Dorota H.

Dorota H. copywriter i
freelancer też,
reszta do
uzgodnienia.

Temat: marketing mobilny czy bezpośredni?

"Większość narzędzi reklamy mobilnej posiada możliwości personalizacji przekazu, dostosowania treści, a nawet formy do preferencji i wiedzy o adresacie reklamy. Z tego punktu widzenia jest to medium, które może osiągnąć osiągnąć efekt niemal jak marketing bezpośredni" - pisze w "Marketingu Mobilnym" Sebastian Konkol.

Widać z tego, jak ważny jest staranny dobór odbiorców przekazu. Świetnie zaprojektowana akcja reklamowa, w której nie zadba się o ścisłe zdefiniowanie targetu, może przynieść więcej szkody niż pożytku.

Na szczęście to działa w obie strony - w marketingu mobilnym właściwie wybrani potencjalni klienci mają wielka szansę stać się nimi naprawdę.
Agata M.

Agata M. skręćmy w lewo, gdy
konkurencja idzie w
prawo

Temat: marketing mobilny czy bezpośredni?

Mobile wywodzi się z marketingu bezpośredniego.
Jest to krok w przód, niegdyś listy pocztowe dziś sms ivr mms :)

konto usunięte

Temat: marketing mobilny czy bezpośredni?

Do tego dochodzi jeszcze kwestia powszechności telefonu komórkowego/smartfona i fakt, że prawie każdy się z nim nie rozstaje. Jeśli dodamy do tego, że SMS to jedna z 3 głównych funkcji telefonu /poza voice i data/ to otrzymujemy super pokrycie niemal w każdej grupie docelowej. Daje do świetne możliwości planowania kampanii nie tylko tych posiadających cele stricte sprzedażowe, ale również akcje edukacyjne jak np. powiadamianie SMS realizowane przez urzędy dla mieszkańców.
Odpowiadając pytanie z tematu - marketing mobilny oznacza bezpośrednie dotarcie z komunikatem do grupy docelowej więc...to taki bezpośredni marketing mobilny:)
Robert Noremberg

Robert Noremberg PR Manager/Rzecznik
prasowy

Temat: marketing mobilny czy bezpośredni?

Agata Miluć:
Mobile wywodzi się z marketingu bezpośredniego.
Jest to krok w przód, niegdyś listy pocztowe dziś sms ivr mms :)

A nawet kilka kroków. Krótszy horyzont czasowy, dotarcie, bardziej przyjazna relacja zasięg/koszt :) - czynniki, wydaje się, bezcenne ze sprzedażowego punktu widzenia.



Wyślij zaproszenie do