Anita Kijanka Public Relations
konto usunięte
Temat: Wyróżnij się albo zgiń?
Za wykorzystanie formatu jakim jest kampania teaserowa oraz nadanie jej idei w postaci "fal GDN" należą się brawa. Ale za dalsze wykonanie ...... Ja bym jakoś inaczej widział te "fale wolności".
Jan
J.
specjalista
wizerunku
Temat: Wyróżnij się albo zgiń?
Miasto to trudny podmiot kampanii komunikacyjnych. Dlatego. że miasto ma swój wizerunek utrwalony historią, przekonaniami, wyobrażeniami. Dlatego ważne jest jak tymi posiadanymi zasobami się zarządza budując oczekiwany wizerunek miasta.Wsród zasobów miasta największy wpływ możemy mieć na jego tożsamość. Czy ta
efekciarska kampania zmienia tożsamośc Gdańska? A może kreuje nową? Jaką?
Ryzyko fryzowania tej tożsamości, tworzenia tożsamości nieprawdziwej jest tu
spore.Zatem spore jest ryzyko ośmieszenia się i jak sądzę autorzy tej kampanii niebezpiecznie zblizają się do tej granicy. Ale zobaczymy co dalej. Narazie
postarali się zadziwić gołą d....
konto usunięte
Temat: Wyróżnij się albo zgiń?
Jan J.:
Narazie
postarali się zadziwić gołą d....
Tylko żeby jeszcze ona jakaś ładna była .... :)
Anita Kijanka Public Relations
Temat: Wyróżnij się albo zgiń?
Tylko żeby jeszcze ona jakaś ładna była .... :)
Dokładnie :) A tu jakiś niezbyt atrakcyjny Pan się nam obnaża :p
Anita Kijanka Public Relations
Temat: Wyróżnij się albo zgiń?
http://www.portalsamorzadowy.pl/komunikacja-spoleczna/... ciąg dalszy...
Przemysław
Suliga
Artysta
intermedialny/
Artdirector/
Geometria w
dyskursie
Temat: Wyróżnij się albo zgiń?
Widziałem te spoty, z tego co wiem są trzy.Tylko rolnik jest nagi:)reszta już nie.
Co do samej sytuacji, za te pieniądze można było zrobić coś lepszego.
Ale forma jest ok. Sensu dużo w tym nie ma ale jak wypowiadają się socjologowie i znawcy kwestii marketingowej forma spotów ma być wystrzałowa i pojechana, a turysta ma wiedzieć że w Gdańsku odpocznie i się dobrze zabawi. Osobiście powiem że ja widziałbym to inaczej ale nie mnie poproszono o zrobienie takiej kampanii promocyjnej.
Jan
J.
specjalista
wizerunku
Temat: Wyróżnij się albo zgiń?
Przejrzałem kilkanaście stron i wyczytałem tam że celem tej kampanii jest wzmocnienie /?/ obrazu miasta, natomiast ten zmieniony obraz / wzmocnienie czy zmiana, nie wiem /ma być budowany wokół pojęcia ,, wolność,,. Bełkotliwe to, niezrozumiałe i w mojej ocenie niemożliwe do realizacji. Wieloznaczna kategoriafilozoficzna wolności występuje w kilkudziesięciu różnych definicjach. Jak to
zaprząc do budowy wizerunku? Szczególnie gdy większość nie ma na ten temat wiedzy? Wolność od czegoś, od jakiejś zależności to już wolność? A może wolność
ku czemuś jest tą wolnością? Ktoś twierdzi że demokracja jest wrogiem wolności itd itp. Na czymś tak wieloznacznym, mało zrozumianym, trudnym budować wizerunek miasta to przedsięwzięcie nierealne. Czytam ,że Gdańsk złożył aplikację do ESK której to myśl przewodnia brzmi:,,wolność kultury.Kultura wolności.,, Tu prawdopodobnie jest żródło tego bełkotu, który staje się coraz bardziej powszechnym. W tejże aplikacji stwierdza się że ta idea jest zakorzeniona w tożsamości miasta.Nic z tego nie rozumiem. Twierdzę że
dopuszcza się tu pewnego zafałszowania w imię jakiejś ideologii. To tyle uzupełnienia wcześniejszej wypowiedzi.Dlatego tak mnie rozbawaia ta goła d...
wśród tych wzniosłych myśli.
Podobne tematy
-
Marketing Miejsc » Pojawiała się nowa grupa Promocja Polski -
-
Marketing Miejsc » Jak się promuje Opole? -
-
Marketing Miejsc » to się nazywa wykorzystać okazję -
-
Marketing Miejsc » Śląsk się wypromuje? -
-
Marketing Miejsc » jak komunikują się miasta - raport -
-
Marketing Miejsc » Świętokrzyskie się promuje -
-
Marketing Miejsc » Polacy cieszą się na Euro 2012 - czy słusznie? -
-
Marketing Miejsc » Świętokrzyskie promuje się komiksem -
-
Marketing Miejsc » OPEN DAYS 2009 - wybiera się ktoś ? -
-
Marketing Miejsc » A my wstydzimy się sielskści -
Następna dyskusja: