Joanna Z.

Joanna Z. Efektiva Agencja
Reklamy

Temat: Szkolenia z zakresu Public Relations

Media relations- efektywna współpraca z mediami

Program:

1. Wprowadzenie – wyjaśnienie podstawowych pojęć
dziennikarskiego slangu

- specyfika i zasady kontaktu z dziennikarzami telewizyjnymi, prasowymi i radiowymi.

2. Konferencje i briefingi
- przygotowanie do współpracy z dziennikarzem: lista dziennikarzy,zaproszenie prasowe, materiały prasowe, wizerunek,
- przygotowanie profesjonalnej konferencji prasowej, briefingu, spotkania prasowego (czas, miejsce, data, godzina, tło, dobór osób biorących udział w spotkaniu z dziennikarzami).

3. Rola rzecznika prasowego i PR-owca we współpracy
z dziennikarzami

- podział kompetencji, inne osoby do kontaktów z mediami, rola pracowników w promowaniu firmy.

4. Prasówka
- rola prasówki w funkcjonowaniu firmy,
- kontrola i przygotowanie wycinków prasowych.

5. Wydarzenia medialne
- imprezy okolicznościowe, koncerty charytatywne
i przygotowanie innych wydarzeń medialnych,
- patronaty medialne.

6. Redagowanie wybranych materiałów prasowych- ćwiczenia
- zaproszenia prasowe,
- sprostowania,
- notatki prasowe,
- oświadczenia,
- komunikaty.

7. Omówienie przygotowanych materiałów prasowych

Metody:

Wykład z elementami prezentacji video, ćwiczenia w grupach, ćwiczenia indywidualne, zajęcia przed kamerą, rozwiązywanie zadań indywidualnych, odgrywanie ról.

Miejsce: Sopot
Termin: 23.09.2009 r.
Oraz
Wrocław
28.10.2009 r.
Cena:890 zł


Więcej informacji na stronie:
http://www.sarto.plJoanna Z. edytował(a) ten post dnia 31.08.09 o godzinie 10:03
Joanna Z.

Joanna Z. Efektiva Agencja
Reklamy

Temat: Szkolenia z zakresu Public Relations

Zarządzanie kryzysem- współpraca z mediami podczas kryzysu
Program:

1. Wprowadzenie
- Definicja kryzysu, lista potencjalnych zagrożeń kryzysowych, przygotowanie piramidy informacyjnej

- Przygotowanie firmy na wypadek kryzysu, sztab antykryzysowy, tworzenie zespołów eksperckich, przekaz informacji wewnątrz i na zewnętrz firmy, diagnoza przyczyn kryzysu, planowanie rozwiązań tymczasowych

2. Komunikaty, oświadczenia podczas kryzysu, przepływ informacji
- Jak przygotować komunikat, komu go przekazać i w jaki sposób

- Kto pierwszy: pracownicy czy media, jak prześcignąć plotkę, zniwelowanie kryzysu w zarodku; zasady podejmowania decyzji, ustanawianie przedstawicielstwa, wytyczne do opracowywania planów działania kryzysowego

3. Rzecznik prasowy i dział PR: rola i zadania podczas kryzysu

- Formy przekazywania informacji: wywiady - przygotowanie, udzielanie, autoryzacja, konferencje prasowe - kiedy i jak organizować i prowadzić, strategia „bez komentarza”

- Współpraca z firmami zewnętrznymi podczas kryzysu

4. PR wewnętrzny podczas kryzysu
Informowanie pracowników czyli o czym, jak, kogo i kiedy informować

- Pracownicy jako rzecznicy organizacji w czasie kryzysu

Dzień II

1. Ćwiczenia praktyczne

- Redagowanie oświadczeń, komunikatów, sprostowań,

2. Warsztaty
- Przygotowanie konferencji prasowej, briefingu

- Makijaż telewizyjny, przygotowanie własnego wizerunku do wypowiedzi przed kamerą

3. Gra strategiczna „Kryzys w firmie Dural”

4. Przygotowanie konferencji prasowej w „Duralu”, wypowiedzi do mediów - podsumowanie i omówienie wyników

Metody:

Wykład z elementami prezentacji video, ćwiczenia w grupach, ćwiczenia indywidualne, zajęcia przed kamerą, rozwiązywanie zadań indywidualnych, odgrywanie ról.

Miejsce:Białobrzegi k/Warszawy
Data: 29-30.07.2009
Cena:2050 zł
(cena zawiera nocleg oraz pełne wyżwienie)

Szczegóły i zapisy:
http://www.sarto.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia z zakresu Public Relations

Szanowni Państwo,
Redakcja PRoto.pl oraz GFMP Management Consultants zapraszają do wypełnienia krótkiej ankiety związanej z badaniem trendów i wyzwań w komunikacji wewnętrznej.

Projekt skierowany jest do osób, które odpowiadają w firmach za komunikację z pracownikami
Zachęcamy do wypełnienia ankiety na stronie: http://www.proto.pl/ankietaKomunikacjaWew

Wyniki badania zostaną zaprezentowane podczas konferencji FACE 2009 – Nowoczesne strategie komunikacji a pełny raport z badania będzie dostępny w serwisie http://PRoto.pl.
W razie pytań, prosimy o kontakt,
Aleksandra Łuczak
a.luczak@proto.pl
22 656 63 98
PRoto.pl
Joanna Z.

Joanna Z. Efektiva Agencja
Reklamy

Temat: Szkolenia z zakresu Public Relations

ePR – BUDOWANIE POŻĄDANEGO WIZERUNKU W INTERNECIE

Cel warsztatów:

- poznanie metod i narzędzi, jakimi posługuje się ePR,
- uświadomienie roli Internetu w komunikacji z otoczeniem,
- poznanie możliwości wykorzystania Internetu w działaniach public relations,
- poprawienie umiejętności konstruowania tekstów przeznaczonych do Internetu,
- wykształcenie umiejętności praktycznego wykorzystania możliwości, jakie daje Internet, w promocji firmy/produktu/instytucji.

Program:

1. Dlaczego warto promować się w Internecie?

- wprowadzenie do tematu,
- profil internauty – kto najczęściej korzysta z sieci,
- jak dotrzeć do swojego targetu za pośrednictwem sieci.

2. Nowe media – nowe media relations?

- jak komunikować się z mediami internetowymi?
- czym Internet różni się od innych mediów,
- możliwości serwisów internetowych do wykorzystania w promocji.

3. Narzędzia i metody wykorzystywane w działaniach ePR

- komunikacja z otoczeniem poprzez Internet,
- biura prasowe online,
- czytniki i agregatory.

4. Konstruowanie przekazów internetowych

- ćwiczenie praktyczne – pisanie tekstu na stronę WWW.

5. Niestandardowe działania public relations w Internecie

- wykorzystanie blogosfery i serwisów społecznościowych w budowaniu wizerunku firmy.

6. Case Study

- przykłady kreatywnego i efektywnego wykorzystania Internetu w działaniach public relations,
- ćwiczenie praktyczne - zaprojektowanie kampanii ePR.

7. Jak tego nie robić

- największe wpadki działań PR w Internecie i jak ich uniknąć.

Metody:

- dyskusja moderowana,
- prezentacja,
- case study,
- ćwiczenia praktyczne.

Trener: Agnieszka Kminikowska

Miejsce: Warszawa
Data: 08.09.2009
Cena:890 zł


Szczegóły i zapisy:
http://www.sarto.pl
Magdalena Trześniewska

Magdalena Trześniewska szukam nowych wyzwań
zawodowych

Temat: Szkolenia z zakresu Public Relations

Związek Firm Public Relations zaprasza na otwarte spotkanie informacyjne na temat polskich i światowych konkursów organizowanych dla branży PR.

Podczas spotkania będzie można zapoznać się z przeglądem konkursów kierowanych do branży public relations, dowiedzieć się, w jaki sposób przygotować profesjonalne zgłoszenie konkursowe i na co jury zwraca szczególną uwagę podczas oceniania prac. Prowadzący zdradzą również, czym można się wyróżnić spośród innych uczestników stających w konkursowe szranki. Dodatkowo będzie można porozmawiać na temat korzyści płynących ze startu firmy w rywalizacji o branżowe wyróżnienia.

Wśród międzynarodowych konkursów omówione zostaną: Golden World Award, Sabre Award, European Excellence Award, Magellan Award, Mercury Award, Stevie Award, Platinum PR Award, Silver Anvil Award, Bronze Anvil Award oraz Galaxy Award.

Zaprezentowany zostanie również konkurs Złote Spinacze, który w tym roku został poszerzony o dodatkowe kategorie. Uczestnicy dowiedzą się, do jakich nowych specjalizacji mogą zgłaszać projekty i jak dokładnie przebiega konkurs.

Spotkanie odbędzie się 20 sierpnia o godzinie 15.30 w siedzibie ZFPR przy ul. Koszykowej 54. O konkursach PR opowiedzą Katarzyna Wierzbowska – wiceprezes Headlines Portel Noveli oraz Norbert Kilen – dyrektor strategiczny On Board PR.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o przesłanie potwierdzenia do 18 sierpnia 2009 na adres magdalena.trzesniewska@zfpr.pl lub zgłoszenie telefoniczne pod numerem +48 22 630 83 64.

Następna dyskusja:

Szukam Pracy w Stolicy [Pub...




Wyślij zaproszenie do