konto usunięte

Temat: Professional Diploma in Marketing

We wrześniu i w październiku ruszają trzy kolejne edycje programu Professional Diploma in Marketing, realizowanego przez Instytut Rozwoju Biznesu na licencji The Chartered Institute of Marketing. Zajęcia są prowadzone w języku angielskim (Serock, Katowice)) i w języku polskim (Kraków).

Program Professional Diploma in Marketing jest jednym z trzech poziomów certyfikowania The Chartered Institute of Marketing (CIM); najstarszej i największej na świecie instytucji zrzeszającej marketerów.

Program jest adresowany do menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie procesem marketingu na poziomie operacyjnym. Skorzystają z niego także ci, którzy pragną wzbogacić swoją wiedzę, zdobytą na poziomie podstawowym, mając na uwadze dalsze ścieżki rozwoju zawodowego w dziedzinie marketingu.

Głównym celem udziału w programie jest zdobycie umiejętności marketingowych niezbędnych w pracy na poziomie operacyjnym.

Korzyści:

Skuteczniejsza realizacja działań marketingowych
Prowadzenie profesjonalnej polityki orientacji na klienta
Umiejętność przygotowywania i wdrażania innowacyjnych planów marketingowych
Efektywniejsze wnioskowanie na podstawie analiz i badań marketingowych
Pełniejsze zbieranie i wykorzystywanie informacji zarządczych w zakresie marketingu
Sprawniejsza współpraca z agencjami marketingowymi i badawczymi
Przygotowanie do zdania egzaminów The Chartered Institute of Marketing

Instytut zapewnia:

- Wykładowców – praktyków marketingu
- Interaktywne zajęcia
- Ćwiczenie techniki zdawania egzaminów

Wartość inwestycji: 8 800 zł. edycje w języku angielskim; 8.400 edycja w języku polskim.

Przewodnik dla pracodawcy „Certyfikowane kompetencje marketera” - dostępny na życzenie.

The Chartered Institute of Marketing – najstarsza i największa organizacja zrzeszająca marketerów z całego świata (ponad 50 000 osób). Misją CIM jest podnoszenie jakości działań marketerów i potwierdzanie ich poprzez wielostopniowy system certyfikacji. Każdy marketer z dyplomem CIM posiada dobrze określone kompetencje w poszczególnych obszarach marketingu.

kontakt: mwozniakowski@irb.pl