Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Zapraszamy do bezpłatnego udziału w targach Galeria...

Galeria Marketingu Miejsc
Pierwsze w Polsce targi usług marketingowych dla jednostek administracji publicznej
Termin:
19-20 listopada 2009 (czwartek, piątek)
Miejsce:
Łódź, Łódź Art Center

Promocja i budowanie wizerunku gmin, miast i województw staje się coraz bardziej istotnym elementem zarządzania i rozwoju jednostek samorządu terytorialnego w Polsce. Aby móc skutecznie realizować te działania trzeba umieć korzystać z profesjonalnych usługodawców. Przestrzeń dawnej fabryki Scheiblera w Łodzi, w samym sercu Polski, będą idelną płaszczyzną do poznania się i nawiązania współpracy profesjonalnych usługodawców marketingowych z podmiotami administracji publicznej. Targi umożliwią tym dwóm grupom poznanie się oraz zasad wzajemnej współpracy.

Wejście na Targi dla przedstawicieli urzędów administracji publicznej (rządowej i samorządowej) jest BEZPŁATNE – należy jedynie zarejestrować się na stronie targów: http://brief4poland.pl/targi . Poza zwiedzaniem galerii i poszczególnych stoisk wystawców goście będę mogli umówić się na spotkania face-to-face z wybranymi przedstawicielami usługodawców w specjalnej strefie spotkań (deklarując wcześniej taką chęć poprzez stronę internetową targów).
19-20 listopada 2009 (czwartek, piątek)
Łódź, Łódź Art Center (ul. Tymienieckiego 3)
Targi odbędą się w ramach Festiwalu Reklamy AD DAYS

Informacje i zgłoszenia: Adam Mikołajczyk: adam.mikolajczyk@brief.pl, (22) 424-04-45 wew. 103

http://brief4poland.pl/targi
Hubert B.

Hubert B. wybitny specjalista
od wszechstronności
www.lodz.abc.pl

Temat: Zapraszamy do bezpłatnego udziału w targach Galeria...

Można zapisać się na spotkanie: http://www.goldenline.pl/spotkanie/targi-galeria-marke...
Anna S.

Anna S. marketing i PR od
kilku ładnych lat

Temat: Zapraszamy do bezpłatnego udziału w targach Galeria...

jakiez znamienne ze takie targi odbywaja sie akurat w LDZ, ktora cierpi na brak jakiejkolwiek spojnej strategii marketingowej :-)pewnie dlatego dla przedstawicieli administracji wstep wolny :-)wysmienity dowcip. ale przejde sie z przyjemnoscia...
Adam Mikołajczyk

Adam Mikołajczyk CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc

Temat: Zapraszamy do bezpłatnego udziału w targach Galeria...

Anna Szepke:
jakiez znamienne ze takie targi odbywaja sie akurat w LDZ, ktora cierpi na brak jakiejkolwiek spojnej strategii marketingowej :-)pewnie dlatego dla przedstawicieli administracji wstep wolny :-)wysmienity dowcip. ale przejde sie z przyjemnoscia...


Pani Anno

Cieszę się, będziemy mogli gościć Panią na tej imprezie. Wybór miejsca Targów faktycznie nie jest przypadkowy... a co do strategii to myślę, że i Łódź niebawem będzie mogła się nią pochwalić.. choć jest to moim skromnym zdaniem dopiero 30% sukcesu w place marketingu...
Anna S.

Anna S. marketing i PR od
kilku ładnych lat

Temat: Zapraszamy do bezpłatnego udziału w targach Galeria...

Adam Mikołajczyk:
Anna Szepke:
jakiez znamienne ze takie targi odbywaja sie akurat w LDZ, ktora cierpi na brak jakiejkolwiek spojnej strategii marketingowej :-)pewnie dlatego dla przedstawicieli administracji wstep wolny :-)wysmienity dowcip. ale przejde sie z przyjemnoscia...


Pani Anno

Cieszę się, będziemy mogli gościć Panią na tej imprezie. Wybór miejsca Targów faktycznie nie jest przypadkowy... a co do strategii to myślę, że i Łódź niebawem będzie mogła się nią pochwalić.. choć jest to moim skromnym zdaniem dopiero 30% sukcesu w place marketingu...

uwierze jak zobacze :-) bo pare razy juz to slyszalam. zatem do zobaczenia
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Zapraszamy do bezpłatnego udziału w targach Galeria...

Anna Szepke:
Adam Mikołajczyk:
Anna Szepke:
jakiez znamienne ze takie targi odbywaja sie akurat w LDZ, ktora cierpi na brak jakiejkolwiek spojnej strategii marketingowej :-)pewnie dlatego dla przedstawicieli administracji wstep wolny :-)wysmienity dowcip. ale przejde sie z przyjemnoscia...


Pani Anno

Cieszę się, będziemy mogli gościć Panią na tej imprezie. Wybór miejsca Targów faktycznie nie jest przypadkowy... a co do strategii to myślę, że i Łódź niebawem będzie mogła się nią pochwalić.. choć jest to moim skromnym zdaniem dopiero 30% sukcesu w place marketingu...

uwierze jak zobacze :-) bo pare razy juz to slyszalam. zatem do zobaczenia


Pani Anno,

a jakie miasto albo region Pani zdaniem ma już strategię? :)

pozdrawiam i do zobaczenia
GK
Anna S.

Anna S. marketing i PR od
kilku ładnych lat

Temat: Zapraszamy do bezpłatnego udziału w targach Galeria...

Grzegorz Kiszluk:
Anna Szepke:
Adam Mikołajczyk:
Anna Szepke:
jakiez znamienne ze takie targi odbywaja sie akurat w LDZ, ktora cierpi na brak jakiejkolwiek spojnej strategii marketingowej :-)pewnie dlatego dla przedstawicieli administracji wstep wolny :-)wysmienity dowcip. ale przejde sie z przyjemnoscia...


Pani Anno

Cieszę się, będziemy mogli gościć Panią na tej imprezie. Wybór miejsca Targów faktycznie nie jest przypadkowy... a co do strategii to myślę, że i Łódź niebawem będzie mogła się nią pochwalić.. choć jest to moim skromnym zdaniem dopiero 30% sukcesu w place marketingu...

uwierze jak zobacze :-) bo pare razy juz to slyszalam. zatem do zobaczenia


Pani Anno,

a jakie miasto albo region Pani zdaniem ma już strategię? :)

pozdrawiam i do zobaczenia
GK
swego czasu krakow cos probowal robic (nie ma czasu na sen), nie wiem z jakim skutkiem bo nie sledzilam do konca ich dzialan, a takze donolslaskie. nie wiem czy kampania gdanska (PZL) byla elementem szerszej strategii ale jesli tak to jak na moj gust jednak dosc mizernej, sądzę, że raczej byl to jednorazowy strzał. to wszystko oczywiscie "moim zdaniem" bo byc moze sa gdzies jakies strategie ale ich po prostu nie widac :-) a może się myle... :-)
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Zapraszamy do bezpłatnego udziału w targach Galeria...

Oczywiście Pani Anno,

że się Pani nie myli. oczywiście też, że mogę nie wiedzieć wszystkiego, ale też mam wrażenie, że na razie robi się u nas kampanie... ale kompleksowych strategii brak
:(

Następna dyskusja:

Podsumowanie roku 2009 w br...




Wyślij zaproszenie do