Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: promocja Gdanska

kochani,
mam prosbe
obejrzyjcie ten spot "reklamowy"
i powiedzcie co o nim mysliscie, przeslal mi go dzis Wojtek Kowalczyk
Wojtku dzieki

http://www.youtube.com/watch?v=n4BifoIq4BsGrzegorz Kiszluk edytował(a) ten post dnia 16.04.07 o godzinie 13:07
Maciej Budzich

Maciej Budzich bloger - autor bloga
o mediach reklamie i
marketingu

Temat: promocja Gdanska

są jeszcze billboardy i layouty prasowe
http://www.blog.mediafun.pl/index.php/2007/04/16/do-gd...
i pierwsze komentarze na blogu briefu
http://www.blog.brief.pl/?p=331
Katarzyna Jankowska-Nelup

Katarzyna Jankowska-Nelup Przedsiębiorca;
Doktorant w Polskiej
Akademii Nauk

Temat: promocja Gdanska

Ciekawy klip. Z pomysłem. Podoba mi się.
Michał Mrzygłocki

Michał Mrzygłocki project manager,
ARAM Multimedia -
techniczna obsługa
imprez

Temat: promocja Gdanska

podoba mi się hasło reklamowe "morze możliwości" ale jest trochę mało widoczne - zauważyłem je za 3 obejrzeniem.

Pierwsze skojarzenie oglądając ten klip to było "pilsner urquell" może to ten lektor i trochę klimat.
Wojciech K.

Wojciech K. realizator pomysłów
własnych

Temat: promocja Gdanska

Michał M.:
podoba mi się hasło reklamowe "morze możliwości" ale jest trochę mało widoczne - zauważyłem je za 3 obejrzeniem.

według mnie hasło "morze możliwości" jest najsłabszym elementem tej reklamy - to wygląda tak, jakby scenarzyści mieli własny pomysł, ale Urząd powiedział "dobra chłopaki, róbcie jak chcecie, ale na końcu dajcie to hasło, bo używamy go w innych materiałach".
A szkoda, bo pomysł scenarzystów (przemycony zresztą w słowach-hasłach takich, jak "odważ się") jest naprawdę ciekawy.

Hasło "Morze możliwości" ma kilka dużych minusów:

1) jest nieprzetłumaczalne na inne języki, a ta reklama idealnie nadaje się do pokazywania Anglikom/Niemcom/Skandynawom

2) hasło w podświadomości zasiewa pewne zwątpienie - że bez morza Gdańsk byłby dużo mniej atrakcyjny, tak, jakby nie liczyła się piękna architektura, legenda miasta wielokulturowego, historia miasta i związanych z nim osobistości kultury i polityki

3) "morze" bardziej kojarzy się z wypoczynkiem i złotymi plażami - z wodą, pływaniem, nurkowaniem - to jest hasło, które może promować Bałtyk i nadbałtyckie kurorty w ofertach skierowanych do inwestorów, którzy chcieliby budować własne ośrodki turystyczne, SPA itp. - wykorzystane w promocji Gdańska, zostało po prostu spalone - Gdańsk to nie morze, tylko miasto.
Pierwsze skojarzenie oglądając ten klip to było "pilsner urquell" może to ten lektor i trochę klimat.

miesiąc temu była dyskusja tu na ten temat ->
http://www.goldenline.pl/forum/promocja-polski/67647/s...

mi na myśl przyszło hasło "Miasto z duchem" - chodzi tu o ducha sprawczego, który już niejednokrotnie "przewietrzył" Europę, którego wytropienie w miejskiej scenerii jest wyzwaniem dla przybywających do tego miasta odważnych ludzi...



Wyślij zaproszenie do