Anita Kijanka

Anita Kijanka Public Relations

Temat: Pewien artykuł

Zastanawiam się jak te wyniki badań mają się do tego nad czym pracują agencje
http://www.yrbrands.pl/aktualnosci/nie-lubia-naszych-m...

Źle dobrana USP, słaba kampania, za mało czasu... Jak myślicie
Agnieszka Puzio Dębska

Agnieszka Puzio Dębska Naczelnik Wydziału
Promocji Komunikacji
Społecznej i Wspó...

Temat: Pewien artykuł

Chociaż na kolejne kampanie promocyjne śląskie miasta wydają setki tysięcy złotych, reszcie świata wciąż kojarzą się z brudem, biedą i beznadzieją. Śląskie nadal jest postrzegane jako czarna, dymiąca dziura, w której można zarabiać, ale normalnie żyć nie sposób.

a ja myślę że potrzebny jest czas. Ślaskie obroni się samo w sobie i niekoniecznie kampanią. To niesamowity region, ale dla tych, którzy tam przynajmniej raz byli. Rządzą nami stereotypy i Śląskie jeszce długo będzie kojarzone z czarną dziurą, żadna kampania nie pomoże (zawsze sie znajdzie ktoś kto powie, to niemożliwe że tam jest zielono, że ludzie są mili, i jest tysiąc rzeczy naj - nawet wojewódzka komenda policji - ale w latach 50-tych ;).
Czas, tylko czas i dobrzy ambasadorzy regionu.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Pewien artykuł

Anita K.:
Zastanawiam się jak te wyniki badań mają się do tego nad czym pracują agencje
http://www.yrbrands.pl/aktualnosci/nie-lubia-naszych-m...

Źle dobrana USP, słaba kampania, za mało czasu... Jak myślicie
A pomyślałaś jaki obraz Śląska był kreowany przez ponad 50 lat przez media? Najpierw były nieustające sukcesy wydobywcze węgiel i umorusani górnicy, a po zmianie ustroju strajki i płacze górników. Czasem przebitki z Barbórki koniecznie z orkiestrą dętą. To co się dziwisz? trzeba czasu. Tak jak z dnia na dzień nie zmieni się stereotypu Polski w swiecie tak i Śląska. Spokojnie promujcie inny obraz, efekty przyjdą z czasem :)

Następna dyskusja:

Artykuł o gadżetach




Wyślij zaproszenie do