Jarosław Górski

Jarosław Górski marketing
terytorialny,
ekonomia
międzynarodowa,
zarządza...

Temat: Praktyczne warsztaty nt. "Promocja miasta i gminy w...

Jak skutecznie i efektywnie promować gminę w Internecie? Czy prowadzenie aktywności miasta w mediach społecznościowych to prosta sprawa? Jakie sposoby reklamy w Internecie wybrać? Jak przygotować dobry newsletter?

15 marca (wtorek) w Warszawie, w pracowni komputerowej Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Instytut Best Place organizuje warsztat kompetencyjny pt. „Promocja miasta i gminy w Internecie”.

„Promocja miasta i gminy w Internecie” to kompleksowe szkolenie skierowane przede wszystkim do przedstawicieli samorządu terytorialnego. Podczas warsztatu uczestnicy w praktyczny sposób poznają szeroki wachlarz dostępnych dzisiaj możliwości komunikacyjnych i promocyjnych gminy/miasta w Internecie – od strony internetowej (m.in. badanie użyteczności strony), poprzez reklamę w wyszukiwarkach (warsztat AdWords) i serwisach społecznościowych, reklamę graficzną i video, po mailingi i newslettery. Warsztat odbywa się w specjalne do tego celu przystosowanej sali multimedialnej, gdzie każdy z uczestników ma możliwość korzystania z komputera i Internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzyma certyfikat potwierdzający nabycie w/w kompetencji.

Koszt uczestnictwa jednej osoby to tylko 700 zł brutto, przy zgłoszeniu większej liczby osób udzielane są rabaty.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami warsztatu na stronie:
http://bestplaceinstytut.org/programy-i-projekty/eduka...