Aneta W. Conference Director
Temat: Po raz pierwszy w Polsce autor marketing mix - 4C, Robert...
Zapraszam na konferencję - I FORUM CUSTOMER SERVICE, które odbędzie się w dniach 23-24 lutego 2011 w Warszawie.Prelegenci:
- Prof. Robert F. Lauterborn, autor metody 4C
- Urmil Gohil, Principal customer Care/Commercial Consultant, IPKO
- Dmitro Kostiuk, CRM&Customer Service Director, Ukrainian High Technologies, FreshTel
- Mariusz Borkowski, Dyrektor Marketingu, Adamed
- Patrycja Oleksik-Śmietana, do stycznia 2011 Dyrektor Departamentu Reklamacji i Zapytań Instytucji, BPH
- Karolina Tomczyk, badacz rynku, niezależny konsultant „mystery shopping”, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii - Maciej Dolny, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu, TAURON Sprzedaż
- Grzegorz Karasiński, Manager ds. Utrzymania Klientów, BZ WBK
- Marta Majewska-Grabowska, Dyrektor i wykładowca w dziedzinie ubezpieczeń
- Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Obsługi Klienta, Netia
- Maciej Zyto, Senior Online Manager, PAYBACK
- Sylwia Kulesza, Dyrektor ds. Sprzedaży w Call Ceter, mBank
W programie m.in.:
- Jak skutecznie zbadać potrzeby klientów – metoda 4C oraz Customer Insight w nowym CRM
- Budowanie długofalowych relacji z trudnym klientem – efektywne zarządzanie reklamacją z elementami zarządzania procesowego
- Jak zwiększyć satysfakcję klienta i dlaczego Customer Experience jest tak ważne w procesie obsługi klienta
- Skuteczne sposoby mierzenia jakości obsługi: KPI, SLA, OLA oraz obsługa klienta widziana jego oczami czyli „mystery shopper”
- Satysfakcja klienta a satysfakcja pracownika – najbardziej efektywne rozwiązania organizacji BOK. Jak dzięki sprawnej obsłudze odzyskać zaufanie klienta
- Innowacyjne podejście do Obsługi Klienta: działania sprzedażowe w BOK, social media jako skuteczne forum zbierania opinii
Więcej informacji na stronie: iir.plAneta Woś edytował(a) ten post dnia 14.01.11 o godzinie 15:35