Temat: marketing szeptany
Marketing szeptany odgrywa coraz większe znaczenie w kampaniach ośrodków typu spa & wellness. Choć nie słyszałem o kampanii ukierunkowanej tylko i wyłącznie na marketing szeptany. M SZ często występuje w połączeniu z co-brandingiem i wykorzystaniem celebrities w promocji.
np. Bryza z Juraty - która zyskała sobie sławę miejsca "need to be" dla znanych osobistości, co management pochwycił - i czym się chwali. Akurat w polsce spa & wellness dopiero raczkuje a myślę że podąży drogą analogiczną do rozwoju turystyki w Europie Zach. I tu właśnie dość duże znaczenie może mieć marketing szeptany, bo jeśli "znani i lubiani" wybierają to miejsce to i my musimy spróbować.
Nie bez znaczenia jest również samo podejście do solidności oferowanych usług, atrakcyjnej oferty, odpowiedniego wystroju wnętrz i dobrej obsługi - ale to chyba oczywiste.
Jeśli miałbym Ci rzucić jeszcze jakąś nazwą - to proponuję poszukać więcej o kampani hoteli spa Dr Ireny Eris - gdyż posiadają one od niedawna certyfikat Premium Quality nadane przez Niemieckie Stowarzyszenie Wellness - a ponoć to nie proste do zdobycia. Audytorom spodobał się pomysł zabiegów z wykorzystaniem własnych preparatów.
Moim zdaniem większe znaczenie w marketingu szeptanym ma rynek kobiet - gdyż to Wy lubicie dyskutować na temat tego co konsumujecie.
pozdr