Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Szkolenia, Warszawa


Obrazek


Negocjacyjne techniki sprzedaży


Szkolenie skierowane jest do osób chcących pogłębić swoją wiedzę i umiejętności z zakresu negocjacyjnych technik sprzedaży, perswazji sprzedażowej, wywierania wpływu na klientów i obrony przed manipulacją podczas współpracy z kontrahentami. Dzięki zaawansowanemu programowi gier symulacyjnych i warsztatów z danej tematyki osoby uczestniczące nabywają potrzebne we współpracy z ludźmi umiejętności komunikacyjne. Projekt skierowany jest na promocje własnej osoby i rozwój komunikacji społecznej - co niesłychanie ułatwia pracę na stanowiskach: sprzedawca, konsultant, manager i doradca.

W najbliższych terminach kurs jest płatny tylko 20%, zaś resztę kosztów pokrywa nasza firma i jednostki edukacyjne - ściśle współpracujące z firmą D'Style Didactic&traininG. Serdecznie zapraszamy do udziału stażystów, studentów a także pracodawców, którzy pragną wspomóc rozwój swoich pracowników (co owocuje w zyskach dla przedsiębiorstwa). Ze względu na efektywność nabywania umiejętności w małych grupach liczba miejsc jest ograniczona. Firma zapewnia materiały szkoleniowe, fachowe porady trenerów biznesowych oraz perfekcyjnie dobrane metody treningowe. Każda osoba kończąca szkolenie otrzymuje autoryzowany certyfikat z technik sprzedaży.

Szkolenie trwa 16 godzin (dwa dni po 8 godzin), prowadzone jest przez wyspecjalizowaną kadrę managerską , OFERTA WAŻNA JEST TYLKO PRZEZ NAJBLIŻSZE DWA TYGODNIE!

Cena: 350zł od osoby


Miejsce: Warszawa Ursynów (Szczegóły po zatwierdzeniu listy kursantów)
Terminarz:

26-27; 28-29; 30-31 lipca 2010 r.
2-3; 4-5; 6-7 sierpnia 2010 r.

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Szkolenia, Warszawa


Obrazek



TRENING INTERPERSONALNY Z ELEMENTAMI INTEGRACJI


Cele:
1. Integracja grupy.
2. Nauka zasad komunikacji w grupie.
3. Nauka zasad aktywnego słuchania.
4. Nauka współpracy w grupie.
5. Rozwijanie umiejętności podejmowania decyzji i działań ryzykownych.
6. Rozwijanie samoświadomości.
7. Wydobywanie mocnych stron uczestników.
8. Stymulowanie myślenia twórczego.


Podczas treningu interpersonalnego uczestnicy będą mieli szansę lepiej poznać siebie samych oraz osoby, z którymi na co dzień pracują. Świadomość swoich mocnych i słabych stron oraz stworzenie silnej grupy:

. ułatwi wewnętrzną komunikację ora rozwiązywanie konfliktów,
. poprawi relacje międzyludzkie,
. pomoże w podejmowaniu decyzji,
. doprowadzi do efektywnego osiągania celów grupowych,
. zapewni poczucie bezpieczeństwa.


Trening skierowany jest do:
. nowopowstałych zespołów,
. zespołów, w których pojawiają się nowi pracownicy,
. zespołów, które długo ze sobą pracują, i w których wystąpił problem z
komunikacją,
. trenerów z zakresu psychologii, biznesu, kreatywności,
. pracowników działu zasobów ludzkich.

Czas trwania: 1-2 dni w zależności od potrzeb grupy.
Wielkość grupy: optymalnie do 15 osób z możliwością powiększenia grupy.

Terminy:

Wszystkie weekendy sierpnia i września. Po uzbieraniu określonej liczby uczestników szczegóły terminarzu będą wysyłane mailem.

Miejsce: Warszawa

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Szkolenia, Warszawa


Obrazek


Autoprezentacja – Kreowanie wizerunku w prezentacjach biznesowych

Cel szkolenia:

Podczas szkolenia zostaną zrealizowane cztery bloki, po dwa na każdy dzień. Dzięki licznym przykładom, wideo-prezentacjom i warsztatom uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, jak nawiązać i utrzymać relacje z mediami, otoczeniem firmy oraz jak się dobrze prezentować podczas wystąpień przed audytorium. Słuchacze poznają także techniki radzenia sobie ze stresem i tremą. Biorąc udział w szkoleniu uczestnicy poznają zasady konstruowania prezentacji i metody wywierania wpływu przydatne w prowadzeniu przekonujących wystąpień. Będą potrafili jasno i zrozumiale formułować myśli, budować własny wizerunek zgodny z zaplanowanymi celami, lepiej dobierać i prezentować argumenty, lepiej wykorzystać sesję pytań, przygotować profesjonalne materiały. Zwiększą kontrolę nad grupą, sobą i sytuacją, zaprojektują i przeprowadzą logiczną, klarowną i skuteczną prezentację.

Szkolenie ma charakter warsztatowy, wzbogacony zagadnieniami z zakresu psychologii, socjologii i sztuki teatralnej. Składa się z interakcyjnych mini-wykładów, prezentacji technik i ćwiczeń danych umiejętności. Nabywane podczas szkolenia wiedza i umiejętności poszczególnych modułów szkolenia, Uczestnicy utrwalają podczas ćwiczeń praktycznych – indywidualnie oraz w podgrupach – publicznych prezentacjach przez każdego uczestnika, takich jak odgrywanie scenek czy przygotowanie prezentacji. Dodatkowo szkolenie prowadzone jest przy użyciu metod Video Feedbacku - prezentacje są nagrywane i poddawane analizie. Informacje zwrotne przekazywane przez trenera oraz pozostałych Uczestników dają możliwość lepszego poznania siebie oraz nakreślają kierunek zmian pomagając w pozbyciu się niekorzystnych nawyków i wzmocnieniu silnych stron.

Termin:
23-24 sierpnia 2010 r. Warszawa Ursynów

Cena: 1200 zł/ osoba


Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Szkolenia, Warszawa


Obrazek


Akademia Biznesu (Tydzień dydaktyczny)

Zbuduj własny biznes - trening symulacyjny (Poniedziałek)
PR w małej firmie - rozwiń skrzydła (Wtorek)
Sztuka skutecznego przemawiania (Środa)
Body language - ciało znaczy więcej niż słowa (Czwartek)
Techniki negocjacyjne w biznesie (Piątek)

Szkolenie kierowane jest wyłącznie do studentów. Projekt współfinansowany jest ze środków promocyjnych firmy D'Style Didactic&traininG i edukacyjnych placówek wspomagających. Forma tygodnia dydaktycznego polega na uczestnictwie kursanta w każdym dziennym szkoleniu, którego zakres merytoryczny ogniskuje wokół szeroko rozumianych treści biznesowych. Zajęcia prowadzą wyspecjalizowani trenerzy biznesu.

Kursanci po ukończeniu szkolenia otrzymują autoryzowany certyfikat z danego zakresu materiału.
Metodyka zajęć: Warsztaty i gry symulacyjne.
Miejsce zajęć: Warszawa Ursynów

Cena: 500zł za cały tydzień
Liczba miejsc ograniczona

TERMINARZ:
2-6 sierpień 2010
9-13 sierpień 2010

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Szkolenia, Warszawa


Obrazek


Akademia Dziennikarstwa i Public Relations (Tydzień dydaktyczny)

Historia mediów i dziennikarstwa (Poniedziałek)
Zaawansowane dziennikarstwo informacyjne (Wtorek)
Sztuka wywiadu (Środa)
Reportaż publicystyczny - złap bakcyla dziennikarstwa (Czwartek)
Prawo prasowe i etyka dziennikarska (Piątek)

Szkolenie kierowane jest wyłącznie do studentów. Projekt współfinansowany jest ze środków promocyjnych firmy D'Style Didactic&traininG i edukacyjnych placówek wspomagających. Forma tygodnia dydaktycznego polega na uczestnictwie kursanta w każdym dziennym szkoleniu, którego zakres merytoryczny ogniskuje wokół szeroko rozumianych treści związanych z dziennikarstwem, Public Relations i medioznastwem. Zajęcia prowadzą profesjonalni dziennikarze i trenerzy.
Kursanci po ukończeniu szkolenia otrzymują autoryzowany certyfikat z danego zakresu materiału..

Metodyka zajęć: Warsztaty i gry symulacyjne.
Miejsce zajęć: Warszawa Ursynów

Cena: 500zł
Liczba miejsc ograniczona.

TERMINARZ:
2-6 sierpień 2010
9-13 sierpień 2010

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Szkolenia, Warszawa


Obrazek


Akademia Reklamy (Tydzień dydaktyczny)

Public Relations i Media Relations w komunikacji z mediami (Poniedziałek)
Kreatywna reklama na przestrzeni XX i XXI w. (Wtorek)
Kreowanie marki poprzez kampanie reklamowe (Środa)
Relacje: domy mediowe i agencje kreatywne a klient (Czwartek)
Legalna perswazja i nielegalna manipulacja w reklamach (Piątek)

Szkolenie kierowane jest wyłącznie do studentów. Projekt współfinansowany jest ze środków promocyjnych firmy D'Style Didactic&traininG i edukacyjnych placówek wspomagających. Forma tygodnia dydaktycznego polega na uczestnictwie kursanta w każdym dziennym szkoleniu, którego zakres merytoryczny ogniskuje wokół szeroko rozumianych treści związanych z reklamą, Public Relations i marketingiem marki. Zajęcia prowadzą wyspecjalizowani trenerzy biznesu i HR.
Kursanci po ukończeniu szkolenia otrzymują autoryzowany certyfikat z danego zakresu materiału.

Metodyka zajęć: Warsztaty i gry symulacyjne.
Miejsce zajęć: Warszawa Ursynów

Cena: 500zł
Liczba miejsc ograniczona.

TERMINARZ:
2-6 sierpień 2010
9-13 sierpień 2010

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)
Kamil Dzięgielewski

Kamil Dzięgielewski Trener biznesu,
Dydaktyk, PR-manager
d'Style
Didactic&tra...

Temat: Szkolenia, Warszawa


Obrazek


E-akademia (Tydzień dydaktyczny)

E-marketing (Poniedziałek)
Branding internetowy (Wtorek)
Autoprezentacja w internecie (Środa)
Skuteczne wyszukiwanie pracy i zarabianie w internecie (Czwartek)
Projektowanie systemu informacji marketingowej (Piątek)

Szkolenie kierowane jest wyłącznie do studentów. Projekt współfinansowany jest ze środków promocyjnych firmy D'Style Didactic&traininG i edukacyjnych placówek wspomagających. Forma tygodnia dydaktycznego polega na uczestnictwie kursanta w każdym dziennym szkoleniu, którego zakres merytoryczny ogniskuje wokół szeroko rozumianych treści związanych z kreowaniem wizerunku i marki w internecie. Problematyka podejmuje kwestie dotyczące rozwoju firmy i jej promowania w internecie Zajęcia prowadzą wyspecjalizowani trenerzy biznesu.

Kursanci po ukończeniu szkolenia otrzymują autoryzowany certyfikat z danego zakresu materiału.

Metodyka zajęć: Warsztaty i gry symulacyjne.
Miejsce zajęć: Warszawa Ursynów

Cena: 500zł
Liczba miejsc ograniczona.

TERMINARZ:
16-20 sierpień 2010
23-27 sierpień 2010

Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG)

konto usunięte

Temat: Szkolenia, Warszawa

Warsztaty Jak oswoić pióro? to wyjątkowa oferta na rynku. Skierowane są do osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie - na co dzień kontaktujących się z mediami, partnerami biznesowymi oraz strategicznymi klientami. W szczególności kierowana do dyrektorów, managerów, specjalistów (ds. PR, promocji, reklamy i marketingu), asystentów...

Najważniejsze umiejętności nabywane podczas kursu, których skutkiem jest zwiększenie kompetencji biznesowych:

-budowanie trwałych i efektywnych relacji z mediami (pozyskiwanie darmowych publikacji),
-postępowanie w sytuacjach kryzysowych (jakich działań unikać, a jakie podjąć),
-tworzenie komunikatów prasowych (merytorycznych i budzących zainteresowanie),
-przygotowywanie prezentacji (przejrzystych i zapadających w pamięć),
-skuteczne przekonywanie,
-organizowanie eventów (launche produktów, imprezy dla klientów i partnerów firmy, konferencje prasowe).

WYKŁADOWCY:
-Jerzy Bralczyk - językoznawca polski, specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki.
-Irena Piłatowska - dziennikarka Polskiego Radia S.A. Reportażem radiowym zajmuje się od 1984 roku.
-Daniel Passent - jeden z najbardziej znanych publicystów polskich, związany z tygodnikiem "Polityka" od ponad 50 lat.
-Jarosław Gugała - dziennikarz i dyplomata, szef "Wydarzeń".
-Rafał Aleksander Ziemkiewicz - dziennikarz, publicysta i pisarz.
-Barbara Mąkosa-Stępkowska - doktor nauk prawnych.
-Stanisław Krajski - specjalista w dziedzinie savoir vivre.
-Dawid Kornaga - polski pisarz i copywriter.
-Krzysztof Beśka - polski pisarz.
-Wojciech Lasota - copywriter, autor scenariuszy, trener, edukator.
-Monika Bębnowska - trener i praktyk public relations.
-Marta Polakow - specjalista ds. PR.
-Ewa Modrzejewska - specjalista ds. PR oraz retoryki i erystyki.
-Bartłomiej Bernabiuk - eventami zajmuje się od 1996 roku.
-Marek Łuszczyna - dziennikarz.
-Izabela Zvirinska - ekspert od identyfikacji wizualnej, grafik.
-Peter Zvirinsky - ekspert tworzenia wizualnych prezentacji.

Terminy kursów:
I kurs - zjazdy: 09.10 i 10.10.2010, 23.10 i 24.10.2010, 06.11.2010 i 07.11.2010
II kurs - zjazdy: 20.11 i 21.11.2010, 04.12 i 05.12.2010, 18.12 i 19.12.2010
III kurs - zjazdy: 08.01 i 09.01.2011, 22.01 i 23.01.2011, 05.02 i 06.02.2011

Więcej informacji na stronie Happy Life Management
Zapraszamy!



Obrazek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia, Warszawa

Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!


Obrazek

Szkolenie:
GRAFIKA i DTP DLA DZIAŁU MARKETINGU

- WARSZTATY KOMPUTEROWE

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Rozdzielczości obrazu, formaty papieru.
• Identyfikacja wizualna. Logo (logotyp, sygnet), księga CI. Omówienie + przykłady.
• Krzywe, spady, warstwy, szparowanie, twarda spacja,
• Łamy a kolumny, logo a logotyp - poznaj różnice.

PRAKTYKA!
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
• Photoshop - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Photoshop.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 30.09 - 1.10 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.plAdrian T. edytował(a) ten post dnia 06.09.10 o godzinie 22:50
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia, Warszawa

Wyjątkowo TREŚCIWE 2 dni szkoleniowe...


Obrazek

Szkolenie:
COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów

- WARSZTATY

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Co zrobić, by dodać im mocy i zwiększyć skuteczność Twojego przekazu?

Dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak zabrac się do pisania, podkreslać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE SZKOLENIA
Szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji ukierunkowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku). Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy.

Jeśli jako copywriter uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 7-8.10.2010 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.plAdrian T. edytował(a) ten post dnia 06.09.10 o godzinie 22:48
Kasia S.

Kasia S. ACTIVE MINDS

Temat: Szkolenia, Warszawa

KONKURS!

Zapisz się na nasz warsztat Negocjacji na Golden Line:

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-negocjacji

i zaproś na niego swoich znajomych

a będziesz miał szansę wygrać udział w szkoleniu z zakresu Negocjacji organizowanym w najbliższą niedzielę 31.10. w centrum Warszawy przy Metrze Pola Mokotowskie.

Dla grupy Marketing, PR mamy przygotowane darmowe miejsca!

Nie czekaj aż inni wygrają je za Ciebie!:)
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia, Warszawa

Tylko do DZISIAJ (29.10) promocyjna cena za 2 szkolenia:

1) COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (Warszawa, 4-5.11.2010)

2) KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - najpierw MYŚLENIE, później "wymyślanie (Warszawa, 8-9.11.2010)


Obrazek


- WARSZTATY
Zero głupot. Zero "fantastycznych, hipnotycznych teorii". PRAKTYCZNIE: przykłady z rynku (pozytywne i negatywne) i przede wszystkim ĆWICZENIA

TEMATY

COPYWRITING w biznesie - skuteczna sprzedaż za pomocą słów (4-5.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, reklamy prasowej, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

KREACJA skutecznej reklamy (8-9.11)
- dowiedz się i przećwicz:
* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* magic is in the product...
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
* co i jak obiecywać w reklamie?
* emocje czy rozum?
* argumenty: "za i przeciw" vs. "za",
* poszczególne media - zalety i wady,
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...
* słowo - copywriting,
* obraz - fotografia, ilustracja,
* kompozycja całości.

INFO
Terminy:
-------------------------
COPYWRITING: 4-5.11.2010.
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1290 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1390 zł)
--------------------------
KREACJA: 8-9.11.2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena promocyjna: 1390 zł brutto (tylko do 29.10 - po tym terminie - 1490 zł).

SPRAWDŹ więcej na http://autor.net.pl
--------------------------------------------Adrian T. edytował(a) ten post dnia 29.10.10 o godzinie 12:33
Magdalena Trześniewska

Magdalena Trześniewska szukam nowych wyzwań
zawodowych

Temat: Szkolenia, Warszawa

Zapraszam do udziału w London School of Public Relations – jedynej szkole PR w Polsce umożliwiającej zdobycie międzynarodowego certyfikatu PR.

Wykłady prowadzone przez doświadczonych ekspertów z dziedziny public relations i komunikacji marketingowej dotyczą m.in. strategii i planowania działań PR, komunikacji kryzysowej, budowy strategii marki, kontaktów z mediami, sposobów wykorzystania social media czy organizacji eventów. Zajęcia mają charakter warsztatowy i są prowadzone w małych kilkunastoosobowych grupach.

Zainteresowani mają do wyboru 2 tryby zajęć: kurs popołudniowy zorganizowany w firmie cotygodniowych spotkań w wybrany dzień tygodnia (czas trwania szkolenia: 15 tygodni) lub kurs intensywny (trzy piątkowo-sobotnie całodzienne zjazdy, czas trwania: 1 miesiąc).

Terminy startu:
13 stycznia 2011 roku – grupa popołudniowa
14-15 stycznia 2011 roku – grupa intensywna.


Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe, na które składają się m.in. podręcznik oraz prezentacje przygotowywane przez prowadzących. Szkoła kończy się egzaminem pisemnym prowadzonym w języku polskim. Wszyscy absolwenci na całym świecie otrzymują identyczne dyplomy potwierdzające ukończenie kursu i zdobycie wiedzy na najwyższym poziomie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.zfpr.pl/pl/edukacja/lspr lub uzyskać w biurze ZFPR.

Kontakt:
22 630 83 64
magdalena.trzesniewska@zfpr.pl

UWAGA: CENA BEZ VAT-u PRZY ZAPISIE DO KOŃCA ROKU!



Wyślij zaproszenie do