Karolina Herman

Karolina Herman Studentka socjologii

Temat: marketing szeptany

Witam!

Piszę prace o marketingu szeptanym i chciała bym w niej opisać konkretne kampanie. Była bym wdzięczna za podsuniecie mi przykładów takich, które Was zaciekawiły a w których wykorzystano tą technikę.

Z góry dziękuję za pomocne posty.
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: marketing szeptany

Marketing szeptany odgrywa coraz większe znaczenie w kampaniach ośrodków typu spa & wellness. Choć nie słyszałem o kampanii ukierunkowanej tylko i wyłącznie na marketing szeptany. M SZ często występuje w połączeniu z co-brandingiem i wykorzystaniem celebrities w promocji.

np. Bryza z Juraty - która zyskała sobie sławę miejsca "need to be" dla znanych osobistości, co management pochwycił - i czym się chwali. Akurat w polsce spa & wellness dopiero raczkuje a myślę że podąży drogą analogiczną do rozwoju turystyki w Europie Zach. I tu właśnie dość duże znaczenie może mieć marketing szeptany, bo jeśli "znani i lubiani" wybierają to miejsce to i my musimy spróbować.

Nie bez znaczenia jest również samo podejście do solidności oferowanych usług, atrakcyjnej oferty, odpowiedniego wystroju wnętrz i dobrej obsługi - ale to chyba oczywiste.

Jeśli miałbym Ci rzucić jeszcze jakąś nazwą - to proponuję poszukać więcej o kampani hoteli spa Dr Ireny Eris - gdyż posiadają one od niedawna certyfikat Premium Quality nadane przez Niemieckie Stowarzyszenie Wellness - a ponoć to nie proste do zdobycia. Audytorom spodobał się pomysł zabiegów z wykorzystaniem własnych preparatów.

Moim zdaniem większe znaczenie w marketingu szeptanym ma rynek kobiet - gdyż to Wy lubicie dyskutować na temat tego co konsumujecie.

pozdr
Tomasz Podlipny

Tomasz Podlipny student, Katolicki
Uniwersytet Lubelski

Temat: marketing szeptany

z tego co wiem Reporter w tym roku przygotowuje jakieś akcje które magą być podstawą do marketingu szeptanego w internecie.
zaczęli od akcji " Żywe manekiny"
http://www.youtube.com/watch?v=tOfCd4b4mW0

pozdrawiam
Arkadiusz Gnat

Arkadiusz Gnat Manager Ośrodka
Kształcenia Dekarzy

Temat: marketing szeptany

Duże pole do popisu jest na wszelkiego rodzaju forach internetowych. Rzesza użytkowników ukierunkowana w odpowiedni sposób, może zrobić niezłe wrażenie wypowiadając się na dany temat.

Rzuć okiem np na wojnę producentów aparatów fotograficznych.

Od czasu do czasu, "wyciekają" informacje o wprowadzeniu nowego rozwiązania lub nowego aparatu/obiektywu. Wszystkie fora tematyczne, zapełniają się postami na temat wycieku, przesyłają sobie zdjęcia, szukają informacji, komentują. A tak na prawdę wszystko jest pod kontrolą producenta :).
Karolina Herman

Karolina Herman Studentka socjologii

Temat: marketing szeptany

bardzo dziękuje za cenne rady, nie zgodzę się tylko z tym, że to głownie kobiety lubią dyskutować na temat dóbr konsumpcyjnych. Panowie o nowych zabawkach mogą rozmawiać godzinami :)

konto usunięte

Temat: marketing szeptany

... z tym, że facet przeważnie nie słucha porad bo "wie lepiej" wszystko co posiada jest "najlepsze w swoim rodzaju" a podejmowane wybory są "zawsze trafne" :)

Następna dyskusja:

Marketing szeptany-poszukiwani




Wyślij zaproszenie do