konto usunięte

Temat: Wykład "Badania marketingowe custom publishing"

Stowarzyszenie Prasy Firmowej zaprasza na kolejny wykład, tym razem poświęcony badaniom marketingowym custom publishing.

Dlaczego warto robić badania prasowe? Czy gazetę można traktować jak produkt? I czy wobec tego warto robić dla niej badania marketingowe; na czym polega ich specyfika i jakie są korzyści z ich przeprowadzania? Na te i inne pytania odpowiemy podczas kolejnego wykładu Stowarzyszenia Prasy Firmowej, który poprowadzi Beata Rąbińska.

Beata Rąbińska jest absolwentką socjologii na UW i Podyplomowego Studium Komunikacji Społecznej
i Mediów przy PAN. Badaniami marketingowymi zajmuje się od ponad 7 lat. W tym czasie przeszła przez różne szczeble wtajemniczenia – od ankietera po kierownika badań jakościowych. Przez kilka lat współpracowała
z agencjami badawczymi ABM i AMPS; obecnie związana jest z TNS OBOP. Specjalizuje się w badaniach rynku prasowego, sektora finansowego i ubezpieczeniowego oraz klimatu pracowniczego. Jest doświadczonym moderatorem.

Udział w wykładzie kosztuje 100 zł netto (122 zł brutto). Dla członków SPF wstęp bezpłatny.

Zgłoszenia: biuro@stowarzyszenieprasyfirmowej.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.