Monika S.

Monika S. Koordynator ds.
promocji, Wyższa
Szkoła Europejska
im. ks...

Temat: Szkolenia z branży marketingowej

Pozycjonowanie i marketing w wyszukiwarkach

Termin i miejsce szkolenia
17-18 listopada 2012r. (sobota i niedziela) – każdego dnia w godzinach 9:00-16:00.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, Kraków
Szkolenie obejmie 16 godzin szkoleniowych.
Prowadzący: Wojciech Szymański

Zakres tematyczny:
Teoretyczne podstawy pozycjonowania
Wybór fraz kluczowych – narzędzie i metody
Optymalizacja strony internetowej
Metody zdobywania linków i budowania współczynnika Link Popularity
Social Media w pozycjonowaniu – czyli budowa współczynnika Trust Rank
Bycie w sieci – co to naprawdę oznacza – czyli omówienie strategii na przykładzie apteki internetowej
Omówienie narzędzi przydatnych w pracy pozycjonera
Część warsztatowa – samodzielna optymalizacja witryn

Skuteczny copywriting – jak pisać, żeby przekonać

Termin i miejsce szkolenia
24 listopada 2012r. (sobota) w godzinach 9:00-16:00.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, Kraków
Szkolenie obejmie 8 godzin szkoleniowych.
Prowadzący: Marek Tobolewski

Zakres tematyczny:
Tytułem wstępu - copywriting w paru słowach.
Od retora do „kreatora” – rys historyczny.
Nie zwariować od liter: AIDA(S), USP, 5W, 4P i 4C, RTB, NLP ITP.
Nastrojenie głosu – potrzeby odbiorcy i język korzyści.
Miejsca specjalnej wagi - nagłówek, hasło, tytuł.
Liczby i cyfry – to się liczy!
3S: Sugestia – sympatia – satysfakcja.

Kreatywny copywriting – jak tworzyć dobre reklamy?

Termin i miejsce szkolenia
25 listopada 2012r. (sobota) w godzinach 9:00-16:00.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, Kraków
Szkolenie obejmie 8 godzin szkoleniowych.
Prowadzący: Marek Tobolewski

Zakres tematyczny:
Pismak czy wymyślacz?
Dlaczego „niektórzy lubią reklamę”? I czemu nie wszyscy?
Znane reklamy i kampanie.
Wyróżniaj się albo zgiń, czyli siła odmienności.
Manipulacja, błąd, transgresja – granice i ich łamanie.
Zdrowe wirusy – najlepsza reklama.
Osaczanie konsumenta – marketing 360 stopni.

Punkt rekrutacyjno - informacyjny
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Centrum Rozwoju Strategicznego
ul. św. Filipa 25, pok. F3a


Zachęcamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub osobistego:
e-mail: aabram@wse.krakow.pl
tel.: 12 / 683-24-99

Więcej informacji: http://wse.krakow.pl/pl/Szkolenia_otwarteMonika S. edytował(a) ten post dnia 06.11.12 o godzinie 11:21

konto usunięte

Temat: Szkolenia z branży marketingowej


Obrazek

Krakowska edycja programu Professional Diploma in Marketing
Pierwsza noworoczna grupa programu Professional Diploma in Marketing wystartuje 22 lutego w Krakowie. To już 28 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek

Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek
Beata K. edytował(a) ten post dnia 13.12.12 o godzinie 15:32

Temat: Szkolenia z branży marketingowej

Serdecznie zapraszam na otwarte, praktyczne szkolenie „COPYWRITING W REKLAMIE”, prowadzone przez specjalistów z agencji copywriterskiej Textmakers. Czas i miejsce: 8 grudnia 2012, samo centrum Warszawy.

http://www.textmakers.pl/szkolenie

UWAGA! ZOSTAŁY JESZCZE TYLKO DWA DNI PROMOCYJNEJ CENY - 299 PLN netto - (DO 30 LISTOPADA)!

W cenie:
• 7-godzinne szkolenie teoretyczne i praktyczne
• Lunch, przekąski, kawa/herbata/woda cały dzień
• Certyfikat
• Materiały dodatkowe

Agenda szkolenia:

WPROWADZENIE
• Czym jest (a czym nie jest) copywriting

TEKST W ROLI GŁÓWNEJ
• Słowo jako narzędzie marketingowe w Twojej firmie
• Dobre praktyki: jak tworzyć przekonujące teksty?
• Techniki warsztatowe
• Webwriting

WOKÓŁ TEKSTU
• Dziennikarstwo i PR
• Tekst w strategii reklamy
• Prawo autorskie

KARIERA COPYWRITERA
• Copywriter w pracy - obowiązki, warsztat, ścieżka kariery

TECZKA CASE'ÓW
• Historia copywritingu w pigułce
• Przykłady dobrego, złego i kultowego copy w Polsce i na świecie

TRZY ŁYKI PRAKTYKI
• Zadania grupowe - kampania reklamowa
• Zadania indywidualne
• Konkurs z zadaniem - niespodzianką

ZAKOŃCZENIE
• Rozwiązanie konkursu i wręczenie nagrody
• Rozdanie certyfikatów
• Pytania i odpowiedzi
Beata W.

Beata W. Szkolenia dla
pisarzy i wydawców,
redaktor naczelna
Wydaw...

Temat: Szkolenia z branży marketingowej

Zapraszam na Kurs internetowy "PR w małej firmie".

14-tygodniowy Kurs teraz można zamówić za... 59 zł (normalnie kosztuje 390 zł). Promocja zaraz się kończy, zapraszam chętnych:)

Szczegóły tutaj: http://www.preducation.pl/?page_id=1081
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia z branży marketingowej


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady itp.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 

Temat: Szkolenia z branży marketingowej


Obrazek


Serdecznie zapraszam na otwarte, praktyczne szkolenie „COPYWRITING W REKLAMIE”, prowadzone przez specjalistów z agencji copywriterskiej Textmakers.

• 7 różnych miast
• 20% zniżki dla studentów

Szczegóły:
http://www.textmakers.pl/szkolenia

Skrócona agenda (całość na stronie szkolenia):

WPROWADZENIE
• Czym (nie) jest copywriting?
• Na dzień dobry: obalamy mity i odkrywamy karty

BLOK 1: TEKST W ROLI GŁÓWNEJ
• Warsztat copywritera
• Webwriting
• Dobre praktyki

BLOK 2: WOKÓŁ TEKSTU
• Tekst w strategii reklamy
• Prawo autorskie

LUNCH

BLOK 3: TEKST W FIRMIE
• Tekst w Twojej firmie
• Kariera copywritera

BLOK 4: TECZKA CASE'ÓW
• Od legend do "chamletów" – przegląd case’ów i benchmarków

BLOK 5: TRZY ŁYKI PRAKTYKI
• Zadania grupowe
• Zadania indywidualne
• Zadanie – niespodzianka

ZAKOŃCZENIE
• Rozdanie certyfikatów i materiałów dodatkowych
• Pytania i odpowiedzi
Paulina Gosk

Paulina Gosk Communications
Manager w Red Bull

Temat: Szkolenia z branży marketingowej

Warsztaty promocji dla organizatorów eventów, muzyków i managerów

Jeżeli chcesz organizować koncerty, wydawać płyt, zostać managerem lub muzykiem powiększającym grono swoich słuchaczy, to te warsztaty są dla Ciebie.

Podczas zajęć zyskasz wiedzę i narzędzia konieczne do skutecznej promocji twórczości muzycznej oraz kreowania wizerunku artysty. Zdobyte umiejętności pozwolą Ci prowadzić efektywną komunikację z otoczeniem muzyków: klubami, mediami, wytwórniami itp.

Część kursu poświęcona jest podstawom prawa autorskiego oraz wolnym licencjom. Dowiesz się jakie są prawa artystów i jak możesz je wykorzystać w procesie twórczym oraz w promocji.

Informacje na temat kursu: http://www.akademiadzwieku.pl/19_Opis-kursu.html
Zapisy: http://www.akademiadzwieku.pl/20_Zapisz-się.html


Obrazek

www.akademiadzwieku.pl
Beata W.

Beata W. Szkolenia dla
pisarzy i wydawców,
redaktor naczelna
Wydaw...

Temat: Szkolenia z branży marketingowej

PR W MAŁEJ FIRMIE

Zapraszam na Kurs "PR w małej firmi", który do 23.04 kosztuje 89 zł (normalna cena to 390 zł).

Kurs "PR w małej firmie" omawia wszystkie ważne zagadnienia związane z promocją małych firm i instytucji, z wykorzystaniem tanich oraz bezpłatnych narzędzi: mediów tradycyjnych, internetu i social media.

Szczegóły tutaj: http://www.preducation.pl/?page_id=1081

Zapraszam!Beata W. edytował(a) ten post dnia 18.04.13 o godzinie 10:53

konto usunięte

Temat: Szkolenia z branży marketingowej

Pozycjonowanie marek - mali i średni gracze na rynku
Większość teorii pozycjonowania marek wyrasta ze świata wielkich korporacji, w których marketing charakteryzuje się m.in. dużymi nakładami finansowymi i czasowymi oraz szerokim wykorzystaniem zewnętrznych agencji. Marketing mniejszego gracza na rynku ma inną specyfikę: wymaga większej kreatywności w zarządzaniu budżetem marketingowym, a także najczęściej realizowany jest bezpośrednio przez osobę odpowiedzialną za marketing.
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy, jak zbudować i opisać pozycjonowanie marki w przypadku małych lub średnich przedsiębiorstw. W szczególności uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
1. Jakie elementy powinno zawierać pozycjonowanie marki?
2. Gdzie szukać wyróżnika konkurencyjnego?
3. Jak określić kategorię, w której funkcjonuje produkt?
4. Co jest istotne w opisie grupy celowej?
5. Czy i kiedy przydatny jest opis osobowości marki?
6. Jakie są typowe etapy przeprowadzenia projektu w firmie?
7. Kto powinien uczestniczyć w procesie tworzenia pozycjonowania?
8. Jak przeprowadzić samodzielnie podstawowe badania niezbędne do pozycjonowania?
9. Czym różni się pozycjonowanie od reklamy?
10. Jak przełożyć pozycjonowanie na codzienne działania?

Szkolenie przeznaczone dla osób, które samodzielnie zajmują się marketingiem, osób odpowiedzialnych za komunikację marketingową i prowadzenie marki.
Szkolenie będzie przeprowadzone według autorskiej metody obejmującej cykl dwóch spotkań poprzedzonych samodzielnym zapoznaniem się z materiałami oraz samodzielną pracą w podgrupach pomiędzy spotkaniami.
Szkolenie przeprowadzone zostanie przez doświadczonych praktyków w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla marek.
Szkolenie odbędzie się w Warszawie w dniach 9 i 16 września 2013 r. oraz w Poznaniu w dniach 23 i 30 września 2013 r. Koszt szkolenia jednego uczestnika wynosi 650 zł+ VAT. Szczegółowe informacje na stronie http://www.conceptbox.pl/reports



Wyślij zaproszenie do