Dorota H.

Dorota H. copywriter i
freelancer też,
reszta do
uzgodnienia.

Temat: po co w ogóle wysyłać reklamowe SMS-y?...

...zwykle po to, żeby dotrzeć do potencjalnego klienta. Skuteczność marketingu mobilnego da się łatwo zmierzyć, stosując proste kryteria:

- zasięg (reach)
- zaangażowanie (engagment)
- precyzja dotarcia (targeting)
- rozprzestrzenianie się (viral)
- transakcyjność (transaction)

SMS-y marketingowe świetnie radzą sobie z tymi wszystkimi kryteriami.
Czy któreś medium reklamowe dociera szybciej i celniej?...
Artur Sadowski

Artur Sadowski Pracuję tak jak
lubię....

Temat: po co w ogóle wysyłać reklamowe SMS-y?...

Napewno jeśli sms będą idealnie dobrane do odbiorcy mogą mieć niesamowitą siłę marketingową.
Najważniejsze aby Firmy marketingowe nie zasypywały nas masą bezsensownych i mało interesujących sms bo to może odnieść odwrotny skutek,tak jak to jest z sms z różnymi loteriami

Pozdrawiam
http://artursadowski.net.pl - oficjalny blog

Następna dyskusja:

Jak skuteczna jest masowa w...




Wyślij zaproszenie do