Grzegorz Kiszluk

Grzegorz Kiszluk prezes / redaktor
naczelny, AdPress /
Brief

Temat: O budowaniu silnych marek miejsc w miedzynarodowym...

Po co TY, JAKO przedstawiciel administracji, uczelni, biznesu, agencji reklamowych MASZ przyjECHAĆ w maju do Gdyni:

1. Żeby wygra w międzynarodowym konkursie na jak najbardziej efektywne przedsięwzięcia (strategia, kreacja i media) budujące silną markę swojego regionu!

2. Żeby zobaczyć przykłady innych regionów w Europie, które z niczego stworzyły rozpoznawalne matki turystyczne, ekonomiczne, sportowe, kulturalne... Przekonajmy się jak oni to robią!

3. Żeby poznać nowych ludzi z branży... a może klientów... a może partnerów biznesowych!

4. Żeby znaleźć doradców, uczelnie, które pomogą Ci budować jeszcze bardziej efektywne działania na rzecz regionu!

5. Żeby przekonać się, że również Twoja firma powinna mieś wpływ na działania administracji w budowaniu marki miejsca - bo silna marka zwiększa twoje zyski w biznesie!

6. Żeby przypomnieć sobie jak ważnym elementem w każdym biznesie jest poznawanie nowych ludzi i wymiana doświadczeń... w jednych z najpiękniejszych miast w Polsce!

SILNA MARKA MIEJSCA JEST ŹRÓDŁEM PIENIĘDZY. TWOICH PIENIĘDZY!