od każdego "załatwionego" i znalezionego przez tą osobę klienta.

Pozdrawiam,
Kacper Sieradziński
Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Bezpieczeństwo informacji w firmie farmaceutycznej
15 CZERWCA 2010 Warszawa ul. Prosta 69

Obrazek

Dzięki naszemu unikalnemu projektowi dowiecie się:
- Jak zabezpieczyć i chronić cenne dla firmy informacje / dane
- Jak przygotować i poprowadzić bezpieczne (w sensie prawnym i organizacyjnym i wizerunkowym) spotkanie ( lekarz / urzędnik– pracownik firmy farmaceutycznej )
- Jak zidentyfikować ryzyka / zagrożenia w firmie farmaceutycznej
- Jak im przeciwdziałać
- Jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi w firmie (szantaż, przestępstwa, korupcja)
- Jak skutecznie bronić wizerunku firmy w razie wystąpienia kryzysu
-Jak prowadzić bezpieczną rozmowa bezpośrednią
-Jak organizować bezpieczne kontakty biznesowe
-Jak zorganizować bezpieczne wyjazdy zagraniczne
-Jak bezpieczne używać telefonu komórkowego, laptopa i innych urządzeń mobilnych
-Jak zabezpieczyć firmę i pracowników przed szpiegowaniem w cyberprzestrzeni

CENA:
1299,- PLN
5% zniżki dla każdej następnej osoby zgłoszonej z tej samej firmy.
Szkolenie jest kierowane do:
- Kadry Menedżerskiej firm farmaceutycznych (bezpieczne spotkania w URPL, GIF, MZ)
- Area Managerów, Przedstawicieli Medycznych / Farmaceutycznych (bezpieczne spotkania z lekarzami / kadrą managerską szpitali)
- Działów HR (kwestie ochrony baz i danych osobowych)
- Compliance officerów (osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i wizerunek firmy)

ORGANIZATOR: http:/www.oinpharma.pl

Obrazek

PYTANIA
lukasz.szymanczyk@oinpharma.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY – Wypełnij i wyślij faxem na nr. (022) 6322582:
http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/form_2010061...

SZKOLENIE 15 CZERWCA ZREWIDUJE TWOJE POGLĄDY NA BEZPIECZEŃSTWO
Ramona M.

Ramona M. HR Business Partner

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Witam serdecznie,

Wirtualna Polska poszukuje do swojego zespołu do Warszawy:

Specjalisty ds. Marketingu Społecznościowego
Specjalisty ds. Strategii Internetowych
Specjalisty ds. Marketingu Wyszukiwarek

Wszystkie zainteresowane osoby zapraszam do zapoznania się ofertami pracy WP na stronie: rekrutacja.wp.pl.

pozdrawiam
Ramona Markowska

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Marketing prawniczy

http://legeo.pl

Legeo.pl to portal, który wystartował 5 miesięcy temu i jest obecnie w fazie silnego rozwoju. Serwis Legeo.pl jest unikalnym i bezpłatnym narzędziem promocji prawników, w którym zachęcamy Kancelarie do prezentacji zakresu swoich usług użytkownikom portalu.

Obecnie wprowadziliśmy kilka ważnych zmian, które dla prawników są pierwszym etapem mechanizmu ułatwiającego nawiązanie kontaktu z potencjalnym Klientem lub pracodawcą.
- w swoim profilu prawnicy mają możliwość wybrania aktywnych tematów, które docelowo będą łączyć ich z odpowiednimi użytkownikami szukającymi w serwisie prawnika (dodatkowo jeszcze w czerwcu wdrożona zostanie dedykowana strona „dla prawników”)
- przy zadawaniu pytania każdy użytkownik ma obowiązek dodania miejscowości, dzięki czemu Prawnicy mogą pomagać tym, którzy zadają pytania w tym samym mieście, zwiększając tym samym szanse na nawiązanie relacji prawnik – klient.

Jeżeli chodzi o planowane zmiany: poza wspomnianą strona „dla prawników” poszerzymy profil o nowe kategorie (dla radców/adwokatów/doradców podatkowych o nr licencji i izbę/radę ich zrzeszającą).

Niedługo wprowadzona zostanie opcja „zatrudnij prawnika”, która dla aktywnych prawników (a więc tych, którzy mają już dorobek w legeo związany z udzielaniem wjasnień na forum) będzie szansą na pozyskanie klienta i przeniesienie relacji także off line.

Pracujemy nad katalogiem narzędzi ułatwiających prowadzenie marketingu prawniczego i marketingu usług w zgodzie z etyką poszczególnych zawodów.

Jesteśmy chętni do podjęcia współpracy z kancelariami, wymiany kontentu, zachęcamy również do bezpłatnego umieszczenia swoich danych kontaktowych w naszej bazie poprzez założenie profilu kancelarii oraz do promowania się dzięki udzielaniu odpowiedzi na pytania użytkowników.

pozdrawiam
Magdalena Karcz
Opiekun Merytoryczny http://legeo.pl
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Zapraszam do udziału w kolejnej edycji FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO
"NEXT GENERATION MARKETING, CZYLI NOWA WOJNA O RYNEK"
10 sierpnia 2010 roku, Warszawa

Wg badań na świecie każdego dnia tworzonych jest ponad 5 tyś. nowych narzędzi wspomagających strategie marketingowe on-line. Paradoksalnie w XXI wieku aż 84% marketerów sądzi, że o e-marketingu wiemy już wszystko. Dlatego właśnie tylko 16% wszystkich strategii marketingowych przyniesie ponadnormatywną konwersję, która znacznie zwiększy przychody ze sprzedaży on-line w najbliższych latach.

Zobacz więcej na http://www.fmi.com.pl/program.html

Dołącz do grupy na Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/iv-forum-marketingu...

pozdrawiam, Agata Soboń-Modzelewska
Katarzyna Wylon

Katarzyna Wylon Menedżer Personalny
Regionu / HR
Business Partner

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Fantasy Park Ruda Śląska to najnowocześniejsze Centrum Rozrywki w regionie.

10 profesjonalnych torów do gry w kręgle


Obrazek


8 stołów bilardowych najwyższej jakości


Obrazek


strefa nowoczesnych symulatorów oraz gier zręcznościowych


Obrazek



Obrazek


bar z drinkami oraz napojami bezalkoholowymi


Obrazek


parkiet taneczny z nowoczesnym nagłośnieniem oraz oświetleniem


Obrazek



Obrazek



Obrazek


200 miejsc siedzących


Obrazek


plac zabaw dla dzieci, które pozostają pod opieką wykwalifikowanych animatorek


Obrazek


Organizujemy m.in. imprezy firmowe, dyskoteki i dancingi, imprezy tematyczne, karaoke oraz pokazy specjalne. Więcej na http://ruda.fantasypark.pl

Dla zainteresowanych strona naszej grupy, gdzie na bieżąco informujemy o nowościach, promocjach i akcjach specjalnych http://www.goldenline.pl/forum/fantasy-park-ruda-slaska Dołącz do nas!

konto usunięte

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Prowadzę badania marketingowe, głównie jakościowe, na terenie całej Polski. Zainteresowanych zapraszam na prive:-)
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Program Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing startuje w tym roku jeszcze w 3 miastach:

17 września w Krakowie
24 września w Warszawie
5 listopada w Łodzi


Spotkania informacyjne o tym prestiżowym programie odbędą się:
7 września w Krakowie
8 września w Warszawie

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych - prosimy jedynie o potwierdzenie udziału najpóźniej na dzień przed spotkaniem: mswietlik@questus.pl

Osoby zainteresowane programem DM i/lub przesłaniem materiałów informacyjnych o wybranej edycji zapraszam do kontaktu:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 662 00 07
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!

Szkolenie:
GRAFIKA i DTP DLA DZIAŁU MARKETINGU

- WARSZTATY KOMPUTEROWE

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Rozdzielczości obrazu, formaty papieru.
• Identyfikacja wizualna. Logo (logotyp, sygnet), księga CI. Omówienie + przykłady.
• Krzywe, spady, warstwy, szparowanie, twarda spacja,
• Łamy a kolumny, logo a logotyp - poznaj różnice.

PRAKTYKA!
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
• Photoshop - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Photoshop.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 30.09 - 1.10 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.plAdrian T. edytował(a) ten post dnia 06.09.10 o godzinie 22:02
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Oferty, usługodawcy, autoreklama - to jest ten wątek

Wyjątkowo TREŚCIWE 2 dni szkoleniowe...

Szkolenie:
COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów

- WARSZTATY

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Co zrobić, by dodać im mocy i zwiększyć skuteczność Twojego przekazu?

Dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, ulotki,
* jak zabrac się do pisania, podkreslać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE SZKOLENIA
Szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji ukierunkowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku). Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy.

Jeśli jako copywriter uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 7-8.10.2010 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.plAdrian T. edytował(a) ten post dnia 06.09.10 o godzinie 21:56

Następna dyskusja:

Ankieta na temat: Jaki jest...




Wyślij zaproszenie do