Radosław Kuleszewicz creative director
Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?
Ciekaw jestem jak postrzegacie spot promocyjny mojego miasta? Jakie macie wrażenia?http://www.youtube.com/watch?v=2X30eqZQLpY
Radosław Kuleszewicz creative director
Jan
J.
specjalista
wizerunku
Radosław Kuleszewicz creative director
Jan J.:
Panie Radosławie marnie to widzę. Nie ta estetyka, nie to zadęcie, nie ten klimat. I spot i logo to znakomity materiał na seminarium studentów wydziału promocji. Tytuł seminarium:,, jak nie nalezy...........,,
konto usunięte
konto usunięte
Alicja Zuzanna Kopeć:
A ja, durna baba, myślałam, że to reklama ptasiego mleczka.
Irenka
Czusz
design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...
Magdalena
G.
marketing/promocja/P
R
konto usunięte
Magdalena G.:
do kogo targetowany jest ten spot i jakie STORY o mieście opowiada?
Z realizacyjnego punktu widzenia - ok.
ale z marketingowego - nijak połapać się nie mogę co to ma promować.
Mikołaj J. Menedżer Projektu
Irenka
Czusz
design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...
Radosław Kuleszewicz creative director
Radosław Kuleszewicz creative director
Łukasz Wilczyński:
Magdalena G.:
do kogo targetowany jest ten spot i jakie STORY o mieście opowiada?
Z realizacyjnego punktu widzenia - ok.
ale z marketingowego - nijak połapać się nie mogę co to ma promować.
no właśnie padło to wcześniej - ptasie mleczko :)
Radosław Kuleszewicz creative director
Radosław Kuleszewicz:
Łukasz Wilczyński:
Magdalena G.:
do kogo targetowany jest ten spot i jakie STORY o mieście opowiada?
Z realizacyjnego punktu widzenia - ok.
ale z marketingowego - nijak połapać się nie mogę co to ma promować.
no właśnie padło to wcześniej - ptasie mleczko :)
Bo Białystok jest trochę jak ptasie mleczko.
Biały (bo w końcu Białystok) i niebiańsko apetyczny (jak białostoczanki). Tylko z zewnątrz wydaje się inny :D
Magdalena
G.
marketing/promocja/P
R
Radosław Kuleszewicz:
Podobno chytry plan zakłada, że spot ma intrygować i zajawiać klimat miasta. Co będzie dalej? Na razie jest głośna notka, że w Białystok to najbardziejsze w Europie miejsce do życia: http://www.dziennik.plwydarzenia/article600982Oto_najl...
Radosław Kuleszewicz creative director
Magdalena G.:
Radosław Kuleszewicz:
Podobno chytry plan zakłada, że spot ma intrygować i zajawiać klimat miasta. Co będzie dalej? Na razie jest głośna notka, że w Białystok to najbardziejsze w Europie miejsce do życia: http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article600982Oto_naj...
nooooooooooo z tą głośnością informacji to rochę przesada :)
Magdalena
G.
marketing/promocja/P
R
Maciej
Szymanowicz
grafik dizajner |
ilustrator
Jan
J.
specjalista
wizerunku
Radosław Kuleszewicz creative director
W przypadku Białegostoku wystarczy wysiąść na tamtejszym dworcu.
Maciej
Szymanowicz
grafik dizajner |
ilustrator
Następna dyskusja: