Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: narzędzia promocji miejsc

W moim mniemaniu pomija się - jesli idzie przykładowo o media elektroniczne - znaczenie niestandardowych form promocji... Owszem, w telewizji teraz Śląska szaleje, choć strasznie to toporne, niby coś tam Kielce działają.

Natomiast skoro szukajać np. miejsca do wyjazdu turystycznego korzystam z rekomendacji, to czemuż nie stawia się na marketing szeptany, jako siłe rekomendacji i eksperckiej wiedzy na temat ciekawych miejsc, ludzi, rejonów. Dziwi mnie to tym bardziej, że z autppsji wiem, iż za buzzmarketing chwytają banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, potęzne koncerny, zatem - czemuż miasta nie miałyby skorzystać...

Dobrej nocy :)

konto usunięte

Temat: narzędzia promocji miejsc

Bartłomiej Juszczyk:
W moim mniemaniu pomija się - jesli idzie przykładowo o media elektroniczne - znaczenie niestandardowych form promocji... Owszem, w telewizji teraz Śląska szaleje, choć strasznie to toporne, niby coś tam Kielce działają.


Nie tyle Kielce co Województwo Świętokrzyskie, którego kampania rozpocznie się niedługo. I mogę zdradzić, że buzzmarketing jest w zbiorze narzędzi dla tej kampanii.

Co do pomijania mediów elektronicznych to często powód jest prozaiczny - mianowicie są one efektywne, ale nie efektowne. Większość decydentów stawia na ATL, czyli jeśli kampania to obowiązkowo spot w TV oraz billboard. Nakłady na internet przeznaczane są w stopniu minimalnym.

To jednak zaczyna się zmieniać, bo w przywołanej przeze mnie kampanii Świętokrzyskiego mocno postawiono na sferę sieciową. Tam bowiem trafi Kowalski w pierwszej kolejności, poszukując miejsca na weekend. Tam też będzie szukał opinii i rekomendacji danego miejsca.



Wyślij zaproszenie do