Adam Mikołajczyk

Adam Mikołajczyk CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc

Temat: Rusza pierwsza w Polsce kampania promocji golfa PLAYGOLF...

Kampania reklamująca PlayGolf będzie miała niespotykane dotychczas w tej branży rozmiary: 1200 bilbordów Strőer w całej Polsce, wsparcie Radia Zet, Wprost, Manager Magazine, Onet.pl, Gazety Prawnej, Money.pl oraz Golf & Life. Działania public relations zostały powierzone agencji Fama PR. Szacunkowa wartość świadczeń medialnych przekracza 2,5 mln zł.
Celem kampanii PlayGolf jest zbudowanie pozytywnego wizerunku golfa jako gry ułatwiającej nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz coraz chętniej wykorzystywanej przez firmy do budowania pożądanego wizerunku. Równie ważnym celem jest promocja profesjonalnych szkoleń golfowych pod okiem zawodowych graczy i trenerów z PGA Polska.

PlayGolf jest przedsięwzięciem wieloletnim i docelowo będzie obejmował swoją aktywnością wszystkie kategorie potencjalnych golfistów, bez względu na wykonywany zawód, wiek czy zasobność portfela. Tegoroczna, pierwsza edycja programu została skierowana do menadżerów i biznesmenów.

Platformą informacyjną dla programu jest dedykowany serwis internetowy http://playgolf.pl, zawierający szczegółowe informacje o golfie, zasadach, etykiecie i wiadomości z pogranicza golfa i biznesu. Również rejestracja na darmową lekcję próbną na dowolnym polu golfowym będzie odbywała się za pośrednictwem portalu.


BYĆMOŻE TERAZ KRYTYKA TWÓRCÓW KLIPU PROMOUJĄCEGO NASZ KRAJ GDZIE POKAZANA JEST POLSKA "GOLFEM PŁYNĄCA" BĘDZIE TROCHE MNIEJSZA :)