Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Ciekaw jestem jak postrzegacie spot promocyjny mojego miasta? Jakie macie wrażenia?

http://www.youtube.com/watch?v=2X30eqZQLpY
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Panie Radosławie marnie to widzę. Nie ta estetyka, nie to zadęcie, nie ten klimat. I spot i logo to znakomity materiał na seminarium studentów wydziału promocji. Tytuł seminarium:,, jak nie nalezy...........,,
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Jan J.:
Panie Radosławie marnie to widzę. Nie ta estetyka, nie to zadęcie, nie ten klimat. I spot i logo to znakomity materiał na seminarium studentów wydziału promocji. Tytuł seminarium:,, jak nie nalezy...........,,

Mnie osobiście też nie do końca leży ta estetyka, to zadęcie i ten klimat. Ale jestem ciekaw, jakie wrażenia wywołuje na innych.

konto usunięte

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

A ja, durna baba, myślałam, że to reklama ptasiego mleczka.

konto usunięte

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Alicja Zuzanna Kopeć:
A ja, durna baba, myślałam, że to reklama ptasiego mleczka.


:D:D:D:D:D:D:D dobre ! ... a może to właśnie zapowiedź cross-promocji ????
Irenka Czusz

Irenka Czusz design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Jest to reklama wniebowzięcia, zapewne dziewicy ;-)
Magdalena G.

Magdalena G.
marketing/promocja/P
R

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

do kogo targetowany jest ten spot i jakie STORY o mieście opowiada?
Z realizacyjnego punktu widzenia - ok.
ale z marketingowego - nijak połapać się nie mogę co to ma promować.

konto usunięte

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Magdalena G.:
do kogo targetowany jest ten spot i jakie STORY o mieście opowiada?
Z realizacyjnego punktu widzenia - ok.
ale z marketingowego - nijak połapać się nie mogę co to ma promować.

no właśnie padło to wcześniej - ptasie mleczko :)
Mikołaj J.

Mikołaj J. Menedżer Projektu

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Prezentacja spotu od kuchni na Festiwalu pokazała, że włożyli w to sporo pracy. Życzę im jak najlepiej a fakt, iż miasto z Polski wschodniej, gdzie tu na zachodzie i w wawie jawnie mówi się o różnicach - "Polsce B", itd. rusza na podbój całego kraju napawa optymizmem.
Mimo tego skopiowanego logo, co paradoksalnie trochę pomogło w stworzeniu szumu medialnego sam koncept wchodzącego miasta budzi zaciekawienie. Wypada mieć tylko nadzieję, że za parę lat, co drugie miasto nie będzie wschodząco-kopiujące... popchnięte do tego przez kiepskich doradców...Mikołaj D. edytował(a) ten post dnia 11.05.10 o godzinie 01:15
Irenka Czusz

Irenka Czusz design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Włożenie sporej pracy nie gwarantuje ani jakości, ani sukcesu, ani sensu...
Ładny obrazek nie na temat. Niestety mnie to optymizmem nie napawa.
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Podobno chytry plan zakłada, że spot ma intrygować i zajawiać klimat miasta. Co będzie dalej? Na razie jest głośna notka, że w Białystok to najbardziejsze w Europie miejsce do życia: http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article600982Oto_naj...Radosław Kuleszewicz edytował(a) ten post dnia 11.05.10 o godzinie 21:50
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Łukasz Wilczyński:
Magdalena G.:
do kogo targetowany jest ten spot i jakie STORY o mieście opowiada?
Z realizacyjnego punktu widzenia - ok.
ale z marketingowego - nijak połapać się nie mogę co to ma promować.

no właśnie padło to wcześniej - ptasie mleczko :)

Bo Białystok jest trochę jak ptasie mleczko.
Biały (bo w końcu Białystok) i niebiańsko apetyczny (jak białostoczanki). Tylko z zewnątrz wydaje się inny :D
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Radosław Kuleszewicz:
Łukasz Wilczyński:
Magdalena G.:
do kogo targetowany jest ten spot i jakie STORY o mieście opowiada?
Z realizacyjnego punktu widzenia - ok.
ale z marketingowego - nijak połapać się nie mogę co to ma promować.

no właśnie padło to wcześniej - ptasie mleczko :)

Bo Białystok jest trochę jak ptasie mleczko.
Biały (bo w końcu Białystok) i niebiańsko apetyczny (jak białostoczanki). Tylko z zewnątrz wydaje się inny :D

I jeszcze jedno - sorki, ale powinienem to napisać dla jasności konwersacji - nie mam nic wspólnego z realizacją tej kampanii. Story powyżej to tylko spontaniczna wariacja na temat ptasiego mleczka. Wbrew pozorom Białystok to duże miasto ;)
Magdalena G.

Magdalena G.
marketing/promocja/P
R

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Radosław Kuleszewicz:
Podobno chytry plan zakłada, że spot ma intrygować i zajawiać klimat miasta. Co będzie dalej? Na razie jest głośna notka, że w Białystok to najbardziejsze w Europie miejsce do życia: http://www.dziennik.plwydarzenia/article600982Oto_najl...

nooooooooooo z tą głośnością informacji to rochę przesada :)
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Magdalena G.:
Radosław Kuleszewicz:
Podobno chytry plan zakłada, że spot ma intrygować i zajawiać klimat miasta. Co będzie dalej? Na razie jest głośna notka, że w Białystok to najbardziejsze w Europie miejsce do życia: http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article600982Oto_naj...

nooooooooooo z tą głośnością informacji to rochę przesada :)

masz rację, warto by ją lepiej nagłośnić, chociaż wokół mnie jest dość głośno, ale akurat ja nie mam dystansu...

no i zdjęcie nieaktualne, po przebudowie rynku jest dużo lepiejRadosław Kuleszewicz edytował(a) ten post dnia 11.05.10 o godzinie 21:45
Magdalena G.

Magdalena G.
marketing/promocja/P
R

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

nie wiem czy miałes okazję zapoznać się ze szczegółowymi pozycjami polskich miast w tym zestawieniu eurobarometru - Białystok wygrywa przede wszystkim w kategoriach środowiskowych np. zieleń miejska, parki czy czystość powietrza. Ale w kategoriach rozwojowych np. łatwość znalezienia pracy jest juz dalekoooo z tyłu.
Maciej Szymanowicz

Maciej Szymanowicz grafik dizajner |
ilustrator

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

ja tam sie z niczym nie zapoznawałem, ale porównując park (liczba pojedyncza) białostocki i parki (liczba mnoga) np. warszawskie zastanawiam się, o co z tą zielenią miejską chodzi.

spot nie ma nic wspólnego z białymstokiem. a pałac branickich - bohater i jednocześnie scenografia spotu - z fajnością nic wspólnego nie ma. odczarowywanie tego miejsca przez przeczarowywanie słowa WSCHÓD(było: polska B - ma być: dopiero wschodzimy, nie wiadomo co się stanie, ale ponieważ wydaliśmy pieniądze na spot, cos się pewnie wymyśli!) to obietnica bez pokrycia.
Białostoczanie fascynują sie obecnie głównie kostką brukową, asfaltem i możliwością/niemożliwością wydawania prasy o zabarwieniu kulturalnym.

ciekawe w tym spocie jest to, że o niczym nie mówi, nic nie obiecuje, jest cukierkową impresją na temat jednego budynku, którego główna funkcja dla przeciętnego mieszkańca białegostoku to tło do zdjęć ślubnych. może właśnie o to chodziło...? jedź do białegostoku po żonę chudą i lekką jak piórko...? to by miało jakiś sens.

jak czytam z oddali np. o węglówce, to mnie smiech bierze. to miasto jest leniwe i pozbawione inicjatyw. wszystkie inicjatywy kończą się jęczeniem, że władze miasta nie sypnęły groszem.Maciej Szymanowicz edytował(a) ten post dnia 26.05.10 o godzinie 22:49
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

Niedoskonałość tego rodzaju kampani polega na pewnej fałszywej optyce. Oto władze czyli decydenci w sprawach marketingu miejsc nie bardzo wiedzą po co te działania. Ulegają presji róznych ,, macherów,, wizerunkowych i daja się namówić na działania typowo promocyjne pozostawiając z boku zarządzanie rozwojem miejsca czyli produktem. Mamy więc wysyp akcji, akcyjek promujących miasto / region / które nijak się nie mają do np zmiany zarządzania. W tych
kampaniach promocyjnych czy wręcz reklamowych zawiera się cała masa nieprawdy. Jest tam chciejstwo, marzenia, jakieś fantazje na temat a rzeczywistość skrzeczy
W przypadku Białegostoku wystarczy wysiąść na tamtejszym dworcu. Naiwni kreatorzy wizerunku / nowego / Białegostoku tym się już nie zajmą. Tak się skoncentruja na budowie marki w oparciu o narzędzia promocji, że obudzą się z ręką w nocniku.Marketing terytorialny ma służyć zarządzaniu rozwojem miejsc a nie jak to powszechnie obserwujemy wciskaniem kitu.
Radosław Kuleszewicz

Radosław Kuleszewicz creative director

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

W przypadku Białegostoku wystarczy wysiąść na tamtejszym dworcu.

Pudło. Akurat dworzec w Białymstoku jest najlepszy w kraju. W rankingu GW zajął najwyższą pozycję.

http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,93621,5615749,N...

Z resztą nie polemizuję, bo prawda.
Maciej Szymanowicz

Maciej Szymanowicz grafik dizajner |
ilustrator

Temat: Rising Białystok - jak to widzicie?

gdyby jeszcze wynaleźli kawałek dachu nad peronem byłaby pełnia szczęścia :-)



Wyślij zaproszenie do