Temat: Kreatywność w marketingu - czy jest taka istotna?

“Kreatywność” to słowo klucz zawarte w wielu ofertach pracy i umiejętność coraz szerzej pożądana przez rekruterów. Zapraszam do zapoznania się z moim wpisem na blogu, gdzie opisuję to zjawisko.
http://getsmarter.eu/pl/?blog=czy-ksiegowi-nie-musza-b...
Jednocześnie ciekawi mnie opinia marketingowców na ten temat - Czy jest to umiejętność wymagana w Waszej branży, a jeśli tak, to czy można się jej nauczyć?
Michał Waleriańczyk

Michał Waleriańczyk Specjalista ds.
Marketingu
Internetowego,
Fabryki Mebli F...

Temat: Kreatywność w marketingu - czy jest taka istotna?

Kreatywność jest najważniejsza i dzisiaj chyba tylko tym możemy się przebić
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Kreatywność w marketingu - czy jest taka istotna?

To tak jakby pytać analityków finansowych, czy w ich pracy potrzebne są umiejętności analitycznego myslenia

Temat: Kreatywność w marketingu - czy jest taka istotna?

Dziękuję za odpowiedzi. To oczywiste, że kreatywne myślenie jest mile widziane, ale wyobrażam sobie posiadanie wysokich umiejętności sprzedażowych i nawiązywanie dobrych kontaktów z klientami bez angażowania takich pokładów kreatywności jak, np. w zespole kreacji. Wszystko zależy też od tego, co określimy jako "kreatywność" i gdzie ustalimy granicę jej braku.
Czy w takim razie macie sposoby na podniesienie umiejętności w tym zakresie?
Michał Waleriańczyk

Michał Waleriańczyk Specjalista ds.
Marketingu
Internetowego,
Fabryki Mebli F...

Temat: Kreatywność w marketingu - czy jest taka istotna?

Każdy jest w stanie chyba wymyślić coś abstrakcyjnego, ale jedni potrafią szerzej myśleć, a niektórzy wąsko. W branży ważne jest żeby żeby ktoś potrafił samodzielnie myśleć przede wszystkim oraz żeby te kreatywne, abstrakcyjne pomysły miały jakieś zastosowanie i przełożenie w prawdziwych kampaniach reklamowych

Temat: Kreatywność w marketingu - czy jest taka istotna?

Panie Michale, mogę się pod tym podpisać obiema rękami :) Też pracuję w zespole i bardziej niż kreatywność sensu stricte, ważny jest odpowiedni poziom samodzielności, a to oczywiście w pewnym stopniu jest związane z kreatywnością.
Michał Waleriańczyk

Michał Waleriańczyk Specjalista ds.
Marketingu
Internetowego,
Fabryki Mebli F...

Temat: Kreatywność w marketingu - czy jest taka istotna?

Na dłuższą metę ma sens tylko współpraca z kimś samodzielnym i zorganizowanym, bo braknie czasu na stałe pilnowanie kogoś i mówienie mu co ma robić
Ilona Bajorek

Ilona Bajorek Zarządzanie,
sprzedaż, marketing
|
...

Temat: Kreatywność w marketingu - czy jest taka istotna?

Witam serdecznie,

Pani Elżbieto, o tym co stymuluje kreatywne myślenie pisałam na moim blogu http://ilonabajorek.pl/2015/09/29/jak-rozwijac-kreatyw... . W tym wpisie zawarłam także techniki kreatywnego myślenia, mam nadzieję, że się przydadzą. Pozdrawiam :)
Paweł Kwapisz

Paweł Kwapisz Project Manager,
SEO, Growth Hacker,
SEM, Analityka
Inte...

Temat: Kreatywność w marketingu - czy jest taka istotna?

Myślę, że to wymaganie powinno znajdować się w większości ogłoszeń. Ludzie kreatywni, nieszablonowo podchodzący do tematów z jakimi spotykają się w pracy zdecydowanie łatwiej są w stanie je rozwiązać.
Przy tworzeniu strategii marketingowych niezbędne jest to kreatywne podejście - w każdym produkcie/ usłudze trzeba znaleźć cechę wyróżniającą produkt na tle konkurencji i umieć odpowiednią ją zakomunikować z użyciem nowoczesnych narzędzi.
Patrząc na marki, które osiągają sukcesy właściwie każda z nich nieszablonowo podchodzi do swoich projektów i promuje siebie. Inaczej firmy gubią się w gąszczu konkurencji.

Obsługując moich klientów wiem, że niezbędne jest specjalne i mocno indywidualne podejście do każdego produktu.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Kreatywność w marketingu - czy jest taka istotna?

Jest megaistotna - w pracy, w praniu - w kampaniach.
Otwartość na pomysły przełamująca konwencje i umiejętność obrony takich pomysłów to podstawa u dobrego nowoczesnego marketingowca.



Wyślij zaproszenie do