Łukasz
M.
Szukam dobrej
inwestycji....
Temat: "Miasto jako marka" 25-26 lipca w Krakowie
Serdecznie zapraszam na poniższe szkolenie:MIASTO JAKO MARKA. Najskuteczniejsze techniki marketingu w promocji miast
Kraków
25-26 lipca 2011
Dlaczego tak niewiele kampanii promocyjnych miast jest skutecznych? Dlaczego pomimo wydania dużych sum na promocje miast nie udaje się zrealizować celów? Jak dobierać cele kampanii promocyjnej? Jak ustalić cele strategiczne promocji miasta? Jak współpracować z agencjami reklamowymi?
Odpowiedzi na te pytania udzieli jeden z najwybitniejszych ekspertów w projektowaniu strategii marketingowych. Tomasz Sucheta będzie dzielił się najbardziej aktualną wiedzą na temat promocji miast nie tylko z Polski, ale także z Australii, Kanady, USA , którą może zastosować w praktyce niemal każda polska gmina.
Bardzo wyjątkowe szkolenie zawierające w sobie techniki marketingu tradycyjnego i internetowego połączone z ogromną wiedzą z bardzo specjalistycznego brandingu miejsc (tzw. „place branding”). Uczestnicy uczą się jak traktować miasto jako markę, jak rozpoznawać i określać cele promocji miasta, poznają doświadczenia m.in. z Kanady, Australii, Wlk. Brytanii.
Szkolenie zawiera moduł warsztatowy, gdzie uczestnicy pracują nad prawdziwym scenariuszem strategicznym swojego miasta. Trener, jako zawodowy strateg komunikacji marketingowej, pomaga uczestnikom podjąć wyzwanie projektowania strategii promocyjnej i wykorzystania najnowszych trendów do osiągnięcia celów.
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy szkolenia nauczą się jak planować i rozwijać wyjątkowo skuteczną promocje miasta i regionu.
Otrzymują wiedzę w jaki sposób konstruować strategię promocji, jak współpracować z agencjami reklamowymi i uczą się unikać powszechnych i kosztownych błędów.
Szkolenie polecamy dla
Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób mających wpływ na promocję miasta - w szczególności dla Prezydentów, Burmistrzów, Członków Rady Miejskiej, Naczelników Wydziału Rady Miasta, osób planujących serwisy internetowe miasta. Jak również wszelkie Agencje, które siedzą w tym temacie.
Metody pracy, które stosujemy podczas szkolenia:
Zajęcia warsztatowe.
Zasady budowy strategi marketingowej łączącej siłę oddziaływania marektingu internetowego i tradycyjnego.
- Studia przypadków
- Dyskusje
- Burze mózgów
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
Budowa strategii komunikacji miasta-marki
- Natura brandingu
- Place Branding – promocja miejsc
- Prawdziwa siła marki – obraz VS. reputacja
- Studia przypadków
Zajęcia warsztatowe – próba wypracowania podstaw do budowy strategii miasta-marki.
Internet – potencjał komunikacyjny
- Obraz statystyczny użytkowników Internetu
- Najskuteczniejsze formy komunikacji
- Najnowsze trendy w komunikacji internetowej
Media cyfrowe w nowoczesnym marketingu.
- Natura marketingu online
- Taktyka wpływu na reputację
- Studia przypadków
- Miasto w Internecie – zasady budowy strategii
Zajęcia warsztatowe – wstęp do budowy strategii wielokanałowej (łączącej oddziaływanie marketingu internetowego i tradycyjnego).
Jeśli masz jakieś pytania lub jesteś zainteresowany uczestnictwem, skontaktuj się ze mną:
Łukasz Michałek
AVENHANSEN
lmichalek@avenhansen.pl
515 212 452Łukasz M. edytował(a) ten post dnia 01.07.11 o godzinie 10:39