Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia Marketing


Obrazek

BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań


Obrazek

ZOBACZ
JAKIE TO PROSTE! KLIKNIJ TU

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

ZAPRASZAMY

Szkolenia z Marketingu
Agnieszka Szymanska

Agnieszka Szymanska Senior Global Trail
Manager at Novartis

Temat: Szkolenia Marketing

Jeśli jesteś zainteresowany(a) pogłębieniem swojej wiedzy w zakresie marketingu oraz podwyższeniem kompetencji zawodowych to zapraszam do wzięcia udziału w prestiżowym programie Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Program ten adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Rekrutacja na program właśnie się rozpoczęła - oficjalna inauguracja
23 września 2011 w Warszawie, 30 września w Krakowie. Więcej informacji na naszej stronie http://questus.pl.

Zagadnienia i tematyka poszczególnych bloków w ramach programu:

Planowanie Marketingowe– blok ten omawia proces planowania działań marketingowych od fazy poszukiwania możliwości rozwoju i analizy środowiska biznesowego, poprzez wyznaczenie celów, formułowanie strategii po budowanie programów działań marketingowych.

Marketing Wartości- Psychologia klienta i zrozumienie uwarunkowań decyzji klienta, tworzenie nowych produktów, branding, komunikacja marketingowa, marketing usług
- to główne tematy poruszane w trakcie drugiego bloku.

Zarządzanie Marketingiem - Sprawne zaplanowanie strategii i działań rynkowych nie gwarantuje sukcesu. Sukces jest bowiem także efektem ich skutecznego wdrożenia. Marketer przestaje być jedynie wykonawcą, musi być liderem. Musi odznaczać się także umiejętnością budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów
– oto tematyka bloku trzeciego.

Zarządzanie Projektami Marketingowymi- Blok ostatni koncentruje się na zdolności marketera do zarządzania projektami marketingowymi. W trakcie zajęć uczestnicy poznają metody i narzędzia realizacji projektów marketingowych, ale także nabywają umiejętności zarządzania ryzykiem – identyfikacji źródeł, sposobów przewidywania i przeciwdziałania.

Zainteresowanych udziałem w programie prosimy o kontakt:

Martyna Świetlik
Project Manager
mswietlik@questus.pl
(42) 662 00 07
603 480 155
http://questus.pl

lub

Agnieszka Szymańska
Koordynator Projektu
aszymanska@questus.pl
+48669288444
http://questus.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia Marketing

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania


Obrazek



ZOBACZ JAKIE TO PROSTE! KLIKNIJ TU

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

W cenie:
Materiały szkoleniowe - Podręcznik
Uczestnictwo w szkoleniu
Materiały piśmiennicze
Obiady w trakcie szkolenia
Przerwy kawowe
Certyfikat ukończenia szkolenia.


ZAPRASZAMY

Szkolenia z Marketingu
Agnieszka Szymanska

Agnieszka Szymanska Senior Global Trail
Manager at Novartis

Temat: Szkolenia Marketing

Nie przegap okazji. Ruszają trzy nowe grupy programu Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Inauguracja:

Warszawa 23 września 2011
Karków 30 września 2011
Trójmiasto 25 listopada 2011

Program Professional Diploma in Marketing

* rozwija wiedzę i umiejętności zarządzania marketingiem na poziomie operacyjnym i strategicznym,
* daje uczestnikom możliwośc porównania realizowanych przez nich działań rynkowych z międzynarodowymi standardami,
* poprzez swój interdyscyplinarny charakter buduje praktyczne kompetencje indywidualne i zespołowe w sferze zarządzania i marketingu,
* wzmacnia pozycję rynkową uczestników na rynku pracy.

Udział w programieProfessional Diploma in Marketing to również okazja dołączenia do grona profesjonalnych marketerów, a także nawiązania realcji skutkujących często realizacją wspólnych przedsięwięć biznesowych.

Uczestnikami programu Professional Diploma in Marketing mogą być osoby, ktore:

- ukończyły program Professional Certificate in Marketing
albo
- posiadają 3- letnie doświadczenie w marketingu, w tym min. rok w zakresie prowadzenia samodzielnych projektów marketingowych
albo
-ukończyły studia wyższe z zakresu zarządzania bądź marketingu

Układ programu :

I.Planowanie Marketingowe
II.Marketing wartości
III.Zarządzanie marketingiem
IV.Zarządzanie projektami marketingowymi

Zainteresowanych udziałem w programie prosimy o kontakt:


Martyna Świetlik
Project Manager
(042) 622 00 07
mob. 603 480 155
mswietlik@questus.pl

Więcej informacji o firmie questus, realizowanych projektach i programach The Chartered Institute of Marketing na stronie http://www.questus.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia Marketing

50 procent Rabatu - To możliwe!

"Nauka to potęgi klucz" - Szkolenia 50% Taniej To nie cud.
Dlaczego warto?
- Wygoda i oszczędność.
- Pierwszeństwo w informacji o kolejnych promocjach.
- Nie tylko promocje...



Obrazek

ZOBACZ JAKIE TO PROSTE! KLIKNIJ TU

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia Marketing

Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

Opis i cele szkolenia

Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.

1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Adresaci

Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów; profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu; obiady i przerwy kawowe; noclegi dla osób z poza Warszawy; ubezpieczenie na czas szkolenia; możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń; pomoc przy składaniu aplikacji.

Liczba uczestników: 10 osób

Liczba dni: 2 dni

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych

Termin szkolenia: 22-23 wrzesień 2011 r.

Miejsce: Warszawa

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj.
30% wartości szkolenia)

Więcej informacji na stronie projektu: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...

Formularz zgłoszeniowy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...
Maria S.

Maria S. Psycholog

Temat: Szkolenia Marketing

Szkolenie z tematyki Social Media - "Psychologia w mediach społecznościowych. Internet, społeczności, Facebook.28-29 września 2011r, Warszawa

Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku,


Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!

Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Maria Snarska
tel. 22/392 93 92
fax.. 22/244 25 37
szkolenia@multitrain.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia Marketing


Obrazek

COPYWRITING – WARSZTATY W KATOWICACH

Warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Jak pisać:

- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 października 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8.
Cena: 1270 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/reklama-i-...

______________________________________

Jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe? Przyjdź na to szkolenie
Magdalena Gierwatowska

Magdalena Gierwatowska Independent Advisor
at IHPP Unipress PAS

Temat: Szkolenia Marketing

Marketing interaktywny - II edycja szkolenia

Po sukcesie pierwszej edycji szkolenia Marketing interaktywny, czyli internet, smartfony, touchpady, mailingi, social media… idziemy za ciosem! 27 października Uczelnia Łazarskiego oraz IAB Polska zapraszają na II edycję!

To niepowtarzalna okazja do przyswojenia najbardziej poszukiwanej na rynku wiedzy pod okiem najlepszych fachowców z branży interaktywnej. Wśród wykładowców m.in.:
- Michał Giera – Kierownik Działu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce
- Paweł Suchocki – Dyrektor Zarządzający agencji marketingu społecznościowego
i szeptanego Buzz Media
- Jacek Jankowski - Doradca Prezesa ds. Social Media Redefine
- Marcin Kowalik - Business Development Manager w agencji Zieltraffic
- Paweł Sala - dyrektor zarządzający firmy FreshMail.

Termin szkolenia : 27 września – 25 października 2011 (łącznie 36h)
Zajęcia dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek) od godz. 17.30

Promocja trwa – płacisz tylko 980 zł za całe szkolenie!

Zapisz się już dziś! Ilość miejsc limitowana.

Więcej info:
http://rekrutacja.lazarski.pl/interaktywnie

Kontakt:
Agata Jankowska
tel. 22 54 35 508/ 502 373 147
e-mail: interaktywnie@lazarski.edu.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Marketing

Jesteś WŁAŚCICIELEM, MENADŻEREM, PRACOWNIKIEM mikro bądź małego przedsiębiorstwa z Wielkopolski?

Chcesz, by Twoja firma działała sprawnie, przynosząc zyski i zadowolenie Współpracowników oraz Klientów?

Zainwestuj w swoje kompetencje i Twojego zespołu, korzystając z BEZPŁATNYCH szkoleń!

DZIŚ RZĄDZI KLIENT to cykl szkoleń, podczas którego trenerzy-praktycy nauczą Cię, jak stać się liderem rynku, zbudować własną silną markę i utrzymać zadowolonych Klientów.

Najbliższe terminy:

1. Skuteczny marketing: 24-25.10.2011
2. Budowanie marki: 17-18.11.2011
3. Komunikacja marketingowa: 8-9.12.2011

Szczegółowy program oraz harmonogram zajęć na: http://www.dzisrzadziklient.pl

Kontakt:
SENSE consulting sp. z o.o.
Ewa Iwańska
tel. 61 843 26 11
e-mail: e.iwanska@senseconsulting.pl

Spotkajmy się na Facebooku!


Obrazek



Obrazek
Lidia G. edytował(a) ten post dnia 11.10.11 o godzinie 10:15

konto usunięte

Temat: Szkolenia Marketing

Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

7-8 listopada 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku,


Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!

Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
tel. 22/392 93 91
fax.. 22/244 25 37
dorota.iwanicka@multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Marketing

Jesteś WŁAŚCICIELEM, MENADŻEREM, PRACOWNIKIEM mikro bądź małego przedsiębiorstwa z Wielkopolski?

Chcesz, by Twoja firma działała sprawnie, przynosząc zyski i zadowolenie Współpracowników oraz Klientów?

Zainwestuj w swoje kompetencje i kompetencje Twojego zespołu, korzystając z BEZPŁATNYCH szkoleń!

Doświadczeni trenerzy biznesu pokażą, że techniki i narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, znane z praktyki światowych korporacji, mogą być stosowane także w Twojej firmie. Udział w grze symulacyjnej LABORATORIUM KODU S
wzmocni i usprawni pracę w zespole.

W skład szkolenia AKADEMIA DOSKONAŁOŚCI wchodzą 2 moduły:
1. Lider zarządzania (3 szkolenia w Poznaniu)
- Wyprzedzamy zmiany 7-8 listopada
- Sprawny mechanizm 29-30 listopada
- Stop marnotrawstwu 6-7 grudnia
2. Laboratorium Kodu S (szkolenie wyjazdowe – okolice Poznania) - 11-13 stycznia

Szczegółowy program, harmonogram zajęć oraz inne terminy na: http://www.akademiadoskonalosci.com.pl

Kontakt:
SENSE consulting sp. z o.o.
Aleksandra Wasak
tel. 61 843 26 11
e-mail: a.wasak@senseconsulting.pl

Spotkajmy się na Facebooku!


Obrazek

Obrazek
Lidia G. edytował(a) ten post dnia 11.10.11 o godzinie 10:16
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Szkolenia Marketing

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

konto usunięte

Temat: Szkolenia Marketing

brzmi ciekawie :)

Następna dyskusja:

Marketing interaktywny - II...




Wyślij zaproszenie do