Anna Oknińska

Anna Oknińska Junior Account
Executive, Unicorn
Media

Temat: 60% firm integruje marketing z rozwiązaniami mobilnymi

Jak wynika z najnowszego badania cross- marketingowego 6 na 10 firm wzbogaca strategię marketingową o mobilne rozwiązania.
Mimo, że oznacza to, iż nadal 40% przedsiębiorstw nie korzysta ze spójnej strategii mobilnej, to możemy odnotować wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem kiedy niewiele ponad połowa firm korzystała z tych możliwości.

Oznacza to, że firmy coraz chętniej stosują mobilne rozwiązania. Dla 15% z badanych przedsiębiorstw są one najważniejszym z narzędzi.

Raport z badania pokazuje również jakie typy marketingu mobilnego są najczęściej stosowane przez marketingowców. Wynika z niego, że aż 56% respondentów używa kampanii opartych na zainteresowaniach odbiorców (czego szukają, na jakie strony wchodzą itd.), a tylko 23% używa spotów reklamowych w komunikacji mobilnej.