Adam Mikołajczyk

Adam Mikołajczyk CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc

Temat: Praktyczne warsztaty "Promocja miasta i gminy w...

Jak skutecznie i efektywnie promować gminę w Internecie? Czy prowadzenie aktywności miasta w mediach społecznościowych to prosta sprawa? Jakie sposoby reklamy w Internecie wybrać? Jak przygotować dobry newsletter?

15 marca (wtorek) w Warszawie, w pracowni komputerowej Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Instytut Best Place organizuje warsztat kompetencyjny pt. „Promocja miasta i gminy w Internecie”.

„Promocja miasta i gminy w Internecie” to kompleksowe szkolenie skierowane przede wszystkim do przedstawicieli samorządu terytorialnego. Podczas warsztatu uczestnicy w praktyczny sposób poznają szeroki wachlarz dostępnych dzisiaj możliwości komunikacyjnych i promocyjnych gminy/miasta w Internecie – od strony internetowej (m.in. badanie użyteczności strony), poprzez reklamę w wyszukiwarkach (warsztat AdWords) i serwisach społecznościowych, reklamę graficzną i video, po mailingi i newslettery. Warsztat odbywa się w specjalne do tego celu przystosowanej sali multimedialnej, gdzie każdy z uczestników ma możliwość korzystania z komputera i Internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzyma certyfikat potwierdzający nabycie w/w kompetencji.

Koszt uczestnictwa jednej osoby to tylko 700 zł brutto, przy zgłoszeniu większej liczby osób udzielane są rabaty.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami warsztatu na stronie: http://bestplaceinstytut.org/programy-i-projekty/eduka...
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Praktyczne warsztaty "Promocja miasta i gminy w...

Cenne sa inicjatywy edukacyjne w sprawach promocji kierowane do gmin i miasteczek. Dlatego, ze panuje tam totalna niewiedza po co ta cała promocja?
Taką niewiedzę ujawniaja burmistrzowie i wójtowie i cały tzw zarząd / powiatu
miasta /. Wydaje się większości z tych osób ze promowac się mozna bez wiedzy na ten temat, bez umiejętności, zeby tylko były na ten cel pieniądze. Więc
obserwujemy bzdurne kampanie tych, co pieniądze maja i mizerie w tych sprawach tam, gdzie pieniędzy brak. Władze miast i miasteczek nie maja pojęcia ny marketingowego zarządzania więc sprawy promocji traktują jako trzeciorzędne Daja zagadnienia do realizacji osobom nieprzygotowanym, w końcu hierarchii urzędniczej, dokładając jeszcze do wielu innych obowiązków zawodowych.Jedynym znaczącym wysiłkiem tych osób jest ,,przekonanie,,
burmistrza o tym że wypada mieć logo i hasło promocyjne. Po co? To już niewielu zajmuje. Tymczasem potrzeba solidnego przeszkolenia i burmistrzów i wójtów jak i osób zajmujących się sprawami promocji. Przeszkolenia w
podstawach zagadnienia czyli po co ta promocja, jak ją organizować w małym miasteczku czy gminie, jak to umocować organizacyjnie, jak opracować strategie promocyjną, jak pozyskiwać partnerów i środki finansowania
przedsięwzięcia, jak samemu organizować podstawowe badania, jak się sprawozdawać z tej pracy itp.Jest totalne pomieszanie spraw promocji i wizerunku. Podstawa przedsięwzięc wizerunkowych są plany promocyjne a te
z kolei wydumane , wymyślone, bez odniesienia do stanu aktualnego
I w takim bałaganie i intelektualnej pustyni / głównie gmin i małych miasteczek, choć nie tylko / proponuje się szkolenie z tematami : Case Obamy
projektowanie stron internetowych, struktura konta AdWorks i podobne.
Wróci taka Beatka przeszkolona w projektowaniu stron i dostanie od wójta
zrobienie ich strony. Czy tego chcą pomysłodawcy tego szkolenia?

Następna dyskusja:

Promujmy swoje miasta. W In...




Wyślij zaproszenie do