Adam Mikołajczyk

Adam Mikołajczyk CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc

Arek Kozak

Arek Kozak Visual Art

Temat: Marka Polski warta swojej ceny?

warta...: )...ale to nie turysci tylko ludzie zyjacy tam sa najwazniejsi a turysci zawsze beda sie czuli dobrze w miejscu gdzie mieszkancy sie czuja dobrze...: )...przestancie tez walic z grubej rury wstretnymi bilbordami na swiecie sa w kazdym miejscu male luv duze punkty niformacji turystycznej z milymi folderkami /etc/ z miejsca i miesc w okolicy i uwazam ze w tym przypadku niewiele zalerzy od wielkosci ale od jakosci komunikacji...: )...i tak na zakonczenie to tylko kultura i jej ciekawosc przyciaga ludzi do jej poznawania...: )...a to gwiazdkowy prezent dla Polski odemnie...: )...jak chcecie uzyc to niema sprawy zachowam tylko prawa autorskie...: )...Polska pieknych tradycji...: )...Poland a strong tradition...: )...i przestancie myslec o kasie zaczniejcie o ludziach...: )...Wesolych swiat...: )...

Adam Mikołajczyk:
http://brief4poland.pl/aktualnosci/art295.html
Magdalena G.

Magdalena G.
marketing/promocja/P
R

Temat: Marka Polski warta swojej ceny?

Warta. Branding krajów to nie wydumany koncept, ale prawdziwe narzędzie, które działa i może „przenosić góry”. Tym bardziej, że działał zawsze, często skuteczniej niż armie czy pieniądze, czego dowodem są chociażby Aleksander Macedoński, Cezar, Elżbieta I, Napoleon, Stalin, de Gaulle czy nawet Gierek, którzy odnosili swoje sukcesy przede wszystkim dlatego, że mądrze i skutecznie zarządzali wizerunkiem i reputacją swoich państw. Polski marketing narodowy, a ściślej mówiąc brand, musi jednak obudzić w sobie swój markowy instynkt.
Arek Kozak

Arek Kozak Visual Art

Temat: Marka Polski warta swojej ceny?

tylko trzeba pamietac ze kreowany wizerunek jezeli nie pokrywa sie z rzeczywistoscia staje sie propoaganda i moze sciagnac ludzi ale tylko raz bo juz wiecej zawiedzieni nie przyjada...i wszystkie cyferki i procenty zawala sie na RYJ...: )...cieplutkiej wigili...: )...

markowy instynkt = spokojne zycie narodu w milym miejscu szczesliwi witajacy turystow z duma swego miejsca...: ? )...
Magdalena G.:
Warta. Branding krajów to nie wydumany koncept, ale prawdziwe narzędzie, które działa i może „przenosić góry”. Tym bardziej, że działał zawsze, często skuteczniej niż armie czy pieniądze, czego dowodem są chociażby Aleksander Macedoński, Cezar, Elżbieta I, Napoleon, Stalin, de Gaulle czy nawet Gierek, którzy odnosili swoje sukcesy przede wszystkim dlatego, że mądrze i skutecznie zarządzali wizerunkiem i reputacją swoich państw. Polski marketing narodowy, a ściślej mówiąc brand, musi jednak obudzić w sobie swój markowy instynkt.
Magdalena G.

Magdalena G.
marketing/promocja/P
R

Temat: Marka Polski warta swojej ceny?

Polska to przykład dużego, bezpiecznego, silnego i w miarę zamożnego, jak na standardy światowe, kraju w samym sercu Europy, który sam siebie z uporem traktuje jak kraj mały, ubogi, prowincjonalny i drugorzędny, tylko dlatego, że jest na świecie dwadzieścia parę większych lub lepiej rozwiniętych zamiast zauważyć, że istnieje ponad sto pięćdziesiąt państw rozwiniętych gorzej i z gorszymi widokami na przyszłość. :)

Arek Kozak:
tylko trzeba pamietac ze kreowany wizerunek jezeli nie pokrywa sie z rzeczywistoscia staje sie propoaganda i moze sciagnac ludzi ale tylko raz bo juz wiecej zawiedzieni nie przyjada...i wszystkie cyferki i procenty zawala sie na RYJ...: )...cieplutkiej wigili...: )...

markowy instynkt = spokojne zycie narodu w milym miejscu szczesliwi witajacy turystow z duma swego miejsca...: ? )...
Magdalena G.:
Warta. Branding krajów to nie wydumany koncept, ale prawdziwe narzędzie, które działa i może „przenosić góry”. Tym bardziej, że działał zawsze, często skuteczniej niż armie czy pieniądze, czego dowodem są chociażby Aleksander Macedoński, Cezar, Elżbieta I, Napoleon, Stalin, de Gaulle czy nawet Gierek, którzy odnosili swoje sukcesy przede wszystkim dlatego, że mądrze i skutecznie zarządzali wizerunkiem i reputacją swoich państw. Polski marketing narodowy, a ściślej mówiąc brand, musi jednak obudzić w sobie swój markowy instynkt.
Arek Kozak

Arek Kozak Visual Art

Temat: Marka Polski warta swojej ceny?

tu nie ma co porownywac w naszym kraju powinnismy sobie zrobic milo jak w bajce a nie dzialac pod dyktando innych krojow ktore sobie taka bajake wlasnie wypracowuja...: )...Wizja jest potrzebna POLSCE...: )...
Magdalena G.:
Polska to przykład dużego, bezpiecznego, silnego i w miarę zamożnego, jak na standardy światowe, kraju w samym sercu Europy, który sam siebie z uporem traktuje jak kraj mały, ubogi, prowincjonalny i drugorzędny, tylko dlatego, że jest na świecie dwadzieścia parę większych lub lepiej rozwiniętych zamiast zauważyć, że istnieje ponad sto pięćdziesiąt państw rozwiniętych gorzej i z gorszymi widokami na przyszłość. :)

Arek Kozak:
tylko trzeba pamietac ze kreowany wizerunek jezeli nie pokrywa sie z rzeczywistoscia staje sie propoaganda i moze sciagnac ludzi ale tylko raz bo juz wiecej zawiedzieni nie przyjada...i wszystkie cyferki i procenty zawala sie na RYJ...: )...cieplutkiej wigili...: )...

markowy instynkt = spokojne zycie narodu w milym miejscu szczesliwi witajacy turystow z duma swego miejsca...: ? )...
Magdalena G.:
Warta. Branding krajów to nie wydumany koncept, ale prawdziwe narzędzie, które działa i może „przenosić góry”. Tym bardziej, że działał zawsze, często skuteczniej niż armie czy pieniądze, czego dowodem są chociażby Aleksander Macedoński, Cezar, Elżbieta I, Napoleon, Stalin, de Gaulle czy nawet Gierek, którzy odnosili swoje sukcesy przede wszystkim dlatego, że mądrze i skutecznie zarządzali wizerunkiem i reputacją swoich państw. Polski marketing narodowy, a ściślej mówiąc brand, musi jednak obudzić w sobie swój markowy instynkt.
Magdalena G.

Magdalena G.
marketing/promocja/P
R

Temat: Marka Polski warta swojej ceny?

w zadnej z moich wypowiedzi nie napisałam ze powinniśmy działać pod czyjekolwiek dyktando. wrecz przeciwnie. Uwazam jednak wciaz, zebrakuje nam pomysłu na to jakim brandem chcemy być i oczywiście dokąd zmierzamy ... brak nam strategii marki po prostu.Magdalena G. edytował(a) ten post dnia 05.01.09 o godzinie 19:35
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Marka Polski warta swojej ceny?

Arek Kozak:
tu nie ma co porownywac w naszym kraju powinnismy sobie zrobic milo jak w bajce a nie dzialac pod dyktando innych krojow ktore sobie taka bajake wlasnie wypracowuja...: )...Wizja jest potrzebna POLSCE...: )...
Szczerze, to nie bardzo wiem o czym piszesz z tym "pod dyktando innych krajów" w wypadku marki kraju, a w reklamie to mamy dyktando innych krajów czy nie? A moze to żadne dyktando a sprawdzone wzorce, ktore adaptujemy by też osiągać korzyści?
Robert P.

Robert P. Przedstawiciel
Handlowy

Temat: Marka Polski warta swojej ceny?

A moze to żadne dyktando a
sprawdzone wzorce, ktore adaptujemy by też osiągać korzyści?
A moze sami powinnismy osiagajac korzyści wzorce dawali innym?
Magdalena G.

Magdalena G.
marketing/promocja/P
R

Temat: Marka Polski warta swojej ceny?

zobaczcie, ile czasu minęło od naszej dyskusji na temat wartości naszej marki narodowej i ... zupełnie nic sie w tym temacie nie ruszyło. Planu dzialania, strategii, pomyslu wciąż brak. smutne to.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Marka Polski warta swojej ceny?

ależ ruszyło się cuś vide http://www.alw.pl/2010/03/pass-slucki/



Wyślij zaproszenie do