Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

http://www.brief.pl/inbrief/artykuly/art1641,ludzie-ro...
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Jeśli idzie o marketing miejsc to trafne propozycje
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Dziekuje :)
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

To był żart. Gorzki żart. Przepraszam ,że nie został w taki sposób odczytany. Nagroda marki Eris jako ,,silnej i rozpoznawalnej w swiecie która przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku Polski,, to lekka przesada.Albo nagroda za ,,debiut grupy PZU na giełdzie który to debiut nazwano ,, jednym z najważniejszych wydarzeń w polskiej gospodarce,,. Co te nagrody mają wspólnego z budową wizerunku kraju, miasta czy regionu?
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Przyjmuję krytykę - każdy ma do niej prawo. Nadal uważam, że wybralismy najlepszych. "lekka przesada" to niezbyt merytoryczy argument :))) poproszę o naprawdę poważny komentarz.
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Odpowiem w dużym skrócie bo temat na sympozjum. Czytam, że p. Eris otrzymała nagrodę za / cyt/,, stworzenie silnej i rozpoznawalnej na świecie marki która przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku,, Jest to w moim rozumieniu stwierdzenie nieprawdziwe. Pani Eris jeszcze silnej w swiecie / to podkreślam/
marki nie stworzyła. Nie mamy takiej marki.Żadna ze znanych w świecie marek nie jest kojarzona z Polską. Brak jest takiej marki, brak umiejętności promowania ewentualnych kandydatów. Polska nie może się poszczycić brandingiem narodowymZa to szczyci się gadulstwem na ten temat, kreowaniem mitów iurojeń. Nagroda tak
uzasadniana wpisuje się w tą kreację. Polska nie wypracowała strategii promocyjnej kraju a jej wizerunek tworzy się bez naszego udziału. Stąd dominują w nim uproszczenia, stereotypy. Stąd nie rozpoznaliśmy własnego wizerunku u sąsiadów dalszych i bliższych. Próby promowania polskich firm jako jednego z wielu kreatorów wizerunku nie dają efektu. Brak pieniędzy, brak pomysłu, brak woli/?/ Eris buduje własną markę. Powoli, z pewnymi trudnościami, z kompleksami a szczególnie z pewnym kompleksem bo marka kraju temu nie sprzyja. Ta marka to ,,kielbasa,, ,, pierogi,, ,,Walesa,, Papa,, i pare jeszcze. Dlatego Eris
nie będzie budować wizerunku Polski i jej ewentualny sukces promocyjny na kształt tego wizerunku się nie przełoży. Kosmetyki Eris jeszcze nie sa znane
a gdzie tam do budowy wizerunku Polski. Zaklina Pan rzeczywistość. Takich
zaklinaczy słyszałem w Krynicy. I tak się te sprawy toczą już sporo lat
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Prawie ze wszystkim sie z gadazam. Malo tego sam od lat propaguję takie myślenie i dlatego jak znajdę na tym "bezrybiu" nawet 'Raka'... to pieję z zachwytu!!! a Fakty są takie Eris jest w 27 krajach na świecie (in Honduras, Chiny...), od tego roku jej produkty sprzedaję się w Niemczech... proszę o przykład innej takiej polskiej firmy?!

A czy promują Polske? Napewno bardziej i lepiej niż hydraulik, furmanka i pijany rowerzysta!!!

Więc wybaczam malkontenctwo i proszę nie gasić mojego zapału i ducha, który już tak dycha 11 rok :)Grzegorz Kiszluk edytował(a) ten post dnia 30.09.10 o godzinie 20:38
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

to, że Eris jest w 27 lub w mniejszej liczbie krajów nie ma wiele wspólnego z budowaniem tam wizerunku Polski. Ma napewno wspólnego z budowaniem tam wizerunku marki Eris , bądż innej, pod którą się sprzedaja. Wizerunek kraju
to treść a nie pusty dżwięk. Jaka treść wizerunkową kraju niesie ta marka?
Dlatego twierdzę że Pan zaklina rzeczywistość i byłoby to wdzięczne ,gdyby nie
to że rzeeczywistość ta skrzeczy: niekompetencja, brakiem pomysłu, brakiem
woli działania, hałaśliwością zamiast elegancji, darciem kasy ile się tylko da udrzeć, olewaniem spraw promocji przez decydentów politycznych i co ciekawe
brakiem zgody jeśli o opis naszej tożsamości idzie. Co zatem promowac? Fakt ze w Polsce proste kosmetyki produkują?
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Wie pan co? Bardzo proszę niech się pan nie obrazi: jest pan demagogiem. Różnica miedzy na mi jest tylko taka że ja poza gadaniem jeszcze coś robię... i tak od ponad 11 lat :)

Zapraszam 7 pażdziernika na Międzynarodowe Forum Gospodarcze w Gdyni, a w listpoadzie na Targi Marketingu Mijesc w Łodzi :) więcej informacji na http://briefforpoland.pl

Serdecznie pozdrawiam!Grzegorz Kiszluk edytował(a) ten post dnia 30.09.10 o godzinie 21:06
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

demagogia polega na stosowaniu argumentów emocjonalnych, obietnic, wpływaniu na uczucia. W moich postach Pan to wyczytał? Zgodzę się z Panem , że między nami są różnice. Jest ich zapewne więcej niż zechciał Pan zauważyc. Zgodzę się i tego nie naguję, że Pan coś robi. Chwaląc się ta robotą powoduje Pan opinie.
Mój pogląd jest taką opinia a Pan mi od demagogów.... Dziękuję za zaproszenie na targi marketingu miejsc. Niestety nie przyjadę bo mają te targi z marketingiem niewiele wspólnego, przynajmnie te dotychczasowe. Pozdrawiam równie serdecznie. Proszę dbac o siebie taka zmienna pogoda teraz...
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Panie Janie,
A może Pan nam udzielić kilku wskazówek jak nasze targi uczynić bardziej profesjknanymi, żeby miały wiecej wspólnego z marketingiem? Bardzo proszę.

PS. Rozumiem, że był Pan uczestnikiem ubiegłorocznej edycji...?
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Najprościej zmienić nazwę na odpowiadającą treści i duchowi tej imprezy. Być
może targi promocji miast lub jakaś chwytliwa wersja tej nazwy. Ale nie targi marketingu miejsc , bo nieświadomie czynicie tej przyszłości naszych miast wielką szkodę. Bo panienka lub burmistrz miasteczka X po wizycie na tych targach jest przekonany że myślenie marketingowe w zarządzaniu miastem jest jego specjalnością. Ma logo, ma tablice wielkoformatowe, ma gadgety w tym smycz do telefonu z logiem miasta, myśli o własnej stronie internetowej... więc jest
O.K. Taki jest ,,produkt,, tych targów. Marketing miejsc to przecież sposób myślenia inny od dotychczasowego, to zupełnie inny niż dotychczasowy sposób zarządzania miastem, inne cele strategiczne itp itp. Trzeba u decydentów wywoływać niepokój ze nie ma warunkow i sytuacji z ich strony do takiego funkcjonowania władz a nie uspakajać tychże mało wyedukowanych władz sprzedając im gadgety i naukawą pianę. Diś mamy tak,że nie ma miasta w Posce gdzie proces zarządzania można określić jako marketingowy. Nie wychodzi to w Warszawie bo
pani Prezydent tego nie czuje. Dzielnice są tu ubezwłasnowolnione a wydaje się rocznie około28 mln. Nie ma tego Wrocław ani Poznan choć w warstwie werbalnej
prezentują coś innego. Nie udało się Białemustokowi ,który przy okazji się ośmieszył głównie na własne życzenie. To najkrótsze uzasadnienie mojej opinii
Natomiast jak czynić marketing miejsc sposobem i stylem działania nie tylko administracji samorządowej, to temat odrębny.
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Panie Janie,

na jakiej podstawie pisze Pan takie... że tak powiem, wyssane z palca teksty na temat mojej i Brief for Poland działalności? Czy rozmawiał Pan kiedykolwiek ze mną? A może słyszał Pan jakieś moje wystąpienie? A może zna Pan dodatek Brief for Poland do magazynu Brief? A może zna Pan Ideę Trókąta Efektywności Briefu?

Wątpię... wszystko o co Pan postuluje od lat realizujemy, gdyba jednak Pana wiedza była wikesza na nasz temat a mimo wszystko pisze Pan to co pisze, to wtedy mógłbym to tylko tak skomentować, że jest Pan złośliwym, zgorzkniałym malkontentem :)
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

argumentum ad personam psychologia tłumaczy jako zachowanie w sytuacji braku
rzeczywistych argumentów. Sa też inne wyjaśnienia , ale nie w tym rzecz. Otóż nigdzie nie powołuję się na Brief of Poland ani na żaden inny Brief.Nie jestem
uważnym czytelnikiem tych tytułów. Piszę o uznaniu przez jakieś gremium okołobriefowe konkretnej osoby jako kreatora korzystnego wizerunku Polski . Mam w tej sprawie inną opinię . Piszę o imprezie okreslanej przez chyba to samo środowisko, targami marketingu miejsc o czym także wyrażam własną opinię
zarzucając temu określeniu pewne szkodnictwo. Nic więcej. Zatem po malkontencku
Pana pozdrawiam, prosząc uniżenie aby rzeczy nazywał Pan po imieniu. Targi co najwyżej promocji a nie marketingu, marka Eris znana w świecie niewielu a wpływu tej marki na wizerunek Polski trudno się doszukiwać.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Grzegorz Kiszluk:
Wie pan co? Bardzo proszę niech się pan nie obrazi: jest pan demagogiem. Różnica miedzy na mi jest tylko taka że ja poza gadaniem jeszcze coś robię... i tak od ponad 11 lat :)
nie zauważyłem demagogii Jana, za to uciekanie od podjecia rekawicy przez Ciebie Grzegorzu. Jan rzucił konkretem którego mu brak Ty wyskakujesz z latami pracy - a co to ma do rzeczy?? W kolejnych odpowiedziach Janowi niby odpowiadasz swojej podrażnionej ambicji i znów zero konkretu...

eh, a liczyłem na jakąś ostrą, ale na argumenty, dyskusję...
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Panowie,

powiedzcie jakich oczekujecie ode mnie argumentów a chętnie odpowiem... bo już się pogubiłem :)
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Ja żadnych argumentów nie oczekuję. Po co pomnażać ilość inwektyw jakie zechciał Pan wygłosić pod moim adresem /demagog, zgorzknialec, piszący z palca wyssane teksty .../? Zaprezentował się Pan wystarczająco niekorzystnie jesli o niedyskusję idzie.

Nie wiem czy Pan się orientuje co różni dyskusję od niedyskusji? Otóz dyskusję charakteryzuje niezgodność stanowisk, które strony próbują uzgodnić.Uzgadnianie to nie może się odbywać na płaszczyznie którą Pan wprowadza tj wytworzaniu w kimś drugim określonego stanu wewnętrznego / manipulant, demagog, słabo zorientowany ... /. Gdyby przebywał Pan w środowisku ceniącym sobie elegancję dyskusji wiedziałby Pan, że dyskusja respektuje wolność obu stron. Pozbawianie jednej ze stron dyskusji wolności, poprzez wywoływanie u niej określonych stanów wewnętrznych, to niedyskusja lecz manipulacja. Nie zajmuje sie pouczaniem manipulantów . Tu mamy do czynienia z przypadkiem szczególnym tzn próbą dyskusji publicznej , zatem zasadę tą wyjątkowo złamałem.
Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Sorry, nadal nie wiem o co Panu chodzi? :)
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Wybraliśmy prezydenta Jacka Karnowskiego...

Grzegorz Kiszluk:
Sorry, nadal nie wiem o co Panu chodzi? :)
To rzeczywiście problem.



Wyślij zaproszenie do