Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: "Miasto jako marka" 25-26 lipca w Krakowie

Serdecznie zapraszam na poniższe szkolenie:

MIASTO JAKO MARKA. Najskuteczniejsze techniki marketingu w promocji miast
Kraków
25-26 lipca 2011

Dlaczego tak niewiele kampanii promocyjnych miast jest skutecznych? Dlaczego pomimo wydania dużych sum na promocje miast nie udaje się zrealizować celów? Jak dobierać cele kampanii promocyjnej? Jak ustalić cele strategiczne promocji miasta? Jak współpracować z agencjami reklamowymi?

Odpowiedzi na te pytania udzieli jeden z najwybitniejszych ekspertów w projektowaniu strategii marketingowych. Tomasz Sucheta będzie dzielił się najbardziej aktualną wiedzą na temat promocji miast nie tylko z Polski, ale także z Australii, Kanady, USA , którą może zastosować w praktyce niemal każda polska gmina.

Bardzo wyjątkowe szkolenie zawierające w sobie techniki marketingu tradycyjnego i internetowego połączone z ogromną wiedzą z bardzo specjalistycznego brandingu miejsc (tzw. „place branding”). Uczestnicy uczą się jak traktować miasto jako markę, jak rozpoznawać i określać cele promocji miasta, poznają doświadczenia m.in. z Kanady, Australii, Wlk. Brytanii.

Szkolenie zawiera moduł warsztatowy, gdzie uczestnicy pracują nad prawdziwym scenariuszem strategicznym swojego miasta. Trener, jako zawodowy strateg komunikacji marketingowej, pomaga uczestnikom podjąć wyzwanie projektowania strategii promocyjnej i wykorzystania najnowszych trendów do osiągnięcia celów.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia nauczą się jak planować i rozwijać wyjątkowo skuteczną promocje miasta i regionu.

Otrzymują wiedzę w jaki sposób konstruować strategię promocji, jak współpracować z agencjami reklamowymi i uczą się unikać powszechnych i kosztownych błędów.

Szkolenie polecamy dla

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób mających wpływ na promocję miasta - w szczególności dla Prezydentów, Burmistrzów, Członków Rady Miejskiej, Naczelników Wydziału Rady Miasta, osób planujących serwisy internetowe miasta. Jak również wszelkie Agencje, które siedzą w tym temacie.

Metody pracy, które stosujemy podczas szkolenia:

Zajęcia warsztatowe.

Zasady budowy strategi marketingowej łączącej siłę oddziaływania marektingu internetowego i tradycyjnego.

- Studia przypadków
- Dyskusje
- Burze mózgów
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe

Budowa strategii komunikacji miasta-marki
- Natura brandingu
- Place Branding – promocja miejsc
- Prawdziwa siła marki – obraz VS. reputacja
- Studia przypadków

Zajęcia warsztatowe – próba wypracowania podstaw do budowy strategii miasta-marki.

Internet – potencjał komunikacyjny
- Obraz statystyczny użytkowników Internetu
- Najskuteczniejsze formy komunikacji
- Najnowsze trendy w komunikacji internetowej
Media cyfrowe w nowoczesnym marketingu.
- Natura marketingu online
- Taktyka wpływu na reputację
- Studia przypadków
- Miasto w Internecie – zasady budowy strategii

Zajęcia warsztatowe – wstęp do budowy strategii wielokanałowej (łączącej oddziaływanie marketingu internetowego i tradycyjnego).

Jeśli masz jakieś pytania lub jesteś zainteresowany uczestnictwem, skontaktuj się ze mną:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN
lmichalek@avenhansen.pl
515 212 452Łukasz M. edytował(a) ten post dnia 01.07.11 o godzinie 10:39
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: "Miasto jako marka" 25-26 lipca w Krakowie

A koszt? ;)
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: "Miasto jako marka" 25-26 lipca w Krakowie

Napewno znaczny, skoro taka sława prowadzić będzie zajęcia.
Magdalena D.

Magdalena D. Specjalista
ds.marketingu,
content marketing,
SEO

Temat: "Miasto jako marka" 25-26 lipca w Krakowie

Że znaczny to się domyślam, skoro nawet nie ma linku do żadnej strony z tą informacją...
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: "Miasto jako marka" 25-26 lipca w Krakowie

zastanawiam się po co takie szkolenia kierowane do burmistrzów tych małych miasteczek? Co z tego skorzystają skoro ich zajęciem jest bardziej administrowanie niż zarządzanie a kwestie marketingowego zarządzania miastem
nieobecne. Po co burmistrzowi ta wiedza , którą chce mu się wcisnąc , jak sądzę za sporą kasę? Nie dowierzam tym strategiom promocji które mają zwykle niewiele wspólnego z przyzwoitym budowaniem marki miasta.

konto usunięte

Temat: "Miasto jako marka" 25-26 lipca w Krakowie

A ja zastanawiam się jak przyjadą władze małych nadmorskich miejscowości? Zostawią swoje miasta bez opieki w sezonie? Jaki koszt szkolenia dla parcownikow nie UM ale agencji reklamowych?

konto usunięte

Temat: "Miasto jako marka" 25-26 lipca w Krakowie

Dobra jako osoba, której udało się wypromować w Polsce miasteczko [300 mieszkańców] byłem zainteresowany szkoleniem! Na początek cena 1980 za 2 dni organizator szkolenia firma AVENHANSEN osoba/gwiazda Tomasz Sucheta na stałe związany z ww fimą. Kolejna bezproduktywna impreza na nasz koszt! Mylę się? Proszę mnie uświadomić rzucić temat z proponowanych na spotkaniu 2 tys piechotą nie chodzą! Oczekuje info od organizatora.

konto usunięte

Temat: "Miasto jako marka" 25-26 lipca w Krakowie

Promują tą akcje handlowcy ale i Ty możesz:

§ 5 ZASADY WYNAGRADZANIA PARTNERÓW
Prowizja za polecenie Klienta wynosi 20% od faktury dla niego wystawionej i opłaconej. :) wszystko jasne?



Wyślij zaproszenie do