Wojciech Kowalczyk

Wojciech Kowalczyk MTG World, Head of
ad-sales and
marketing

Temat: Strategia promocji dla Warszawy

Ciekawy pomysł dla Warszawy przedstawił Mateusz Zmyślony. Można o nim (pomyśle) przeczytać np. w dzisiejszym Życiu Warszawy.
http://www.zw.com.pl/zw2/index.jsp?place=Lead04&news_c...
Co myślicie o jego pomyśle?
Mieczysław Ficner

Mieczysław Ficner www.pzu.wroclaw.pl ,
tel. 602 25 44 90

Temat: Strategia promocji dla Warszawy

Tak, Wojtku, masz rację. Takim dość ciągle kontrowersyjnym symbolem Paryża jest Wieża Eifla, już dawno miała być rozebrana, ale ciągle stoi i jestem przekonany, że stać będzie. Podobnie jest z Pałacem Kultury, który mimo wielu już wieżowców w Warszawie ciągle jest punktem orientacyjnym miasta. Przyznam, że chyba z 10 lat nie byłem wewnątrz, ale przyległe skwery wydaje mi się, że warto by było wykorzystać oraganizując wszelkiego rodzaju festyny, kiermasze, wystawy. Obecnie jedyną atrakcją są Hale Kupieckie, choć mimo, że turyści lubią przechadzki w takich miejscach, to nie wiem, czy profil tych hal jest dostatecznie atrakcyjny, by miasto się nimi chwaliło. Ale też, sądzę, że połączenie placu, na którym stoi pałac z ul. Nowy Świat ciągami handlowymi zwiększył by atrakcyjność całego obszeru. Obecnie jedynie Chmielna jest względnie atrakcyjna spacerowa, oraz nieco mnie Aleje J. do palmy:)
Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Strategia promocji dla Warszawy

tak bardzo ciekawy pomysl, bo ja mam taki sam pomysl, za nim przeczytalam ten artykul :) jestem z wybrzeza i wawa zawsze mnie fascynowala, palac kultury - niewatpliwy symbol, przejazdzka na trzydzieste ktores pietro i widok z niego bardzo przyjemny :) miasto dynamiczne, nowoczesne....trzeba tylko prowadzic promocje miasta na skale europejska intensywniej! wiecej, wiecej, wiecej!

konto usunięte

Temat: Strategia promocji dla Warszawy

bardzo dobre są publikacje materiałów promocyjnych miasta w prasie zagranicznej, własnie sprofilowanej i trafiającej do potencjalnych inwestorów, jednak działania blizsze naszej częsci Europy czy nawet wewnątrz kraju często spłycają wartość miasta.... oczywiscie wszystko jest subiektywne i kazdy dostrzeże w Wwie to, czym samsie interesuje... przekazy misz-maszowe, gdzie nowoczesne biurowce z zaciszem parkow i pobliskiej puszczy oraz dziedzictwa historycznego i samych zabytkow (od Wilanowa i Lazienek poczawszy) nie pokazują nic wyrazistego, gubi się to, co moze bardziejwyraziscie zapaść w pamięc, gdyby promocja miasta była trojdzielna i rownoległa a nie misz-maszowa wlasnie... uderzajmy informacją o centrum kultury i nowoczesnosci, o tym, ze rozowj kraju przyspieszyl dzieki Wwie ale nie dzieki sejmowi na Wiejskiej :), ze tu jest najwiecej młodych wyksztalconych ludzi i z ich perspektywy, poprzez ich hobby w tym miescie, zycie zawodowe i pozazawodowe plastycznie i jednolicie pokazac by można walory miasta - przyjaznego i tym marzacym o samorealizacji w karierze w stylu japiszonów i tym humanistom, ktorzy znajda tu cos dla siebie... pozdrawiam
Iwona K.

Iwona K. Cluster Sales
Manager MICE:
Polonia Palace
Hotel, Metropo...

Temat: Strategia promocji dla Warszawy

tak sobie mysle, ze najlepsza promocją dla Warszawy....jest film...Magda.M...przeciez to prawidzwy marketing miejsc :p jzu chce tam mieszkac :-)

Temat: Strategia promocji dla Warszawy

Rzeczywiście Pałac Kultury, choć jest symbolem kontrowersyjnym, niewątpliwie jest też najbardziej rozpoznawalnym. Warto by tak jak sugeruje Mieczysław Ficner stworzyć jakieś pomosty komunikacyjne pomiędzy miejscami koncentrującymi uwagę turystów w stolicy. Takie pasaże – może promieniście biegnące z centrum mogły by jednocześnie promować poszczególne regiony miasta i kraju pozwalając turystom podążającym w tych kierunkach na „zwiedzanie”. Ważna role odegrają też środki komunikacji. Te standardowe i te dodatkowe. Nie tylko wożą ludzi. Będą też dla nich źródłem informacji.
Ta impreza to jeden wielki festyn. Miliony ludzi będą potrzebowały na bieżąco informacji o miejscu w którym się znajdują i atrakcjach z nim związanych, ale kibice będą też chcieli zatrzymać się, usiąść, umyć ręce, napić. Mam nadzieję, że staniemy na wysokości zadania i stolica będzie w tym okresie przyjaznym miejscem – nie miastem policyjnym.
PS. No i Dworzec centralny, o którym mało się mówi przy tej okazji, a który teraz „wygląda spod Złotych Tarasów jak stary podkoszulek spod nowego garnituru”, a mógłby być wizytówką turystyczną miasta.

Temat: Strategia promocji dla Warszawy

Zastanowiłabym się również nad promowaniem Polski i Warszawy jako geograficznego centrum – „pępka” – Europy. Ciągle jesteśmy postrzegani w wielu regionach jako prowincja.
Katarzyna G.

Katarzyna G. Cluster Sales
Manager Radisson
Hotel Group

Temat: Strategia promocji dla Warszawy

miejmy nadzieje to "postrzeganie" zmieni sie wraz z Euro 2012, oczywiscie samo Euro nie wystarczy, trzeba umiec to wykorzystac... a zatem trzymajmy kciuki, moze ustaway lustracyjne i antyaborcyjne pojda w kat i kots wreszcie pomysli o kreowaniu wizerunku Polski...

Następna dyskusja:

Kto najefektywniej zaprogra...




Wyślij zaproszenie do